Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،داریوش جاوید، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با تسلیت سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگان، گفت: آنچه سبب شد یاد و خاطره این دو شهید بزرگوار در اذهان و افکار مردم باقی بماند، آشنایی آنها با مشکلات مردم و تلاش‌های بی منت و خالصانه آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با گرامیداشت هفته دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر دولتمردانی  بودند که با توکل به خداوند متعال و با بصیرت و دانش خود، دلسوزانه و صادقانه در مسیر ارتقا و پیشرفت ایران گام برداشتند و در نهایت  جان خود را فدای اعتلای ایران اسلامی کردند.

 جاوید اظهار کرد: در ایام هفته دولت و روز کارمند که یادآور دولت انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است، فرصت را مغتنم می شمارم و این روز را به تمامی کارکنان عزیز مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مختلف، تبریک عرض کرده و از زحمات صادقانه و اثربخش آنان در راستای توسعه علم و دانش در کشور قدردانی می کنم. 

وی ادامه داد: به همین مناسبت و به منظور پاسداشت زحمات و قدردانی از تلاش های کارمندان پرتلاش و دلسوز دانشگاه آزاد اسلامی، مبلغ ۴ میلیون ریال به عنوان هدیه نقدی به تمامی کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت می شود. 

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1151861 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی داریوش جاوید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پنجاهمین سالگرد بانک توسعه اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی ادامه داد: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

سخنگوی اقتصادی دولت تأکید کرد: امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است