Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن فیلم نشان می‌داد چند عدد سگ‌ ولگرد از آبی که از شلنگ تانکر خودروی آتش‌نشانی روی زمین رها می‌شود آب می‌خورند، برخی کاربران هم مدعی شدند سازمان آتش‌نشانی با خودروهای خود اقدام به آبرسانی به سگ‌های ولگرد می‌کند.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: روز گذشته که این فیلم منتشر شد ما از ساعت یک و 30 دقیقه ظهر تا دو بامداد در حال اطفاء حریق در منطقه بقایی اهواز بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با طرح این سوال مبنی بر اینکه مگر سگ‌های ولگرد از سطح شهر جمع‌آوری شده‌اند، افزود: در سایت صفیره حوضچه‌ای وجود ندارد که بخواهیم آب مورد نیاز سگ‌های ولگرد را  در آن بگذاریم تا سگ‌ها از آن استفاده کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در فیلم کاملاً مشخص است که تنها یک شلنگ  روی زمین رها شده و سگ‌ها از آبی که روی زمین پخش شده است در حال آب خوردن هستند.

قنبری بیان کرد: سایت صفیره به دلیل گرمای زیاد هرازچندگاهی دچار حریق می‌شود و سازمان آتش‌نشانی به عنوان دستگاه متولی به محل حادثه مراجعه و عملیات خاموش کردن آتش را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه  فیلم اصلی را دارم و فیلم منتشر شده کامل نیست، عنوان کرد: تانکر آبرسانی موجود در فیلم  قرار بود خودروی آتش نشانی که برای اطفاء حریق به صفیره رفته را در صورتی که به آب نیاز باشد، آب مورد نیاز آن را تامین کند.

قنبری گفت: سازمان آتش نشانی دو مدل خودرو  دارد، یکی خودرو امداد و نجات و اطفاء حریق و دیگری خودروی تانکر آبرسان که هیچ وقت از خودرو تانکر آبرسان در عملیات حریق استفاده نمی‌شود.

وی افزود: ظرف دو، سه سال گذشته به دلیل مسائل آبی  که در برخی مناطق وجود داشت سازمان آتش‌نشانی برای آبرسانی به مناطق حاشیه اهواز مانند گلدشت، زردشت، کیانشهر و... نیز ماموریت داشت.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز سگ های ولگرد سازمان آتش نشانی سگ های ولگرد روی زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی فروردین ماه سال جاری ۱۰۴ حادثه و حریق در شهر سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: خوشبختانه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است.

وی ضمن بیان اینکه طی مدت مذکور دو هزار و ۷۸۵ تماس با سامانه ۱۲۵ گرفته شده است، افزود: از این تعداد ۴۰ آتش سوزی و ۶۴ عملیات امداد و نجات پوشش داده شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه بیشترین سوانح آتش سوزی با ۱۴ مورد مربوط به معابر و ساختمان‌های متروک بوده است، ابراز داشت: ۱۰ حریق نیز از خودروها مهار شدند.

خادمیان بابیان اینکه ۳۷ مورد حوادث حبس در اماکن و آسانسور بوده است، تصریح کرد: گرفتن حیوانات موذی با ۱۲ مورد جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: ۹۸ زن و مرد در فروردین ماه سال جاری طی عملیات‌های مختلف توسط آتش نشانی سمنان امداد رسانی شدند.

کد خبر 6090213

دیگر خبرها

  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین