Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@03:35:18 GMT

«پشه» مهمونی ممنوع‌التصویر شده است؟

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۰۷۹۷

«پشه» مهمونی ممنوع‌التصویر شده است؟

سرپرست معاونت کاربران ساترا درباره شائبه ممیزی کاراکتر «پشه» توضیح داد که غیبت پشه به دلیل برنامه کاری کاظم سیاحی صداپیشه آن در محصولی دیگر بوده است و به زودی به این مجموعه بازمی‌گردد.

به گزارش مهر، مجموعه «مهمونی» به کارگردانی ایرج طهماسب از جمله آثار شبکه خانگی است که از فروردین ماه پخش آن آغاز شد و همچنان هر هفته یک قسمت از آن عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشه و بچه از شخصیت‌های این مجموعه هستند که هم در این مدت به کاراکتر‌هایی محبوب بدل شده‌اند و هم حاشیه‌هایی را هر از گاهی رقم زده‌اند.

از جمله حاشیه‌های شخصیت «پشه» همان جمله معروف او «بده بزنیم» است که با نقد‌ها و تحلیل‌های مختلفی هم همراه شده و برخی در مذمت آن گفته‌اند و برخی از این انتقادات این شائبه را به وجود آورد که قرار است این کاراکتر با ممیزی‌هایی مواجه شود.

امروز بعد از غیبت دو جلسه‌ای کاراکتر پشه برخی از رسانه‌های غیررسمی و شبکه‌های اجتماعی خبر دادند که این کاراکتر ممنوع التصویر شده است.

محمدصادق افراسیابی سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی درباره ممیزی این کاراکتر و اینکه ساترا در این باره دخالتی داشته است یا خیر به خبرنگار بیان کرد: بر اساس گفت و گویی که با آقای حسام‌پور معاون پایش و نظارت ساترا داشتم غیبت پشه در دو قسمت اخیر سریال مهمونی، هیچ ارتباطی با ساترا ندارد.

وی افزود: بر اساس پیگیری که از طریق دیگری انجام دادم مطلع شدم این موضوع به دلیل برنامه کاری کاظم سیاحی در محصولی دیگر بوده است که همین امر باعث شده است او نتواند در دو قسمت اخیر حضور پیدا کند و پشه به برنامه مهمونی باز خواهد گشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟

سریال «حشاشین» به دلیل آنچه «ساخت مغرضانه سیاسی» خوانده شده، در پلتفرم‌های کشورمان مجوز انتشار ندارد.

به گزارش ایسنا، سریال «حشاشین» روایتی درباره حیات و حوادث مرتبط با حسن صباح، بنیان‌گذار دولت اسماعیلیه است.

این سریال توسط عبدالرحیم کمال نوشته شده و توسط پیتر میمی کارگردانی شده است.

فیلمبرداری آن دو سال به طول انجامید. قرار بود در ماه رمضان سال گذشته پخش شود و به دلیل فیلمبرداری صحنه‌هایی از سریال در مالتا و قزاقستان، نمایش آن تا امسال به تعویق افتاد.

اما در پی منتشر نشدن این سریال از پلتفرم‌های داخلی، مهدی سیفی، مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا تاکید کرده است: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» (The Assassins)، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • ساترا، سریال «حشاشین» را غیرمجاز اعلام کرد
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • پخش سریال خبرساز و جنجالی ممنوع شد
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»