Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرفضلی گفت: عصر دیروز در پی تماس تلفنی أحدی از شهروندان با مرکز آتش نشانی زنجان مبنی بر آتش سوزی در یکی از واحدهای تولید کاغذ در زنجان  بلافاصله عوامل آتش نشانی به محل اعلام شده اعزام شدند.

او افزود:  با حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه  مشخص شد که راشا کاسپین زنجان واحد تولید کاغذ در شهرک صنعتی اشراق دچار حریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد: این آتش سوزی از ساعت ۱۸و ۳۰ دقیقه عصر دیروز آغاز شده بود که پس از ۴ ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان مهار شد.

امیرفضلی  گفت: در این حادثه ۱۵ آتش نشان از ۳ ایستگاه آتش‌نشانی در قالب شش خودرو به محل آتش سوزی اعزام شدند.

او افزود: این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه علت آتش سوزی مشخص نیست، ادامه داد: پس از جمع بندی نهایی و کار کارشناسی این مهم اطلاع رسانی خواهد شد.

پیش از این نیز ۱۵ مرداد امسال نظیر همین آتش سوزی در راشا کاسپین اتفاق افتاد و نیرو‌های آتش نشانی پس از ساعت‌ها موفق به مهار آن شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی زنجان آتش سوزی کارخانه راشاکاسپین آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان