Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریتسیو ساری و پدرو به برد لاتزیو برابر اینتر در هفته سوم سری آ واکنش نشان دادند و خواستار ادامه این روند خوب شدند.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از فوتبال ایتالیا، در چارچوب هفته سوم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال اینتر به مصاف تیم فوتبال لاتزیو رفت و در یک بازی پرگل با نتیجه ۳ بر ۱ از حریف خود شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۴۰ لاتزیو توسط فلیپه اندرسون به گل رسید. همچنین در دقیقه ۷۵ و ۸۶ لاتزیو به ترتیب توسط لوئیز آلبرتو و پدرو رودریگز موفق به گلزنی شد.

تک‌گل اینتر در دقیقه ۵۱ توسط لائوتارو مارتینز به دست آمد تا اینتر با نتیجه ۳ بر یک شکست بخورد.

مائوریتسیو ساری سرمربی لاتزیو بعد از برد دلچسب تیمش برابر نایب قهرمان فصل قبل گفت: ما اخیراً پیشرفت های خوبی در زمین بازی داشتیم ولی باید این روند را حفظ کنیم نه اینکه در یک بازی خوب باشیم و در یک بازی دیگر نتوانیم موقعیت ایجاد کنیم.

این تیم در استحکام و سازماندهی مشکل داشت ولی الان شرایط بهتر شده است. ما می توانیم هر تیمی را شکست دهیم اما مشکل ما همیشه ثبات بوده است. حالا ما باید این روند را در بازی‌های آتی دنبال کنیم و فکر نکنیم بازی در مقابل حریفان ضعیف آسان‌تر است.

پدرو بازیکن تیم لاتزیو نیز بعد از این دیدار گفت: من برای این پیروزی بسیار خوشحالم. کار کل تیم باورنکردنی بود. گلزنی و کمک به تیم همیشه خوب است. ما می‌توانیم با هر تیمی مبارزه کنیم و اینگونه خوب باشیم. در مسیر درستی هستیم. مسیر طولانی در پیش رو داریم اما ما در مسیر درستی هستیم.

او با تمجید از مائوریتسیو ساری گفت: او می‌خواهد که ما توپ را در اختیار داشته باشیم، پرس را از زمین حریف شروع کنیم و مالکیت توپ داشته باشیم. از این نظر او بسیار شبیه گواردیولاست. ساری ایده‌های خود را دارد و تیم آنها را درک کرده است، ما باید به این ایده‌ها ایمان داشته باشیم و همینطور به بازی ادامه دهیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال لاتزیو ، پدرو رودریگس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال لاتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، دنزل دومفریس، مدافع اینتر، به دلیل اشتباه در نمایش یک بنر توهین آمیز علیه تئو هرناندز، ستاره میلان، مجبور به عذرخواهی شد.

احتمالاً این عذرخواهی برای جلوگیری از جریمه سنگین کافی نخواهد بود و او حتی به دلیل این اشتباه می‌تواند برای حداقل یک جلسه از همراهی تیمش محروم شود.

دومفریس در اینستاگرامش نوشت:"دیروز زیباترین روز برای من، همه بازیکنان و همه در باشگاه بود. از هوادارانی که در این جشن شرکت کردند، بسیار سپاسگزارم. این احساس بسیار خوبی بود که در کنار شما جشن گرفتیم، این برای تیم اهمیت زیادی داشت.

در طول جشن، بنری در دست گرفتم که تصویر نامناسبی را نشان می‌داد. من بازیکنی هستم که عاشق رقابت در فوتبال هستم، این بخش مهمی از هر بازی است. من متوجه شدم که بالا بردن این بنر از سمت من اشتباه بوده و اصلا پسندیده نبود. بیایید بر روی شگفت انگیزترین فصل اینترمیلان تمرکز کنیم. یک بار دیگر از شما برای حمایت‌هایتان در این فصل و جشن‌های دیروز تشکر می‌کنم، هرگز آن‌ها را فراموش نخواهم کرد."

در جریان جشن قهرمانی خیابانی اینتر، دومفریس بنری را در دست گرفت که روی آن تصویر خودش را نشان می‌داد و تئو هرناندز، بازیکن میلان، را به یک سگ تشبیه کرده بود.

دومفریس این بنر را از دست هواداران اینتر گرفته بود و با خوشحالی آن را بالای سرش تکان داد. فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقات درمورد این پرونده را آغاز کرده و او باید حداقل 4 هزار یورو جریمه نقدی پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت