Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:26:10 GMT

۶۶ زندانی جرائم غیر عمد از زندانهای یزد آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۲۱۸۷

۶۶ زندانی جرائم غیر عمد از زندانهای یزد آزاد شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سید مسعود عظیمی صبح شنبه در نشست اعضای هیئت امنای ستاد دیه یزد ضمن تقدیر و تشکر ازهمراهی و مشارکت نیکوکاران یزدی در پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی» گفت: به همت عزاداران حسینی، خیرین وصنعتگران از ابتدای ماه محرم تا کنون مبلغی بیش از۸۰۰ میلیون تومان به ستاد دیه استان اهدا شاه که این خود نشان از اعتماد بالای مردم به این ستاد مردمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در ادامه به گزارش عملکرد این ستاد در ۵ ماهه نخست سال جاری پرداخته و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۶۶ زندانی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند که از این تعداد آزاد شده تعداد ۴۲ مددجو مربوط به محکومین مالی ، تعداد ۱۳ مددجو محکوم پرداخت مهریه، تعداد ۱۰ مددجو محکوم نفقه و یک محکوم پرداخت دیه حادثه کار بودند.

عظیمی در ادامه افزود: بدهی این مددجویان مبلغ ۵۲۴ میلیارد ریال بودکه مبلغ ۴۵۶ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ ۶۷ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۶۶ نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

در این نشست پرونده ۱۰ محکوم مالی جرائم غیر عمد مورد بررسی اعضاء قرار گرفت و در خصوص برگزاری پویش قدم قدم تا آزادی ویژه اربعین حسینی و مسائلی همچون پخش تبلیغ های ستاد دیه استان از طریق صدا و سیما و برگزاری برنامه های مجازی تبادل نظر شد.

کد خبر 5573935

منبع: مهر

کلیدواژه: زندانیان جرایم غیر عمد یزد آزادی زندانیان هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1401 دولت سیزدهم افتتاح طرح عمرانی اجلاس پیرغلامان حسینی قزوین اردبیل ستاد دیه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی همزمان با دهه کرامت در استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی این زندانیان با مشارکت مردم خیر و آستان قدس رضوی آزاد می‌شوند. - اخبار استانها -

مهران خورده‌بین‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می‌شود و تا میلاد امام رضا(ع) ادامه‌ دارد، اظهار داشت: در این دهه برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، خدمات‌رسانی، محرومیت‌زدایی و اجتماعی در نقاط مختلف از جمله شهرها و روستاهای کم‌برخوردار استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برای دهه کرامت 40 برنامه در قالب 40 گام طراحی شده است،گفت: در این دهه در راستای طرح جوانی جمعیت کارگاه آموزشی ویژه خانواده‌ها تشکیل می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر برپایی نمایشگاه در مصلا جمعه بوشهر، کرسی تلاوت در مساجد، جشن‌های مشترک روز دختر با مشارکت مساجد، مدارس و اماکن عمومی در محلات را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی در دهه کرامت 20 زندانی جرایم غیرعمد مالی با مشارکت مردم خیر و آستان قدس رضوی آزاد می‌شوند.

خورده‌بین‌مقدم از ایجاد چایخانه رضوی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در استان بوشهر ایجاد 8 چایخانه رضوی مصوب شده که عملیات اجرایی آن در برخی از نقاط استان بوشهر آغاز شده است.

وی برپایی سفره‌های رضوی را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت دانست و خاطرنشان کرد: در این ایام اعزام 20 هزار نفر از ایتام استان بوشهر به سفر مشهد مقدس در دستور کار قرار گرفته و کاروان دانش‌آموزان استثنایی استان بوشهر نیز به این سفر زیارتی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری