Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:40:28 GMT

خداحافظی با کرایه نقدی در تاکسی‌ های قم

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۱۱۱۳

خداحافظی با کرایه نقدی در تاکسی‌ های قم

علی نیک،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با تأکید بر اهمیت حذف پرداخت‌های نقدی در تاکسی‌ ها گفت: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان طرح حذف کرایه نقدی از تاکسی‌ها با نصب کارتخوان بر روی تاکسی‌ های شهر قم در حال اجرا است.

او با بیان اینکه دستگاه‌های کارتخوان به صورت رایگان بر روی تاکسی‌ ها نصب می‌شود، گفت: برای نخستین بار به صورت آزمایشی، دستگاه‌های کارتخوان بر روی تاکسی‌های خط بازار- ۱۹ دی نصب شد و در این مدت استقبال مردم مناسب بوده و تعداد تراکنش‌های این خط قابل‌توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک با بیان اینکه در مرحله دوم بر روی تاکسی‌های خطوط اطراف میدان جانبازان هم دستگاه کارتخوان نصب می‌شود افزود: بعد از نصب دستگاه‌های کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های میدان جانبازان، بلافاصله نصب این دستگاه‌ها بر روی تاکسی‌های دیگر شهر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم ابراز امیدواری کرد: در شش ماه دوم امسال شاهد نصب دستگاه‌های کارتخوان بر روی تمامی تاکسی‌های خطوط و گردشی باشیم تا مشکلات پرداخت نقدی که هم برای مسافران و هم برای رانندگان وجود داشت برطرف شود.

او در ادامه بر اخذ کرایه تاکسی بر اساس نرخ مصوبه شورای اسلامی شهر تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های کارت‌خوان در معرض دید مسافران قرار دارند و رانندگان ملزم به اخذ کرایه طبق نرخ مصوب هستند.

نیک افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت خود را با سامانه ۱۳۷ و یا با تماس با شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ اداره بازرسی و نظارت تاکسیرانی مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی قم کارت خوان بر روی تاکسی بر روی تاکسی ها دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا

امید تیم فوتبال منچستر یونایتد با تساوی مقابل برنلی رده نوزدهمی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در اولدترافورد مقابل برنلی به تساوی یک بر یک رسید.

در این بازی برای یونایتد آنتونی در دقیقه 79 گلزنی کرد ولی برنلی توانست در دقیقه 87 توسط آمدونی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی برساند.

یونایتد با این تساوی 54 امتیازی شد تا امیدش برای رسیدن به رده چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارسلونا فاتح نبرد سن سیرو مالک منچستر یونایتد در گذشت

دیگر خبرها

  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها