Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@01:01:22 GMT

بستری ۳۴۷۰ بیمار در بخشهای کرونایی آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۱۲۳۱

بستری ۳۴۷۰ بیمار در بخشهای کرونایی آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی از آغاز سیر نزولی تعداد بیماران کرونایی در استان خبر داد.

دکتر موسوی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه پیک موج هفتم را پشت سر می گذاریم و سیر نزولی را در تعداد بیماران بستری، مبتلا و فوتی در استان آغاز شده است، افزود: کل بستری های تیر و مرداد ماه ۳۴۷۰ نفر بودند که شامل ۵۶ درصد زن و ۴۴ درصد مرد بود،که از این تعداد ۴۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد پی سی آر مثبت و ۵۰.۳ درصد پی سی آر منفی بود. 

متخصص بیماری های عفونی با اشاره به اینکه طی این بازه زمانی ۲۴۱ نفر شامل ۱۱۴ نفر زن و مابقی مرد در اثر کرونا فوت شدند، گفت: از این تعداد ۴۴ درصد دارای پی سی آر مثبت بودند. 

وی با بیان اینکه میانگین واکسیناسیون کرونا در استان طی تیر و مرداد ماه سال جاری ۱۰۴۷ دوز بود، خاطرنشان کرد: تاکنون ۶ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۹۹۳ دوز واکسن کرونا در بین جامعه هدف استان تزریق شده است.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان با اشاره به آخرین وضعیت ابتلا، بستری و فوتی های کرونایی در استان افزود: در حال حاضر۲۸۶ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد تست ۱۱۴ نفر مثبت است. 

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ نفر در بخش کرونای استان بستری شدند که از این تعداد تست ۷ نفر مثبت بود، گفت: در این بازه زمانی ۲۱ نفر مبتلای جدید ثبت شده است. 

دکتر موسوی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر بر اثر کرونا در استان فوت شدند. 

وی ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴ نفر به مراکز ۱۶ ساعته سرپایی مراجعه داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی