Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به لزوم حضور میدانی مدیران در مسیر حل مشکلات مردم، گفت: امسال حتی یک ساعت قطعی برق نیز در گنبدکاووس نداشتیم.

مهندس مهدی دهرویه در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۱۷ پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی شهرستان گنبدکاووس که با حضور استاندار گلستان برگزار شد با اشاره به اینکه این دولت، دولت پشت میزنشینی نیست، اظهار کرد: مدیران باید بدانند که  دوران پشت میزنشینی تمام شده و لازم است با تمام توان باید وسط میدان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دیگر اشرافی گری که در گذشته به بدنه دولت آسیب زده بود در این دولت جایی ندارد، اعپفزود: دولت ایت الله رئیسی در مسیر انقلاب و آرمانها برای حل مشکلات مردم شبانه روزی در حال تلاش است و همه مدیران باید خود را به این کاروان و سرعت آن برسانند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه رییس جمهور با حضور در تمامی استانها در یک سال مدیریت دولت اهتمام‌ خود به توسعه متوازن کشور را نشان داد، خاطرنشان کرد: حجم کلان پروژه ها و اعتبارات گلستان در سفر رییس جمهور به استان ما نیز نشان از هوشمندی استاندار و مجموعه مدیران در تبیین کمبودهای استان و نگاه مثبت رئیس جمهور و هیئت دولت به گلستان دارد.

دهرویه با اشاره به اینکه در گنبدکاووس با چند اقدام‌بزرگ و شاخص تلاش کردیم تا امروز حتی یک ساعت قطعی برق به دلیل کمبود برق نداریم، ادامه داد: این در حالی است که سال گذشته در گنبدکاووس هر روز قطعی برق را تجربه می کردیم.‌

وی از رفع مشکل کسری منابع آب در گنبدکاووس خبر داد و گفت: به فضل خدا تا آخر شهریور نگرانی نداریم و با دستور صریح استاندار و دادستان مرکز استان مبنی بر جمع آوری آب بندان های غیرمجاز از بروز مشکل در سالهای آتی نیز جلوگیری خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه در کمنر از ۹ ماه گذشته بیش از ۲۰ میز خدمت در شهرستان گنبدکاووس برگزار شده‌است، تصریح کرد: استقرار دفتر منطقه ای سند تحول استان در فرمانداری گنبدکاووس از دیگر اقداماتی است که در ماههای اخیر صورت پذیرفته است.

دهرویه اضافه کرد: در طرح نهضت ملی مسکن پیش از این حدود ۷ هکتار زمین معرفی شده بود که امروز ۸۰ هکتار جدید معرفی کرده و روستاهای شاخص و با ظرفیت را برای اجرای طرح توسعه با محوریت رهبران اجتماعی روستاها نشان گذاری کرده ایم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان استاندار علی محمد زنگانه قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر

بر اساس اطلاعیه شرکت گاز آذربایجان شرقی به علت تعمیرات و لزوم جابجایی شبکه خطوط لوله گاز جریان گاز طبیعی مشترکین واقع در شهر هوراند و ۶۷ روستای مسیر‌های تنباکلوق، آقبراز و میدانلار هوراند و سه روستای کلیبر شامل گوار، عربشاه خرگوشان و گوزالان از ساعت ۹:۳۰ روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان برای ارائه هرگونه گزارش و دریافت راهنمایی می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گاز تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم
  • پول هست زمین نیست!
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر