Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-06@23:22:02 GMT

وزارت دادگستری آمریکا از اپل شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۱۷۱۷

وزارت دادگستری آمریکا از اپل شکایت کرد

ایتنا - ​​​​​​​به گفته یک منبع آگاه، وزارت بازرگانی آمریکا در مراحل اولیه یک شکایت آنتی تراست احتمالی علیه اپل است.

سخنگوی وزارت دادگستری آمریکا از اظهار نظر در این باره خودداری کرد و اپل نیز به سوالات رویترز در این باره پاسخی نداده است.

به گزارش ایتنا از مهر، نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت وزارت دادگستری آمریکا تصمیمی برای شکایت از اپل اتخاذ نگرفته اما بخش آنتی تراست این وزارتخانه امیدوار است تا پایان سال شکایت مذکور را ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رویترز قبلاً اعلام کرد بود وزارت دادگستری آمریکا در سال ۲۰۱۹ میلادی پرونده‌ای آنتی تراست علیه اپل آغاز کرده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل شکایت وزارت دادگستری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی

مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضایی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضایی وزارت‌ آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

به گزارش ایسنا، امید رضاوند با اشاره به شان و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه، اظهار کرد: علیرغم این مهم که معلّم به عنوان مهمترین  و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی  در جامعه  برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر  فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت‌ آموزش و پرورش، مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضایی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است اعلام کرد: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم