Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، «استیو بارکلی» وزیر بهداشت انگلیس هنگام ضبط یک پیام ویدئویی با یک شهروند عصبانی مواجه شد که در انتقاد از عملکرد وی و وزارت تحت امرش، او را به کشتن مردم متهم کرد.

در میانه بهت این مقام انگلیسی، این زن او را به باد انتقاد گرفت و گفت: نمی‌خواهید کاری در مورد زمان انتظار آمبولانس و افراد در حال مرگ انجام دهید؟ فکر نمی‌کنی ۱۲ سال کافی است؟ ۱۲ سال است که هیچ کاری نکردی! مردم مُردند و هیچ کاری نکردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواسط تیر و بعد از استعفاهای دولت پرحاشیه بوریس جانسون، بارکلی به عنوان وزیر بهداشت معرفی شد. پیش از او «ساجد جاوید» وزیر بهداشت انگلیس بود.

این موج استعفاها پس از آن صورت گرفت که نخست‌وزیر انگلیس اقرار کرد توضیحات «کریستوفر پینچر» معاون رئیس حزب محافظه‌کار و مسئول نظارت بر عملکرد نمایندگان محافظه‌کار در پارلمان درباره اتهام جنسی علیه وی را شنیده و برایش متقاعدکننده بوده است. این در حالی است که جانسون پیش‌تر گفته بود هنگامی که مقام پینچر را به معاون ناظم پالمان ارتقا می‌داد از اتهامات علیه وی هیچ اطلاعی نداشته است. پینچر بعد از افشاگری‌ها درباره تجاوز جنسی به دو نفر، از سمتش کنار رفت. 

 بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس هم بعد از موج استعفاها از منصب خود اعلام استعفا کرد اما گفت تا زمان تعیین جانشینش به انجام وظایف نخست‌وزیری خود ادامه خواهد داد.

دولت انگلیس از زمان روی کار آمدن جانسون با رسوایی‌های متعددی مواجه شده‌ است. پیش از آن نیز مهمانی‌ها و مراسم می‌گساری متعدد اعضای دولت جانسون در زمان اوج اعمال محدودیت‌های کرونایی در این کشور جنجالی شده بود که به رسوایی «پارتی‌گیت» معروف شد.

کد خبر 700811 برچسب‌ها انگلیس خبر ویژه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انگلیس خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی مطرح کرد، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها  به خبرنگار جماران گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس، با اشاره به جریان افتادن طرح صیانت، گفت: طرح صیانت علنا از دستور کار خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیدم که برخی در تلاش هستند در هفته آخر مجلس این طرح را بیاورند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. چون معامله کردن با جریان خاص بر سر منافع مردم  قطعا به ضرر مردم است. مدت‌ها امنیت روانی مردم به خطر افتاده است. تکرار مسیرهای غلط پر هزینه‌ها خواهد بود. 

رشیدی در خصوص اینکه آیا باز هم در برابر صیانت خواهد ایستاد؟ افزود: تلاش خود را می کنم رو به روی دولت بایستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاملات می تواند بر سر آینده هیأت رئیسه مجلس باشد؟ گفت: بله احتمالا همین است.

دیگر خبرها

  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»