Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:21:40 GMT

رزرو هتل با تخفیف در تهران با اسنپ روم

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۲۴۶۶

رزرو هتل با تخفیف در تهران با اسنپ روم

این باغ‌موزه‌ها می‌توانند جایگزین کافه‌های شلوغ باشند تا علاوه بر تجلی هنر ایرانی، زیبایی‌ها و جذابیت آن هوش از سر شما ببرد؛ بنابراین با رزرو اقامتگاه از اسنپ روم، می‌توانید خاطرات خوشی را در پایتخت داشته باشید.

ما می‌دانیم که انتخاب یک هتل تهران ارزان که از همه لحاظ تأمین‌کننده نیاز‌های شما باشد، دغدغه بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سایت اسنپ روم، همه چیز را برای اقامت شما تدارک دیده است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های مهمانسرا تهران در سایت اسنپ روم، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی شهر است. شما به‌راحتی می‌توانید به‌تمامی نقاط جذاب و زیبای پایتخت سفر کنید و در وقت و انرژی خود برای ثبت زیباترین و بهترین خاطرات و خوش‌گذرانی‌های خود، صرفه‌جویی کنید.

حال و هوای عجیب ایرانی در باغ‌موزه ایرانی!

همان‌طور که از نام باغ‌موزه ایرانی مشخص است، این باغ جلوه‌گاه تمام زیبایی‌ها و ظرافت هنر ایرانی است که آن را به رخ تمام جهان می‌کشد!

اگر می‌خواهید زیباترین عکس‌های سفر خود را ثبت کنید، کافی است دوربین عکاسی خود را بردارید و یک سر به باغ‌موزه ایرانی بزنید.

در بدو ورود به این باغ‌موزه، یک ساختمان قدیمی با بنای هنری ایرانی می‌بینید که درواقع رستوران و کافی‌شاپ این مجموعه تلقی می‌شود.

نشستن و نوشیدن یک فنجان قهوه در وسط بهشتی رنگی که چشم‌انداز آن برای لطافت روح شماست، بهترین ساعات عمرتان تلقی می‌شود.

تقارن‌هایی که در طراحی عمارت‌ها و قرارگیری درختان و حوضچه و فضای سبز این باغ وجود دارد، نماد زیبایی بی‌کران و ذوق هنری ایرانیان در خیابان شیخ بهایی تهران است.

کافی است با مراجعه به اپلیکیشن اسنپ روم، بهترین مسافرخانه را بر اساس بودجه خود پیدا کنید.

باغ‌موزه نگارستان، تجلی تلفیق هنر تاریخی و معماری ایران باستان!

باغ‌موزه نگارستان در زمان فتحعلی‌شاه قاجار ساخته شده است که هنر تاریخی و زیبایی معماری را به رخ می‌کشد.

فضای آرام‌بخش این باغ با طرحی هنری که نمایانگر الهام از حافظیه شیراز است، برای ساعاتی شما را از دغدغه‌های روزمره دور می‌کند.

یکی از مزایای بازدید از باغ‌موزه نگارستان پایتخت این است که می‌توانید از انواع گالری‌ها و نمایشگاه‌هایی که در اینجا برگزار می‌شود، بهره‌مند شوید.

با گشت‌وگذار در وسط این باغ‌موزه سرسبز می‌توانید آثار هنری و خارق‌العاده استاد کمال‌الملک را نیز تماشا کنید.

باغ‌موزه مینیاتوری تهران، مادر جاذبه‌های تاریخی!

در خیابان جانبازان غربی تهران، یک باغ‌موزه هنری و جذابی وجود دارد که تمام زیبایی‌های تاریخی را به‌صورت مینیاتوری در دل خود جای‌داده است.

در واقع این باغ‌موزه مادر هنر‌های ایرانی و جذابیت‌های پایتخت است که چشم‌نوازترین هنر‌ها را به نمایش گذاشته است.

ماکت‌های مینیاتوری در این باغ، به‌قدری زیبا و با هنر واقعی ساخته شده که شما را مبهوت خود می‌کند.

اگر وقت زیادی برای دیدن سایر جذابیت‌ها و باغ‌موزه‌های دیگر را ندارید این باغ‌موزه تمام نیاز‌های شما را تأمین می‌کند.

این مکان خوراک عکاسی است تا علاوه بر گشت‌وگذار، بهترین عکس‌های خود را در کنار هنری‌ترین ماکت‌های ساخته شده توسط مهندسان ظریف‌کار ایرانی بگیرید.

 

توقف زمان در باغ‌موزه تماشاگه زمان تهران!

با رزرو هتل تهران ارزان، هزینه خود را برای تفریح و موزه گردی نگه دارید. باغ‌موزه تماشاگه زمان، زیباترین ساعت‌ها را دارد که علاوه‌برآن گچ‌بری ساختمان آبی‌رنگ، در وسط یک باغ زیبا هنرنمایی می‌کند.

ساعت آبی که در گذشته از آن با ریختن قطرات آب ساعت را تخمین می‌زدند در این موزه به چشم می‌خورد.

گشت‌وگذار در این باغ‌موزه زمان را متوقف می‌کند! شاید شگفت‌آور باشد اما زیباترین ساعت‌ها و بنا‌های تاریخی و زمانی از کشور‌های مختلف، هوش از سر هر بازدید‌کننده‌ای می‌برد.

انواع ساعت‌های طنابی، شنی، شمعی، روغنی و غیره در این موزه خودنمایی می‌کند که می‌تواند ساعت‌ها شما را محو زیبایی و گذشته آدمیان پیشین کند.

موزه تماشاگه زمان تهران یکی از اولین موزه‌های ساعت ایران است که بهترین کافه رستوران شهر را در دل خود جای‌داده است.

جمع‌بندی

انتخاب مناسب‌ترین مسافرخانه در تهران از اپلیکیشن یا وب‌سایت جامع اسنپ روم امکان‌پذیر است. این سایت، تجربه درخشانی در زمینه گردشگری و اخذ مهمانپذیر و هتل تهران ارزان دارد.

پایتخت کشور همیشه زیباترین و جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی را به رخ می‌کشد که بازدید از آن‌ها برای هر مسافری واجب است تا با هنر دست ایرانی آشنا شود و روز خود را بسازد.

اسنپ روم توانسته است با ارائه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، مسافران مهمانپذیر تهران را همیشه راضی و خشنود نگه دارد.

شما با خیال راحت از این اپلیکیشن می‌توانید باکیفیت‌ترین و مناسب‌ترین اقامتگاه را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید؛ حتی اگر آن را کنسل کنید این اپلیکیشن از شما هیچ مبلغی کسر نخواهد کرد.

کارشناسان باتجربه گروه اسنپ، بهترین اتاق‌ها را بر اساس نیاز و موقعیت به شما پیشنهاد می‌دهند تا بهترین و اقتصادی‌ترین تجربه در سفر را داشته باشید و از مسافرت خود، نهایت لذت را ببرید.

منبع: فارس

کلیدواژه: رزرو هتل تهران اسنپ باغ باغ موزه اسنپ روم ساعت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد قوچانی سردبیر و صاحب‌امتیاز نشریات "آگاهی نو" و "کتاب نامه" طی نامه‌ای سرگشاده به سازمان تامین اجتماعی، روش برخورد "مغازه"ای کارشناسان این سازمان را برای تایید لیست بیمه مطبوعات مورد نقد قرار داده است‌. متن این نامه که در صفحه‌ی شخصی او در اینستاگرام منتشر شده به این شرح است:

این یک نامه سرگشاده است خطاب به سازمان تامین اجتماعی

دو مجله "آگاهی نو" و "کتاب نامه" با تولید محتوایی بیش از دو هزار صفحه در سال چهار نفر تحریریه ثابت دارد الباقی حق التحریر می‌گیرند. فهرست بیمه ما کوچک است: سردبیر و دبیر تحریریه، یک دبیرگروه و یکی از مشاورین مجله که برای آن‌ها بیمه رد می‌شود. ما به دلیل سازمان کوچکمان حتی منشی تحریریه یا مدیر مالی و اداری مستقر نداریم چون بودجه‌اش را نداریم و تا حالا خودمان هم‌زمان منشی و مدیر هم بوده‌ایم. درباره این چهار نفر هم بخشی از حق بیمه را ما پرداخت می‌کنیم و بخشی را وزارت فرهنگ که طبق یک قانون مشخص و عام به نشریات تا یک سطحی تخفیف می‌دهند. سازمان تامین اجتماعی با اعزام بازرس به صورت مکرر ما را کنترل می‌کند که مبادا این فهرست بیمه صوری و جعلی باشد! و چون حرفه روزنامه‌نگاری را با مشاغل دیگر اداری و تجاری قیاس می‌کند معتقد است ما باید از هشت صبح تا چهار بعد از ظهر در دفتر حاضر باشیم. بنابراین با بازرسی غافلگیرانه وقتی ما در حال مصاحبه یا تهیه مقاله بیرون مجله هستیم به دفتر مراجعه و با عدم رویت ما، کارگاه آگاهی نو را تعطیل اعلام می‌کند و تخفیف ارشاد را لغو می‌کند. مثلا ما امروز در حال گفتگو با دکتر ظریف بودیم که سرزده تشریف آوردند و هرچه همکار ما توضیح داده و مجله و نوشته‌های ما را نشان داده بازرس محترم زیر بار نرفته و کارگاه را تعطیل گزارش کرده است. سوال من این است پس این همه محتوا چگونه تولید می‌شود؟ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟ چرا فکر نمی‌کنند من هر روز نمی‌توانم کتاب‌هایم را به دفتر ببرم و مقاله بنویسم ؟ نمی‌توانم همه سیاسیون و روشنفکرانی که با آنان گفتگو می‌کنیم را به دفترمان دعوت کنم؟ نمی‌توانم با روزنامه‌نگاران برخورد اداری کنم! ما مطبوعات مستقل (خصوصی و غیردولتی) بنگاه‌های ضعیفی هستیم. حتی چند میلیون تومان هم در کار ما اثر دارد . اگر ما بیکاره بودیم که دفتر مجله اجاره نمی‌کردیم . چرا در شب‌های صفحه‌بندی که تا صبح کار می‌کنیم بازرس نمی‌فرستید؟ اصلا چرا مجله را ورق نمی‌زنید که کارنامه ما را ببینید . قطع یک تخفیف ناچیز قانونی به مطبوعات کدام مشکل دولت یا بیمه را حل می‌کند؟ کار ما مخفیانه نیست. مجله منتشر می‌شود و میزان کار هر فرد در آن روشن است. ما مغازه نداریم که هر روز صبح کرکره اش را بالا ببریم. روزنامه‌نگاری را به رسمیت بشناسید ... رونوشت : ۱. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲. وزارت کار ۳. سازمان تامین اجتماعی شعبه خیابان ملک ... ۲۵۹۵۷ برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901166

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد