Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه چوقابافی در شهر اردل با تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی بنیاد برکت راه‌اندازی شده و در حال حاضر ۲۰ هنرآموز در آن مشغول به فعالیت هستند.

روانبخش رئیسیان گفت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت استان را عشایر تشکیل می‌دهند و شغل اصلی آن‌ها دامداری است توجه به تولید صنایع دستی آن‌ها یکی از اولویت‌های اساسی بنیاد برکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این کارگاه علاوه بر آموزش و تولید چوقا مواد اولیه بافت چوقا از قبیل دار، چله، فردشک و نخ در اختیار علاقه‌مندان به این حوزه قرار می‌گیرد و همچنین در کنار بافت چوقا گبه‌بافی نیز شروع شده و ۲۰ نفر مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید

افزایش رشته‌های آموزشی و مهارتی فنی و حرفه‌ای

رئیسیان تصریح کرد: این کارگاه در راستای تکمیل زنجیره‌های شغلی و حذف واسطه‌ها کار را به صورت سفارشی به متقاضیان می‌دهد و بعد خرید و فروش محصولات را انجام داده و در ماه بیش از ۱۰۰ عدد سفارش گرفته می‌شود، همچنین محصولات به صورت مجازی و در خارج از کشور نیز به فروش می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد برکت اشتغال زایی بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۳ هزار مورد تغییر نام در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرپرست اداره کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: طبق ماده ۲۰ قانون ثبت احوال انتخاب نام برای اشخاص، بر‌عهده اعلام کننده گذاشته شده، یعنی پدر، مادر، جد پدری و در غیاب پدر، وصی، قیم و امین می‌توانند نام را انتخاب کنند
موسوی افزود: بیشترین درخواست تغییر نام توسط بانوان بوده است.
وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ هزار و ۳۸۷ مورد تغییر نام و در سال ۱۴۰۲، هزار و ۷۴۷ مورد تغیییر نام در استان ثبت شده است.
سرپرست اداره کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: دلوین و آیهان محبوب‌ترین نام در بین نوزادان استان است.
موسوی افزود: در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بیشترین تغییر‌ها مربوط به زهرا و ترکیبات با زهرا، بعد از آن فاطمه و ترکیبات با فاطمه بوده؛ در آقایان ترکیب واژه امیر با اسامی ائمه مانند امیررضا، امیرعلی، امیرمهدی و امیرهادی بود. 
وی تصریح کرد: اسامی همانند بهار، بهاره و سارا در بین بانوان، علی و ابوالفضل دربین آقایان نیز جایگاه نسبتاً خوبی در تغییرات داشته است.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۳ هزار مورد تغییر نام در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • آموزش‌های جهاددانشگاهی «اشتغال محور» است
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد