Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:42:08 GMT

۱۵۶ نفر در گرمسار در هفته دولت مشغول به کار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۰۸۹۶

۱۵۶ نفر در گرمسار در هفته دولت مشغول به کار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، مهدی صفرخانلو، فرماندار شهرستان گرمسار صبح امروز در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار با حضور، استاندار سمنان و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن آمفی‌تئاتر خورشید تابان گرمسار اظهار کرد: هیچ ثوابی بالاتر از خدمت به خلق خدا نیست و باید قدردان این نعمت خدادادی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خدا را شاکریم که با تلاش شبانه‌روزی و نیت خالصانه رئیس‌جمهوری، ناامیدی در بین مردم به امید تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان گرمسار ادامه داد: دولت سیزدهم با اتکا به نخبگان داخلی و توان ملی، در راستای پیشبرد امور گام برمی‌دارد.

صفرخانلو گفت: این حجم از خدمت و سرعت در انجام پروژه‌ها با حضور استاندار سمنان کم‌نظیر بوده است.

وی افزود:‌ در هفته دولت سال جاری، هفت پروژه اقتصادی و سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی مستقیم ۱۵۶ نفر در شهرستان گرمسار به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان گرمسار اضافه کرد: همچنین ۹۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان در این ایام در شهرستان گرمسار به بهره‌برداری می‌رسد عملیات اجرایی ۱۲ پروژه با ۳۶۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

صفرخانلو گفت: از لحاظ کلنگ‌زنی پروژه‌ها، ۲۰۰ درصد و افتتاح پروژه‌های عمرانی بالغ بر ۱۱۰ درصد در هفته دولت سال جاری نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته‌ایم.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار شهرستان گرمسار استاندار سمنان هفته دولت شهرستان گرمسار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع سفرهای رئیس جمهور به استان خوزستان، یکی از محل‌های تأمین اعتبار پروژه ها، مسئولیت‌های اجتماعی نفت است که امروز با حضور مشاور وزیر و مدیر پروژه های نظارت بر طرح‌های عمرانی و تک تک دستگاه‌های اجرایی بر آخرین وضعیت پروژه‌ها در سطح استان مروری داشتیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در این جلسه توصیه شده تا در راستای جذب حداکثری اعتبارات تلاش و شتاب خوبی در استان صورت گیرد. عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود و این گونه نباشد که در یکی دو شهر تمرکز داشته باشیم.

وی بیان کرد: امید است با کمکی که مجموعه وزارت نفت انجام می‌دهد شاهد خواهیم بود بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان خوزستان تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

کد خبر 6093562

دیگر خبرها

  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال