Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پهلوان افزود: هم اکنون شهرهای بردسکن، خلیل آباد و کاشمر در شرایط قرمز و شهرهای بجستان، کلات، کوهسرخ، گناباد، تربت حیدریه، جوین، خوشاب، داورزن، سبزوار و ششتمد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین هم اکنون شهرهای باخرز، تایباد، تربت جام، جغتای، چناران، خواف، درگز، رشتخوار، زاوه، سرخس، صالح آباد، فیروزه، فریمان، مشهد، مه ولات، نیشابور، زبرخان، گلبهار و قوچان در شرایط زرد و تنها شهر بینالود در شرایط آبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از عموم گروه‌های هدف خواست ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و حفظ فاصله اجتماعی، دُز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.

پهلوان افزود: تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمت رسانی به بیماران در آمادگی کامل است و عموم مردم در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا به نزدیکترین مرکز درمانی سطح یک و دو مراجعه و از خود درمانی و مراجعه دیرهنگام پرهیز کنند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۵۲۰ هزار و ۹۹۳ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۳۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۳ هزار و ۶۴۷ تن رسیده است.

همچنین تاکنون هفت میلیون و ۲۷۱ هزار و ۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

هزار و ۲۰۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این آزمون در ۲۷ شهرستان و ۳۸ حوزه امتحانی، صبح و عصر روز پنجشنبه برگزار شد و در روز جمعه (صبح) هم ادامه دارد.   بیشترین تعداد حوزه برگزاری آزمون استان خراسان رضوی در شهر مشهد با هشت حوزه، پذیرای ۴۲ هزار و ۴۷۳ نفر داوطلب است؛ ۲۶ هزار و ۵۸۴ داوطلب در دانشگاه فردوسی مشهد، به عنوان بزرگترین حوزه امتحانی شرق کشور و آموزش و پرورش میان جلگه با ۹ داوطلب، کمترین تعداد شرکت کننده را میزبانی می‌کنند.   نوبت دوم آزمون سراسری امسال در روز‌های هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.   تصاویری از برگزاری این آزمون در شهر‌های کاشمر، قوچان، سبزوار، زاوه و جغتای را مشاهده می‌کنید.      

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد