Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:26:35 GMT

ویژگی مهم دولت سیزدهم مردم‌داری و عدالت‌محوری است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۰۴۶۶

ویژگی مهم دولت سیزدهم مردم‌داری و عدالت‌محوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،صبح امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان، قوای مجریه، قضاییه و مقننه را سه رکن مهم بستر ساز کشور دانست و اظهار کرد: مردم داری و عدالت محوری ویژگی‌های اصلی دولت است و در سایه این ویژگی رسیدن به مسیر سازندگی و عمران استان را هدف اصلی قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سه قوا تمام اجزای حاکمیت را شکل می‌دهند، لذا همگان باید نسبت به این موضوع حساسیت لازم را داشته باشند زیرا عدم توجه موجبات خسران و ضرر را فراهم می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده، رئیس‌کل دادگستری استان نیز اظهار کرد: در شرایط خاص کشور دولت تمام تلاش خود را در راستای حل مشکلات به ویژه در حوزه اقتصاد دارد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی استان خود را در کنار دولت انقلابی و مردمی آیت الله رییسی می‌ببینید، افزود: اهداف همه ما یکی است اما مسئولیت‌ها متفاوت بوده که هدف اصلی ساختن تمدن اسلامی است.

این مقام مسئول ایجاد نظم و امنیت را مهم ترین رسالت مجموعه قوه قضاییه دانست و گفت: تکلیف ما این است در تمام حوزه‌ها کمک حال دولت باشیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی قوه قضاییه خراسان شمالی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایام دهه کرامت اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین خداداده رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت در نشست خبری امروز سه شنبه 11 اردیبهشت گفت: امسال با توجه به اهتمام دستگاه‌ها و متولیان امر و اعضای ستاد، در جلسات هماهنگی و برنامه ریزی‌های جشن‌های دهه کرامت اقدامات خوبی انجام شده است و در نشست امروز هم شعار‌های محوری ۱۱ گانه دهه کرامت ۱۴۰۳ اعلام شد.

وی با بیان اینکه شعار‌های محوری این دهه در قالب ۱۱ شعار محوری در نظر گرفته شده است، افزود: به همین منظور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به نام بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب مزین شده است.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت گفت: شنبه ۲۲ اردیبهشت به شعار زیست عفیفانه به رسم بانوی باکرامت و مهربانی، یکشنبه ۲۳ اردیبهشت، شهر مقدس قم، حرم اهل بیت (ع) خاستگاه انقلاب اسلامی؛ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدار ملی؛ سه شنبه ۲۵ اردیبهشت امامزادگان پرچم داران جهاد تبیین و معرفت افزایی؛ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت حضرت شاهچراغ (ع)، امین ولایت، عزیز برادر انتخاب شده است.

حجت الاسلام خداداده؛ پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت مساجد تراز اسلامی، خاستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی؛ جمعه۲۸ اردیبهشت مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه ساز ظهور منجی بشریت؛ شنبه ۲۹ اردیبهشت ایمان و امید، نشاط معنوی در پرتو زیارت عارفانه، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت خاندان موسی بن جعفر (ع) الگوی خانواده ایمانی و دوشنبه ۳۱ اردیبهشت عدالت گستری و سربلندی در پرتو مکتب رضوی را دیگر شعار‌های محوری این دهه اعلام کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت همچنین با اشاره به جزئیات جشن‌های دهه کرامت گفت: جشن زیرسایه خورشید در اغلب استان‌ها و برخی کشور‌ها برگزار می‌شود و امسال برای هفدهمین سال در روستا‌ها و شهر‌های کوچک و بزرگ هم برپا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد