Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم ربانی و سالک الی‌الله آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت عالم ربانی و سالک الی الله آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری رحمةالله‌علیه را به عموم مردم اصفهان و به همه‌ی ارادتمندان و مستفیدان از فیوضات آن مرحوم، و بالخصوص به فرزندان محترم و مکرّم ایشان تسلیت عرض میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عالم بزرگوار و معلّم اخلاق، وظیفه‌ی بزرگ تزکیه و نشر معارف اخلاقی اسلام را تکلیف خویش دانسته و با بهره‌‎مندی از خشیت و خضوع دل نورانی خود، بیان اثرگذار و نافذی را در این جهت به کار میبردند؛ رحمت و رضوان خدا بر ایشان باد. از خداوند متعال قبول خدمات و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۵ شهریور ۱۴۰۱

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رهبر انقلاب آیت الله ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از شاگردان آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید ظهر چهارشنبه به مناسبت روز معلم، ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله شهید مرتضی مطهری از شخصیت علمی این استاد برجسته حوزه علمیه قم قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری از شاگردان این مرجع تقلید در سخنانی بیان کرد: ما افتخار می کنیم که از محضر شخصیت برجسته ای همانند آیت الله جوادی آملی در حوزه علمیه قم بهره مند هستیم و از منظومه فکری وی استفاده می کنیم.

وی بیان کرد: اندیشه های آیت الله جوادی آملی کام های تشنه کسانی که به دنبال معارف ناب اسلامی هستند سیراب می کند و امروز یکی از رسالت های اصلی طلاب گام برداشتن در مسیر تبلیغ دین و معارف اسلامی است.

آیت الله جوادی آملی گفت: نیروهای نظامی کشور به دنیا نشان دادند که می توانند در برابر ابرقدرت ها بایستند و این امر را در حمله به اسراییل در پاسخ به جنایات های آنان اثبات کردند و امروز همینه آنان شکسته شده است.

وی با بیان اینکه طلاب وظیفه دارند در عرصه علمی، معارف مکتب اهل بیت علیهم السلام را نشر دهند افزود: امروز شاهدیم که دانشجویان در کشورهای اروپایی و آمریکا علیه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس به مردم غزه ایستاده اند که در این شرایط باید همت مضاعفی در بیان و انتقال معارف دینی داشته باشیم.

آیت الله جوادی آملی نیز در این مراسم از ابراز لطف شاگردانش تشکر کرد.

کد خبر 6094347

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • شهید مطهری جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود/ سیره شهید مطهری در برنامه‌های هفته معلم بازگو شود
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • شهید مطهری (ره) جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود