Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@10:43:14 GMT

چرا زاکانی مجبور به برکناری مدیرعامل بهشت زهرا شد؟

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۰۵۸۳

چرا زاکانی مجبور به برکناری مدیرعامل بهشت زهرا شد؟

به گزارش «تابناک» به نقل از ۲۴ آنلاین، شاهدان می گویند مدتی است مدیریت جدید شهری، اقدام به تصفیه مدیران و پرسنل باسابقه سازمان بهشت رهرا کرده و افرادی تازه کار و ناآشنا به امور مربوط را در این سازمان گمارده است.

تصمیم مدیریتی جدید سازمان بهشت زهرا محدود شدن ساعات تردد از ۷ تا ۱۹ است. طبیعتا روزهای 5شنبه و مناسبتها که مردم برای زیارت مزار شهدا و ازدست رفتگان خود به بهشت زهرا می روند، تا ساعتی بعد از غروب آفتاب نیز در این مکان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علاوه ایستگاه‌های صلواتی ارائه خدمات خود را در ساعتهای عصر ، غروب و بعد از غروب متمرکز می کنند. بعلاوه مردم به دلیل گرمای هوا ترجیح می دهند ساعات پایانی روز به بهشت زهرا مراجعه کنند.

روز پنجشنبه سوم شهریور ، درحالی که چندهزار نفر در بهشت زهرا حضور داشتند، دربانان، همه درها را قفل کردند! مردم سرگردان به دنبال راهی برای خروج می گشتند اما با بسته بودن همه دربها مواجه شوند.

به دنبال سردرگمی و اعتراض مردم گرفتار در پشت درهای بسته و تماس با برخی مقامات و مسئولین کشوری و انعکاس موضوع، سرانجام علیرضا زاکانی ناگزیر از برکناری سعیدغضنفری از مدیریت بهشت زهرا می شود.

به هم ریختگی شاکله بهشت زهرا در دوره شهردار جدید

برخوردهای خطی و جناحی شهرداری، باعث شده است بهشت زهرا که دست کم در دودهه اخیربه یکی از سازمانهای موفق بخصوص در تکریم ارباب رجوع تبدیل شود، در یک سال اخیر دچار آشفتگی فراوان شود. برکناری تعدادی از کارمندان و مدیران پیشین و عقد قرارداد با موسسات و افراد ناکارآمد و غیرمتخصص در مسائل شهری بخصوص در بهشت زهرا باعث نارضایتی هایی برای خانواده های معظم شهدا و نیز مراجعین شده و نوعی سردرگمی و ندانم کاری را حاکم کرده است.

گفتنی است مدیرعامل بهشت زهرا فاقد هرگونه سابقه مدیریتی موثر بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت زاکانی شهردار تهران بهشت زهرا آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد خودرو سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد و مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: این فرد در زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیاتی امدادی و آتش‌نشانان پس از رهایی به گلشن زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی؛ نان در «اتوبوس»!
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی: ظاهرا این روزها نان در «اتوبوس» است
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد