Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد ۲۷ طرح مختلف با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان در شهرستان بهاباد افتتاح و کلنگ زنی شد.

«علی اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به همراه مسئولان محلی در شهرستان بهاباد ضمن افتتاح این طرح‌ها، به خدمات دولت در مناطق استان اشاره و اظهار کرد: باید خدمات و تلاش‌های دولت برای رفاه مردم در جامعه تبیین و منعکس شده تا سبب امیدواری بیشتر مردم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در یک سال گذشته، گفت: این دولت با شجاعت و جدیت، در یک سال گذشته خدمات ارزنده‌ای را انجام داده که شاید کمتر به آن پرداخته شده و تبیین شده است.

وی افزود: هفته دولت حاوی این پیام است که دولت‌مردان، کارگزاران و ما مسئولان و مدیران باید در مشی و سبک مدیریتی خود، شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند.

عزیزی با اشاره به این که خدمت به مردم با جلب همکاری اقشار مختلف جزو اهداف دولت است، افزود: خدمت رسانی به مردم با مشارکت همه آحاد جامعه و تلاش مضاعف مدیران باید با قوت و درایت در استان پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، در حال اجرا بودن طرح‌های مهم در نقاط مختلف این شهرستان را از برکات نظام اسلامی و دولت دانست و گفت: از هر فرصت و ظرفیتی برای پیشبرد شهرستان در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کنیم و هفته دولت، بهترین مناسبت برای تبیین خدمات دولت به مردم است.

این مسئول در مراسم افتتاح مرکز جامع سلامت احمدآباد بهاباد نیز بر خطر پیری جمعیت اشاره و اظهار کرد: مردم نسبت به فرزندآوری در جامعه توجه کافی داشته باشند تا رشد جمعیت در جامعه اضافه شود و اقدامات خوبی در دولت سیزدهم برای ازدواج و مسکن جوانان صورت گرفته است.

افتتاح سالن ورزشی اتحاد و ساختمان اداری ورزش و جوانان بهاباد با اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال، کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی ساخت مخزن پنج هزار متر مکعبی آب شهری بهاباد با اعتبار پیش بینی شده ۱۹۵ میلیارد ریال، بهره برداری از طرح گازرسانی به روستاهای دهستان بنستان بهاباد با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال، بهره‌برداری از جاده ارتباطی پرکان – ببروئیه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی کلنگ زنی کشتارگاه صنعتی طیور بهاباد در روستای فردوسیه آسفیچ با اعتبارپیش بینی شده ۸۰۰ میلیارد ریال ، کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرائی ساخت اورژانس بین جاده ای روستای درب هنز بهاباد به همت خیر حاج محمد حیدری، افتتاح و بهره برداری از مرکز جامع سلامت روستای احمد آباد بخش مرکزی بهاباد و افتتاح اورژانس بین جاده‌ای طریق الرضا در جاده بهاباد چادرملو از جمله طرحهایی بود که  در شهرستان بهاباد به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی هفته دولت 1401 بهاباد معاون استاندار يزد اعتباری بالغ میلیارد ریال بهره برداری کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

آفتاب‌‌نیوز :

با حضور وزراى دادگسترى، ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

در حالی که از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، فیلترینگ گسترده، قطع اینترنت و کندی سرعت آن، موجب نارضایتی مردم شده است، خبرگزاری فارس نوشته است: این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکو‌های بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت