Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالعلی چنگیز در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر مس کرمان از هفته سوم لیگ برتر گفت: نیمه اول بازی چندان چنگی به دل نزد و تیم‌ها نتوانستند نمایش خوبی از خود ارائه کنند. خصوصاً استقلال که اسیر بازی بسته و تدافعی مسی‌ها شده بود و نتوانست موقعیت آنچنانی مقابل دروازه حریف برای خود به وجود بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنگیز افزود: در نیمه دوم همانند بازی با ملوان تعویض‌هایی صورت گرفت که باعث برد آبی پوشان شد. در این نیمه کار تدافعی مس بیشتر از نیمه اول شد. گرچه آنها هم چند موقعیت خوب داشتند که جوانی و بی تجربگی باعث شد نتوانند به گل دست پیدا کنند. استقلال با آوردن قائدی و آرمان رمضانی تا حدودی خط حمله خود را قدرت بخشید و در نیمه دوم استقلال آن قدر فشار آورد تا توانست از یک بار اشتباه دفاع بسته مس استفاده کرده و به گل دست پیدا کند.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم ساپینتو هنوز ترکیب اصلی خود را به دست نیاورده و هنوز نتوانسته ۱۱ بازیکن ایده آل مورد نظر خود را از ابتدا به میدان بفرستد. حالا یا هنوز بازیکنان از لحاظ جسمانی در شرایط خوبی نیستند و یا او در حال محک زدن تمامی بازیکنانش است اما در دو بازی اخیر شاهد بودیم نیمه اول استقلال خوب نبود اما در نیمه دوم و با تغییراتی که صورت گرفت، آبی‌ها هم روان تر بازی کردند و هم به امتیازات کامل این دو دیدار دست پیدا کردند.

وی در مورد دیدار روز سه شنبه استقلال برابر نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: آبی‌ها باید سفری به خوزستان داشته باشند. درست است که نفت در یکی دو بازی اخیرش نتیجه مطلوبی به دست نیاورده اما به طور حتم بازی در مسجد سلیمان برای استقلال سخت خواهد بود. نفتی‌ها نمی‌خواهند در شهر خود بازنده باشند و امیدوارند ساپینتو تا زمان باقیمانده به دیدار برابر نفت مسجد سلیمان، ترکیب ایده آل خود را به دست آورند.

چنگیز در مورد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی گفت: طلسم ۴۳ ساله شکسته شد و بعد از کش و قوس‌های فراوان بانوان توانستند به ورزشگاه آمده و تیم محبوب شأن را تشویق کنند. هیچ اتفاق خاصی هم رخ نداد. آقایانی هم که در ورزشگاه بودند، کوچک‌ترین حرف زشت یا ناپسندی را به زبان نیاوردند و این نشان داد که بودن بانوان در ورزشگاه می‌تواند یک فرهنگ خوب را هم در فوتبال ما به وجود آورد. بنابراین باید امید داشته باشیم نه تنها در تهران و برای استقلال و پرسپولیس بلکه در تمام استان‌ها بانوان بتوانند وارد ورزشگاه شده و فوتبالی که به آن علاقه دارند را از نزدیک تماشا کنند.

کارشناس فوتبال در پایان و در خصوص عملکرد داور دیدار استقلال و مس خاطرنشان کرد: در نیمه دوم با توجه به فشاری که دو تیم بر پیروزی می‌آوردند، خطاها بیشتر می‌شد. چندین بار بازیکنان با هم دیگر درگیر شدند و می‌توان گفت نیمه دوم بازی از دست داور خارج شده بود و او تسلط کافی در این دیدار نداشت و تنها می‌خواست با نشان دادن کارت زرد به دو تیم و حتی کادر فنی بازی را مدیریت کرده باشد. در مجموع قضاوت خیلی خوبی از داور ندیدیم وامیدوارم در آینده شاهد داوری بهتر از داوران فوتبال کشورمان باشیم.

کد خبر 5573194

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته سوم لیگ برتر مسجدسلیمان عبدالعلی چنگیز خوزستان ورزشگاه آزادی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران ریکاردو ساپینتو تیم فوتبال مس کرمان کمیته ملی المپیک ورزشگاه آزادی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال ایران بسکتبال فیفا نیمه دوم نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: کمی استرس دارم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از دقایقی دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ خواهد بود.

شاگردان کارلو آنچلوتی پس از شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی یک چهارم نهایی پا به نیمه نهایی گذاشتند و در دور رفت امشب در ورزشگاه آلیانز آرنا به میدان خواهند رفت.

هنگام ورود بازیکنان دو تیم به زمین و بازدید از چمن ورزشگاه، خبرنگار موویستار از فرصت استفاده کرد تا برای لحظات کمی با آنچلوتی صحبت کند.

این مربی ایتالیایی مقابل دوربین قرار گرفت و در مورد احساسش پیش از بازی حساس با بایرن گفت: "من کمی استرس دارم اما به تیمم اعتماد زیادی دارم، به خصوص در این فصل که نگرش و تعهد همه آن‌ها عالی بوده است."

او درباره اینکه پیش بینی می‌کند چقدر این بازی دشوار باشد، گفت: "ما می‌دانیم که در این بازی رنج می‌کشیم... همانطور که بایرن می‌داند آن‌ها هم باید رنج بکشند. کاری که باید انجام دهیم این است که برای آن آماده باشیم."

دیگر خبرها

  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم