Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@14:11:44 GMT

سرمربی تیم ملی قهر کرد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۱۲۵۶

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در حالی در یزد میزبان تیم ملی آذربایجان بود که عباس هاشمپور سرمربی تیم ملی به دلیل اعتراص به تصمیمات مسئولان فدراسیون با قهر اردوی تیم ملی را ترک کرد. ناطقان: تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان برای آمادگی هر چه بهتر ملی پوشان  برای مسابقات جام بین قاره ای امارات اردوی خود را در شهر یزد برگزار کرده و ۳ بازی تدارکاتی هم مقابل آذربایجان برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 یکی از نکات پر ابهام این مسابقات عدم حضور  عباس هاشم پور سرمربی تیم ملی ساحلی در هر سه دیدار بر روی نیمکت تیم ملی کشورمان بود.

طبق اخبار دریافتی اختلاف نظر عباس هاشم پور با مسئولین کمیته های فدراسیون فوتبال در رابطه با تعیین کاپیتان تیم ملی برای حضور در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون سبب شد، که نظر سرمربی تامین نشود، و وی به دلیل اعتراض رختکن تیم ملی را به حالت قهر ترک کرد و در هر سه دیدار  تیم ملی غایب بود.

در غیاب عباس هاشم پور در این ۳ بازی هدایت تیم ملی بر عهده علی نادری کاپیتان اسبق و مربی فعلی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بود.

همچنین محمد احمدزاده کاپیتان سابق تیم ملی در دیدار اول و دوم  مقابل آذربایجان به میدان رفت و در دیدار سوم حصور نداشت، مسلم مسیگر نیز در دیدار اول و دوم کاپیتان تیم ملی بود و در دیدار سوم هم مصطفی کیانی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بست.
این اختلافات در حالی رخ داده که قرار است مجمع انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ۸ شهریور برگزار شود.
حواشی و اختلاف نظر سرمربی و کاپیتان تیم ملی ساحلی با فدراسیون فوتبال و حواشی ایجاد شده باعث شده که هاشم پور سرمربی تیم ملی نتواند بازیکنانش را در این ۳ دیدار از نزدیک همراهی  و آنها را مورد ارزیابی قرار دهد.

انتخابات فدراسیون فوتبال و دخالت مسئولان این فدراسیون باعث شده است، تا تیم ملی فوتبال ساحلی که قرار است در جام بین قاره ای امارات به میدان برود درگیر حاشیه شود. این اتفاقات در شرایطی رخ می دهد که اولین موضوعی که به ذهن اهالی فوتبال در این باره می رسد، شائبه مهندسی انتخابات باشد.

پیش از این هم سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان به یکباره از هدایت این تیم برکنار شده بود.

منبع: مشرق برچسب ها: سرمربی تیم ملی ، قهر کردن ، اعتراض

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی قهر کردن اعتراض تیم ملی فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی عباس هاشم هاشم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛ سمینار دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی در هتل آکادمی ملی فوتبال به صورت تئوری و عملی در برگزار شد.

بیشتر بخوانید

بانوی اهل چهارمحال و بختیاری خانم گل لیگ برتر فوتبال ساحلی شد

شهرام ایزدی داور استان در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم