Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:15:42 GMT

پیام تسلیت مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۲۲۳۲

پیام تسلیت مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجمع خبرگان رهبری پیامی را طی رحلت آیه اله حاج محمد علی ناصری تسلیت خود را طی پیامی ابراز کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال ملکوتی عالم ربانی، اسوه اخلاق و تواضع حضرت آیه الله حاج شیخ محمدعلی ناصری (قدس سره) موجب تأثّر و تألّم عمیق گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عالم جلیل القدر ساده زیست با حضور مردمی و مؤثر خود در متن جامعه از منابع مهم فیض برای طبقات مختلف به شمار می‌آمد و شیفتگان زیادی داشت.

سلوک عملی اجتماعی و معرفت به اهل بیت علیهم السلام خاصه حضرت بقیه الله الاعظم همراه با احساس مسئولیت نسبت به مسائل نظام و انقلاب و همیاری با امام و مقام معظم رهبری، جایگاه ویژه و جذابیت خاصی برای او به همراه داشت.

از توفیقات این عالم بزرگ خدمات اجتماعی، تأسیس مراکز علمی، مراکز بهداشتی و رسیدگی به محرومین بود.

به این وسیله رحلت این شخصیت بزرگ را به حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان اصفهان، بیت آن مرحوم به ویژه فرزندان معزز و مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای این عارف و استاد بزرگ اخلاق حشر با اهل بیت علیهم السلام، غفران الهی، علو درجات و برای عموم بازماندگان صلوات و رحمت‌های ربانی و صبر و اجر جمیل خواستاریم.

طباطبایی - مهدوی - مقتدائی - نمازی - عبداللهی

کد خبر 5573926

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمدعلی ناصری پیام تسلیت مجمع نمایندگان اصفهان مجلس خبرگان رهبری هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1401 دولت سیزدهم افتتاح طرح عمرانی اجلاس پیرغلامان حسینی قزوین اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد

 فریبا ولیپور عالم در جلسه جوانی جمعیت لرستان بیان کرد: در شناسنامه مادرانی که فرزند سوم آنها پس از قانون جمعیت متولد شده، شناسه‌ای تعریف می‌شود که با مراجعه به هر یک از مراکز تفریحی مربوط شهرداری و میراث فرهنگی از تخفیف برخوردار می‌شوند.

وی اظهار داشت: شناسه‌دار شدن مادران دارای سه فرزند از جمله مواردی است که در سال جدید روند مطلوبی به خود گرفته است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به بیمه رایگان بازنشستگی زنان روستایی ادامه داد: هزینه‌های درمان ناباروری به شکل مطلوبی رو به کاهش است و خانواده‌هایی که دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال و یا چهار فرزند زیر ۲۰ سال هستند، می‌توانند از تخفیف ۵۰ و ۷۵ درصدی انشعابات آب و برق و گاز استفاده کنند.

ولی پور عالم با اشاره به افزایش سطح تسهیلات فرزندآوری عنوان کرد: پرداخت سریع‌تر این تسهیلات به متقاضیان طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امکان جذب در آزمون‌های استخدامی از دیگر شرایطی است که دولت برای افراد متاهل و دارای فرزند در حال فراهم‌سازی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند