Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: بهانه ای برای خدمت نکردن به مردم وجود ندارد و خدمت رسانی صادقانه و بدون تکلف به مردم انتظار است. شاید جایی کاری از دست ما برنیاید اما همراهی مسئولان با مردم بسیار مهم است.

دکتر محمدمهدی فداکار صبح امروز پنجم مردادماه در دیدار اعضای شورای قضائی استان کرمان با اشاره به شرایط کشور در زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم اظهار کرد: اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ای کار خیلی سختی بود و دولت این تصمیم را گرفت و آبرو و سرمایه اجتماعی ناشی از رای آوری را به (تعبیر من) به حراج گذاشت و اکنون می بینیم بازار ثبات گرفته و فشاری که به بازار وارد شد در حال تخلیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط کشور از نظر سیاسی، اقتصادی و ... افزود: بهانه ای برای خدمت نکردن به مردم وجود ندارد و خدمت رسانی صادقانه و بدون تکلف به مردم انتظار است. شاید جایی کاری از دست ما برنیاید اما همراهی مسئولان با مردم بسیار مهم است.

فداکار در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: باید کار را بدون حاشیه انجام بدهیم و مراقبت داشته باشیم در کارها حاشیه ایجاد نشود و کار را دست انجام بدهیم.

استاندار کرمان بیان کرد: گاهی عده ای تلاش دارند ما را دچار حاشیه کنند تا از کار اصلی باز بمانیم اما هدف اصلی من این است دچار حاشیه نشوم و کارمان را انجام بدهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی استاندار كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، آزاد سهرابی شامگاه جمعه در جمع اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: سازمان مردم نهاد نوای باران سال ۸۶ مجوز فعالیت خود را دریافت کرده است و در راستای پیگیری معضل اجتماعی و پیشگیری از مواد مخدر فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه تفاهمنامه‌ای با اداره‌کل آموزش‌های فنی حرفه‌ای استان در راستای آموزش خانواده‌های حاشیه شهر منعقد شده است، افزود: براین اساس یک‌هزار و ۵۰۰ بانوی بدسرپرست و خودسرپرست دوره آموزشی دیدند و گواهینامه فنی حرفه‌ای دریافت کردند.

وی به برگزاری فعالیت‌های فرهنگی این مؤسسه در سطح استان پرداخت و یادآور شد: برگزاری مسابقات نقاشی، برنامه‌های نشاط اجتماعی، جشنواره موسیقی، برپایی نمایشگاه، توزیع شعارهای پیشگیری از مواد مخدر بین تاکسی‌های سطح شهر برای تبلیغ در راستای پیشگیری از اعتیاد از برنامه‌های این سازمان در استان بوده است.

سهرابی اذعان کرد: توزیع سبدهای غذایی، اهدای لوازم‌التحریر، پوشاک و کفش، تهیه چادر جشن تکلیف برای دختران حاشیه شهر، اهدای وسایل پزشکی به نیازمندان و حاشیه شهر و توزیع ۷۰ دست لباس زمستانی برای کودکان محلات حاشیه شهر توسط خیرین از دیگر اقدامات انجام شده توسط این سازمان است.

وی اذعان کرد: توزیع سه هزار دست مانتو شلوار بین دانش‌آموزان نیازمند نیز از دیگر برنامه‌هایی بوده که توسط این سازمان مردم نهاد در استان انجام شد.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد نوای باران کردستان اضافه کرد: تفاهمنامه همکاری با زندان برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه بانوان منعقد شد و امسال نیز برای آقایان دوره خیاطی برگزار می‌شود.

سهرابی یادآور شد: کارزار شهر سفید برای پاکسازی معتادان نیز از دیگر اقداماتی بود که توسط این سازمان مردم نهاد با همراهی مردم در استان انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین به منظور حمایت از نوجوانان و جوانان ورزشکار محلات حاشیه شهر و نیازمندان، خط تولید لباس ورزش برای این افراد در سنندج راه‌اندازی می‌شود.

گفتنی است؛ سازمان مردم نهاد نوای باران کردستان در حوزه اعتیاد و معضلات اجتماعی از جمله خودکشی، افسردگی، اعتیاد و غیره ۱۷ سال است که با همراهی خیرین استان فعالیت دارد.

کد خبر 6095970

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند