Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-28@15:35:54 GMT

تعطیلی سرویس تاکسی Waze به دلیل کمبود مسافر

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۱۷۶۸

تعطیلی سرویس تاکسی Waze به دلیل کمبود مسافر

ایتنا - ​​​​​​​سرویس مسیریاب ویز (Waze) با اشاره به کاهش شمار مسافران در دوران پاندمی کووید، اپلیکیشن تاکسی "کارپول" (Carpool) را پس از شش سال فعالیت، تعطیل کرد.
ویز که زیرمجموعه گوگل است، در سپتامبر، اپلیکیشن کارپول را در آمریکا، برزیل و رژیم صهیونیستی تعطیل می‌کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اپلیکیشن تاکسی آنلاین کارپول برای سفرهای شهری محبوبیت یافته بود و یک برنامه اشتراکی عرضه کرده بود تا شرکت‌ها بتوانند آن را به عنوان یک گزینه رفت و آمد به کارمندان‌شان عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رانندگانی که مشترک سرویس ویز کارپول بودند، برای سوار کردن مسافران به ازای هر مایل، ۵۴ سنت دریافت می‌کردند. اکثر رانندگان کارپول این سرویس را راهی برای صرفه‌جویی در بنزین می‌دانستند، نه کسب درآمد اضافی.

رواج دورکاری و تدابیر سلامتی در دوران پاندمی، باعث کمرنگ شدن محبوبیت کارپول شد. اگر چه اکثر کارمندان امسال با محل کار خود بر می‌گردند اما علاقه به کارپول و استفاده از وسایل نقلیه عمومی هنوز به وضعیت دوران قبل از پاندمی برنگشته است.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، افراد بیشتری مدل کاری ترکیبی که به صورت دورکاری و حضور در محل است را دنبال می‌کنند یا تنها برای جلسات و رویدادهای دیگر در محل کار حضور پیدا می‌کنند و در نتیجه، افراد بیشتری به تنهایی به محل کار می‌روند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: نرم افزار Waze تاکسی اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به دلیل گستردگی و اهمیت موضوع پاکیزگی شهر، به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر اقدام می‌کنند.
دامون عبدالهی‌زاده به رنگ آمیزی ۴۵ کیلومتر از جداول خیابان‌ها و بلوار‌های شهر خرمشهر اشاره کرد و افزود: چهار کیلومتر از نرده‌های پیاده‌رو ساحلی امام خیمینی (ره) و بلوار بایندر رنگ آمیزی شده است.
وی به اجرای هشت کیلومتر هرس و فرم دهی درختان، کاشت ۹ هزار متر مربع گل‌های فصلی و نصب مجموعه وسایل جدید بازی کودکان در چهار پارک خرمشهر اشاره کرد و گفت: ۲ نماد نخل نوری در میادین کوی بهروز و بسیج نصب شد.
سرپرست شهرداری خرمشهر به اجرای طرح آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر خرمشهر پس از ۲۰ سال اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر خرمشهر آسفالت و روکش آسفالت شد.
۱۱ کیلومتر از بلوار‌های سطح شهر نورپردای و بیش از ۲۰۰ پروژکتور در میادین و پارک‌ها نصب شد.

دیگر خبرها

  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • پاندمی تأثیر ناچیزی بر رشد کودکان داشت
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی