Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@06:43:03 GMT

برنامه تحول مدل کسب‌وکار بانک سینا تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۱۹۵۱

برنامه تحول مدل کسب‌وکار بانک سینا تدوین می‌شود

سرپرست بانک سینا از آغاز تدوین برنامه تحول کسب‌وکار این بانک خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در نشست مدیران شعب منطقه غرب تهران با بیان این مطلب افزود: بانک سینا برای گذار از بانکداری سنتی به بانکداری مدرن، نیاز به تغییر و بازنگری در فرآیندها، زیرساخت‌ها و محصولات دارد که همه این‌ها باید متناسب با برنامه کسب‌وکار بانک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در تدوین مدل کسب‌وکار بانک سینا به پرسش‌های اساسی پاسخ داده می‌شود که این پرسش‌ها مشخص می‌کنند اولویت‌های بانک در جذب مشتری، طراحی و ارائه محصولات و کانال‌های ارائه خدمات کدامند.
سرپرست بانک سینا با تشریح شاخص‌های مهم بانک در حوزه‌های مختلف، گفت: بانک سینا از منظر نسبت‌های احتیاطی، نسبت کفایت سرمایه، نسبت مطالبات غیرجاری و... در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
فتحعلی با بیان اینکه سهم بازار بانک سینا در بازار پول باید افزایش یابد، افزود: باید از بانکداری سنتی به سمت بانکداری جدید و سرویس‌محوری حرکت کنیم و با ارائه خدمات و محصولات متنوع، تقویت زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و... برای افزایش سهم منابع بانک قدم‌های محکم‌تری برداریم.
وی ضمن تشکر از همه همکاران پرتلاش منطقه غرب تهران، توجه بیشتر به موضوعات سرمایه‌های انسانی و آموزش مستمر همکاران را از دیگر اولویت‌های بانک سینا در دوره جدید برشمرد.
در این نشست، اعضای هیئت‌عامل بانک سینا، مدیر منطقه و رؤسای شعب غرب تهران به بیان دغدغه‌ها و راهکار‌های پیشنهادی برای بهبود بازاریابی و جذب منابع بیشتر در این منطقه پرداختند.
از رؤسای شعب برتر منطقه غرب تهران نیز در این نشست تقدیر شد.
همچنین سرپرست بانک سینا و اعضای هیئت‌عامل از تمام شعب بانک سینا در منطقه غرب تهران بازدید کرده و از نزدیک در جریان تلاش‌های همکاران در شعب این منطقه قرار گرفتند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: منطقه بانک سینا بانک مرکزی بانک بانکداری الکترونیک بازار سرمایه منطقه غرب تهران بانک سینا کسب وکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است

 افشین کسالائی معاون امور برنامه‌های توسعه امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور در نشستی با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، در تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور با تاکید بر تحلیل اهم شاخص‌های توسعه‌ای برنامه ششم، برنامه‌ریزی برای توسعه را ایجاد بستری دانست که در پهنه آن توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی کشور در چارچوب‌های مبتنی بر نظریه‌های علمی و تخصصی طراحی، تدوین و اجرا شود.

وی در تبیین نقشه راه برنامه هفتم توسعه کشور به تشریح پارادایم، اصول حاکم، ویژگی‌ها، اهداف و الزامات و پیش نیاز‌های تحقق آن سخن گفت و اظهار داشت: برنامه هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است و در تدوین آن تلاش شده سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب به عنوان محور‌های اصلی برنامه در نظر گرفته شود.

کسالائی با اشاره به اهم احکام قانونی با رویکرد استانی لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: تمرکززدایی و تقویت نقش استان‌ها در این برنامه مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.

وی رویکرد اصلی برنامه هفتم توسعه را بر اساس موضوعات کلیدی و پیشران‌های کشور با رعایت ملاحظات اسناد آمایش سرزمین، سیاست‌ها، تمرکز بر پیشران‌های توسعه، مسایل بحران‌زا و بسترساز‌ها (ابر پروژه‌ها) عنوان کرد.

تبیین چارچوب تدوین سند توسعه و برنامه‌های عملیاتی استان و تبیین و تحلیل اصلی‌ترین موضوعات و تبصره‌های قانون بدجه مرتبط با استان از دیگر مباحث مطرح شده توسط معاون امور برنامه‌های توسعه امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور در این نشست بود که به آن پرداخته شد.

شایان ذکر است؛ این نشست با توجه به تصویب و ابلاغ قریب الوقوع برنامه هفتم توسعه و مبنای عمل قرار گرفتن در سال جاری و ضرورت تبیین مبانی و احکام آن به همت معاونت توسعه و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین