Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "علیرضا قاسمی‌فرزاد" روز شنبه در آیین افتتاح آموزشگاه خیّرساز محمدرسول الله(ص) شهر ازندریان با بیان اینکه مردم ایران در انجام کارهای خیر، نیک‌اندیشی و سرشت پاک، زبانزد هستند افزود: ورود در کار خیر توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز نخستین گروه خیّری بودند که در کشور شکل گرفت و توسعه پیدا کرد و سایر بخش‌ها نیز پیرو آن وارد عرصه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان خدمات و اقدامات ارزشمند خیرین را ستودنی خواند و ادامه داد: ساخت مدرسه امری ضروری و ارزشمند است که به عنوان مرکز علم و دانش و تربیت نسل‌های آینده مورد استفاده قرار می‌گیرد و صدقه جاریه است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه بسیاری از خیرین تمام مال و زندگی خود را صرف مدرسه‌سازی کرده‌اند، افزود: ازندریان یکی از شهرهای پرافتخار استان همدان است که در حضور خیرین سرآمد است و با وجود مردمانی پرتلاش بیکاری در این شهر وجود ندارد.

وی بیان کرد: ارتقای سیاسی شهر ازندریان را به عنوان یکی از مطالبات مردم این شهر پیگیری می‌کنیم.

استاندار همدان با اشاره به پیگیری منطقه ویژه ازندریان، یادآور شد: احداث زمین چمن یکی دیگر از مطالبات مردم این شهر است که در سفر رییس جمهور هفت میلیارد تومان برای این امر در نظر گرفتیم که به محض تخصیص، اجرایی خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌ و الگوی تقوا و کارآمدی هستند.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز گفت: ما دولتمردان افتخار می‌کنیم که پرچمدار راه شهیدان رجایی و باهنر هستیم.

"سلمان اسماعیلی" بیان کرد: ۱۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ملایر آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است که امروز با حضور استاندار همدان ۶۰۰ میلیارد تومان طرح عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به همت جهادی دولت در اجرای پروژه آبرسانی به شهر همدان گفت: در طول چهار دولت این پروژه ۴۰ درصد پیشرفت داشت که در ماه‌های اخیر در دولت سیزدهم میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه به بیش از ۹۰ درصد رسید که امیدواریم هر چه سریعتر مردم همدان طعم شیرین خدمت را در دولت سیزدهم بچشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه شهر ازندریان در استفاده از خیرین متدین و متعهد پیشتاز است، گفت: در این دوره از مجلس تعامل بین دولت و مجلس بی‌نظیر است و مردم از این تعامل بیشترین بهره را می‌برند.

حجت الاسلام "احد آزادی‌خواه" با تاکید بر اینکه موظف به تقویت و حفظ فضای تعاملی در شهرستان و استان هستیم، افزود: محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق مختلف همچون شهر ازندریان با ۱۵ هزار جمعیت باید در اولویت مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

وی افزود: رشد جمعیت در ازندریان ۲ برابر میانگین کشوری است که این شهر مشکل ازدواج و فرزندآوری ندارد و  آینده  ازندریان بسیار امیدوار کننده است.

حجت الاسلام آزادیخواه تاکید کرد: عزم جدی در استان برای ارتقا سیاسی ازندریان ایجاد شده و پیگیر مطالبات مردم این شهر هستیم.

در چهارمین روز از هفته دولت "علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان با هدف افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف و تبیین و معرفی دستاوردها و خدمات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به شهرستان ملایر، جوکار، ازندریان و سامن سفر کرد.

در این سفر دبیرستان خیرساز محمد رسول‌الله(ص) شهر ازندریان با حضور استاندار همدان با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

دبیرستان خیرساز محمد رسول‌الله(ص) شهر ازندریان توسط خیر ازندریانی "حاج کرم‌رضا رضایی" با ۱۲ کلاس و مساحت یک هزار و ۷۰۰ مترمربع در مدت ۲ سال احداث شد.

در این سفر استاندار همدان با حضور در گلزار شهدای ازندریان، به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

برچسب‌ها هفته دولت ملایر علیرضا قاسمی فرزاد پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت ملایر علیرضا قاسمی فرزاد هفته دولت ملایر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان شهر ازندریان قاسمی فرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان