Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تقویت تیم در اردوی تهران و بروجن در فصل پیش رو، نفت و گاز گچساران با بازیکنان جوان و جویای نام پا به عرصه مسابقات لیگ دسته دوم خواهد گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس؛ اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با هدف تکمیل ترکیب تیم با برنامه های تمرینی تخصصی و بدنسازی زیر نظر "داریوش یزدی" رسما از روز پنج شنبه سوم شهریور ماه  در مجموعه ورزشی تهرانسر صنعت نفت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردوی 6 روزه ۱۸ بازیکن منتخب تست گیری های یکماه اخیرحضور دارند که تعدادی بازیکن تقویتی جدید نیز در این اردو به جمع نفتی های گچساران اضافه خواهند شد.

بنابراین جلیل پناهی(بومی)، سیدهادی موسوی(بومی)، بهنام برهانی منش(بومی)، امید علیپور(بومی)، روزبه آروانه(بومی)، علی سورانی(بومی)، یاسر چکاره(بومی)، علیرضا دیزگانی قشقایی(بومی)، امید محمدی(بومی)، بسام کاظمی(بومی)، سید یاسرموسوی(بومی)، کامبیز فروهر(بومی)، محمد امین فقیه، مهدی دلاورزاده، خیرالله ویسی راد، احمد داغری، سهیل دلفین فرد، بهزاد دودانگه اسامی ۱۸ بازیکن منتخب تست گیری که اکنون در اردوی تهران حضور دارند. 

از نکات قابل توجه لیست بازیکنان حاضر در اردوی تهران حضور پررنگ بازیکنان بومی و جوان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد در این اردو است.

ازسوی دیگر توجه ویژه به نسل جوان بومی درحدی ست که هم اکنون  ۹ نفر از بازیکنان دعوت شده به اردو تهران در رده های سنی زیر۲۳ و امید هستند.

با تقویت تیم در اردوی تهران و بروجن در فصل پیش رو، نفت و گاز گچساران با بازیکنان جوان و جویای نام پا به عرصه مسابقات لیگ دسته دوم خواهد گذاشت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اردوی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز

این اردوی چهار روزه با حضور اسکواش بازان برتر دختر از ۱۰ استان کشور تا ۹ اردیبهشت در خانه اسکواش تبریز برگزار می‌شود.

ورزشکاران برگزیده این اردو در ترکیب تیم ملی در مسابقات جونیور پاکستان شرکت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار