Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:32:52 GMT

رکورد تولید دوده فام کشور در دزفول زده شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۰۵۴۳

رکورد تولید دوده فام کشور در دزفول زده شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت صنعتی دوده فام (صدف)، مـجتبی مـعین پور روز شنبه اعلام کرد: این شرکت به عنوان تنها شرکت دانش بنیانِ تولید دوده صنعتی در کشور در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین توانست برای دومین بار پیاپی در ۶ ماهه‌ ابتدایی سال جاری مرزهای تولید را بشکند و رکورد جدیدی در این صنعت رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت رکوردهای جدید در اردیبهشت ماه سال جاری از جمله رکورد تولید به میزان چهار هزار و ۹۵۰ تن، مجموع رکورد فروش محصول به میزان هفت هزار و ۶ تن، فروش صادراتی محصول به میزان سه هزار و ۷۸۸ تن و فروش داخلی محصول به میزان سه هزار و ۲۱۸ تن موجب تقویت انگیزه و اراده کارکنان برای رسیدن به موفقیت‌های بعدی شد.

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام(صدف) دزفول با بیان اینکه کارکنان شرکت توانستند در مرداد سال ۱۴۰۱ رکورد جدیدی از تولید دوده صنعتی به میزان پنج هزار و ۲۸۸ تن را رقم بزنند، گفت: این مهم در شرایطی توسط کارکنان خدوم شرکت صنعتی دوده فام رقم خورده که با محدودیت‌های بین المللی از جمله قرار گرفتن نام شرکت در فهرست تحریم‌های ظالمانه و همچنین محدودیت‌های داخلی از جمله تأمین خوراک پایدار و با کیفیت مواجه بود ولی این موانع سخت مانع اراده پولادین کارکنان شرکت نبودند.

وی افزود: این موفقیت جز با ایمان به خدا و توکل به اهل بیت (ع) و در سایه حمایت‌های رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا، هیأت مدیره شرکت صنعتی دوده فام و همچنین نیروهای جوان، پر نشاط، مومن و متدین شاغل در شرکت صنعتی دوده فام که به مدال عزم انقلابی، روحیه جهادی، اتحاد و همدلی مثال زدنی مزین شده اند، حاصل نشده است.

معین پور بیان‌ کرد: به طور قطع این موفقیت در کنار بهبود خوراک تأمین شده، دقت و سرعت عملکرد در تولید محصول با کیفیت، نگهداری تجهیزات و کاهش زمان‌های توقف خطوط تولید، چابکی در بازاریابی و فروش بوده است.

به گزارش ایرنا کارخانه صنعتی دوده فام دزفول زیر نظر بنیاد مستضعفان است که در سال ۹۱ به عنوان چهارمین کارخانه تولید کننده دوده صنعتی ایران در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار در شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استانداری خوزستان شهرک صنعتی دزفول ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استانداری خوزستان شهرک صنعتی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استانداری خوزستان شهرک صنعتی دزفول ایران شرکت صنعتی دوده فام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، اسماعیل نمازی با اشاره به آمادگی نیروگاه‌های کشور برای تأمین برق پیک تابستان امسال، افزود: از این میزان تولید ۶۱ درصد آن مربوط به واحد‌های سیکل ترکیبی است که میزان تولید انرژی آنها با افزایش ۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود ۱۵ میلیون مگاوات ساعت رسیده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم با افزوده‌شدن هشت واحد بخار جدید در نیروگاه‌های غرب کارون، عسلویه، فردوسی، خرم‌آباد، سبلان، بعثت پارس جنوبی (دو واحد) و ارومیه شاهد جهش تولید نیروگاه‌های سیکل ترکیبی به‌عنوان واحد‌های تولیدکننده برق دوستدار محیط‌زیست هستیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تبدیل نیروگاه‌های گازی به سیکل ترکیبی از کارآمدترین روش‌های بهبود راندمان نیروگاه‌های حرارتی کشور به شمار می‌آید که نه‌تن‌ها برای صنعت برق، بلکه برای محیط‌زیست و صرفه‌جویی در مصرف سوخت نیز بسیار مؤثر است و در سال‌های آینده شاهد تأثیر گسترده آن خواهیم بود. نمازی گفت: تنها از محل افتتاح این واحد‌های جدید سالانه دو میلیارد مترمکعب در مصرف سوخت صرفه‌جویی خواهد شد.

مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت برق حرارتی با اشاره به اینکه در فروردین‌ماه بخش اعظم برق موردنیاز کشور توسط نیروگاه‌های حرارتی تأمین شده است، گفت: میزان تولید برق واحد‌های گازی در این مدت با افزایش ۱۲ درصدی به چهار میلیون مگاوات و سهم تولید واحد‌های بخاری نیز به ۵.۵ میلیون مگاوات ساعت رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد