Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محسن نژاد در آستانه آخرین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: حقیقتاً کشتی به مانند برخی از ورزش‌های توپی، درآمد زیادی ندارد و اگر کسی در کشتی به دنبال قهرمانی است، هدف اصلی شادی دل مردم ایران است. البته اگر کسی به مدال طلای المپیک و جهان دست پیدا کند قطعاً از منافع مادی بیشتری برخوردار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: من هم برای منافع مادی به کشتی نیامده‌ام و سالهاست در تیم‌های ملی و در رده‌های سنی مختلف کسب مدال کردم و هدف اصلی کسب افتخار برای کشور و شادی دل مردم بوده است.

محسن نژاد در مورد شرایط اردوهای تیم‌های ملی گفت: اردوها از نظر امکانات، اسکان و تغذیه در شرایط بسیار خوبی است. حضور محمد بنا هم که نیازی به تعریف و تمجید ندارد و کادر فنی باعث دلگرمی و نقطه قوت ما است.

وی ادامه داد: همه ملی پوشان شرایط خوبی دارند و از طرف همه قول می‌دهم با تمام وجود بجنگیم و چیزی کم نگذاریم. بی تردید مجموعه تیم ملی کشتی فرنگی به دنبال کسب افتخار و شادی دل مردم عزیز ایران است.

محسن نژاد در مورد اینکه پس از ۳ سال توانسته دوبنده تیم ملی در رقابت‌های جهانی را به دست آورد گفت: واقعاً کار سخت است، اما تلاش کردم و در تمامی مسابقاتی که کادر فنی صلاح دید شرکت کردم و چرخه انتخابی را گذراندم. اعتقاد دارم محمد بنا به دنبال بهترین‌هاست و اگر کشتی گیری از لحاظ آمادگی جسمانی و فنی خوب باشد در تیم وی جای دارد.

این کشتی گیر خوزستانی در مورد مصدومیتی که در رقابت‌های آسیایی مغولستان برایش پیش آمد گفت: مصدومیت از ناحیه دنده باعث شد که نتوانم در فینال نمایش خوبی از خود به جای بگذارم و صاحب مدال نقره شدم، در نهایت یک ماه طول کشید مصدومیتم خوب شود و الان چند ماه است که هم در سرپا و هم در خاک تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارم.

محسن نژاد در مورد حریفان خود در رقابت‌های جهانی گفت: وزن ۶۰ کیلوگرم به خاطر اینکه وزن المپیکی است بسیار شلوغ است و حریفان بسیار خوبی هم در این وزن هستند، اما اگر قرار است مدال طلا بگیرم نباید به سخت بودن کار فکر کنم و از حریفی هراس داشته باشم.

وی تصریح کرد: مرحله آخر اردوی ما روز ۶ شهریورماه آغاز می‌شود و ما در تلاش هستیم نقاط ضعف خود را از بین ببریم تا بتوانیم با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود برویم.

محسن نژاد در پایان خاطرنشان کرد: با توکل به خدا راهی رقابت‌های جهانی می‌شوم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی از خود به جای بگذارم و باعث سربلندی کشورم باشم.

کد خبر 5573771

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی اردوی تدارکاتی مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال فدراسیون فوتبال کمیته ملی المپیک ورزشگاه آزادی ریکاردو ساپینتو تیم فوتبال مس کرمان وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال آلومینیوم اراک بسکتبال محسن نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی