Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:31:56 GMT

فیفا تعلیق فوتبال هند را برداشت

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۱۳۵۰

فیفا تعلیق فوتبال هند را برداشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از رویترز، فدراسیون جهانی فوتبال فیفا هفته قبل فعالیت‌های فدراسیون فوتبال هند را به دلیل حضور افراد نادرست و اشخاص ثالث در روند مدیریتی این فدراسیون به حالت تعلیق درآورد. 

اکنون بعد از گذشت چند روز فیفا اعلام کرد که این تعلیق را برداشته است. 

لغو این ممنوعیت به این معنی است که جام جهانی زنان زیر ۱۷ سال که قرار بود از ۱۱ تا ۳۰ اکتبر در هند برگزار شود، طبق برنامه در این کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه عالی هند در ماه مه، فدراسیون فوتبال این کشور را منحل کرد و کمیته ای را برای اداره این فدراسیون منصوب کرد که منجر به تعلیق فدراسیون شد. فدراسیون‌های عضو فیفا باید از مداخلات قانونی و سیاسی عاری باشند و فیفا اعلام کرد که این تعلیق تنها زمانی برداشته می‌شود که دستور دادگاه لغو شود و مدیریت فدراسیون بین‌المللی فوتبال کنترل کامل امور روزانه خود را دوباره به دست آورد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به نظارت بر اوضاع ادامه خواهد داد و از فدراسیون جهانی فوتبال برای برگزاری به موقع انتخابات حمایت خواهد کرد. انتخابات فدراسیون فوتبال هند قرار بود تا دسامبر ۲۰۲۰ برگزار شود اما به دلیل بن بست اصلاحات در اساسنامه آن به تعویق افتاد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال هند آمده است: تاریک‌ترین ساعات فوتبال هند بالاخره به پایان رسید. ما صمیمانه از فیفا و AFC به ویژه ویندزور جان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای راهنمایی ما در چنین شرایط سختی تشکر می کنیم. ما همچنین از این فرصت استفاده می‌کنیم و از وزارت امور جوانان و ورزش و آنوراگ تاکور وزیر ورزش برای حمایت از ما در این مقطع حساس تشکر می کنیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیفا ای اف سی هند فدراسیون فوتبال فوتبال هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی

به گزارش ورزش‌سه، اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان باعث شده که مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال کشور خیلی زود دست به کار شوند و در همین راستا قرار است اولین کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار شود.
امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون در این خصوص اینطور توضیح داده است: «نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال،نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن،به زودی با حضور دستگاههای ذیربط،مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.»
وی افزود:«بدیهی است،با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی،تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت  مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.»

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج