Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:25:38 GMT

کدام یک از هتل اسپیناس های تهران را انتخاب کنیم؟

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۲۵۴۰

کدام یک از هتل اسپیناس های تهران را انتخاب کنیم؟

بررسی موقعیت مکانی هتل اسپیناس های تهران

نمای بیرون هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل اسپیناس پالاس دارای موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده بی‌نظیری در شمال تهران است. این هتل جذاب در منطقه سعادت آباد قرار گرفته و چشم‌اندازی خیره‌کننده به شهر تهران دارد. از طرفی موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس به خوش آب و هوا بودن فضای هتل و محوطه بیرونی آن کمک شایانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هتل اسپیناس پالاس نزدیک به کوهستان و مزارع زیبا و سرسبز است.

باید بدانید این هتل به دور از شلوغی‌ها ساخته شده و این یک مزیت بزرگ برای افرادی است که می‌خواهند رفاه و آسایش بیشتری داشته باشند. دسترسی به مراکز مهم شهری مانند برج میلاد و نمایشگاه بین المللی نیز از هتل اسپیناس پالاس بسیار راحت‌تر است. برای مثال فاصله هتل اسپیناس پالاس تا نمایشگاه بین المللی تهران فقط ۱۰ دقیقه و تا برج میلاد فقط ۱۶ دقیقه است.

هتل اسپیناس بلوار تهران یا همان هتل اسپیناس بلوار کشاورز هم موقعیت جغرافیایی خوبی دارد. اگر می‌خواهید به مراکز خرید تهران سر بزنید باید رزرو هتل اسپیناس بلوار را انجام دهید. این هتل ۵ ستاره در بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری قرار گرفته و دسترسی خوبی به خیابان زیبای ولیعصر دارد. علاوه بر این دسترسی هتل اسپیناس بلوار به جاهای دیدنی شهر تهران نیز عالی است. دسترسی به مترو میدان ولیعصر، انقلاب و تئاتر شهر هم به هتل اسپیناس بلوار ساده است.

اگر به لحاظ دسترسی داشتن به مراکز حمل و نقل بخواهیم این دو هتل را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم هتل اسپیناس خلیج فارس یا همان هتل اسپیناس بلوار کشاورز موقعیت بهتری دارد؛ چراکه تا فرودگاه مهرآباد فقط ۱۹ دقیقه، تا ایستگاه راه آهن ۱۷ دقیقه، تا ترمینال آرژانتین ۱۳ دقیقه و تا ترمینال آزادی ۲۲ دقیقه فاصله دارد.

معماری و سال ساخت هتل اسپیناس های تهران

اگر دوست دارید در یک هتل شاهانه و مجلل اقامت کنید باید هتل اسپیناس پالاس را رزرو کنید. این هتل زیبا در منطقه سعادت آباد مانند الماس می‌درخشد. یک ساختمان مرتفع با معماری شگفت‌انگیز که در سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداری رسید. در کل هتل اسپیناس پالاس یک ساختمان ۲۰ طبقه با ظاهری شیک و مدرن است. هتل اسپیناس بلوار تهران نیز یک هتل بسیار زیبا با معماری و دکوراسیون فوق‌العاده است. این هتل نسبت به هتل اسپیناس پالاس قدمت بیشتری داشته و سال ساخت آن به  ۱۳۸۹ بازمی‌گردد. هتل اسپیناس بلوار دارای ۱۶ طبقه مثبت و چهار طبقه منفی است.

بررسی واحدهای اقامتی هتل اسپیناس های تهران

آلت: نمای بیرون هتل اسپیناس پالاس در ارتفاعات تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران در کل ۴۰۰ باب اتاق و سوئیت دارد؛ در صورتی ‌که هتل اسپیناس بلوار تهران دارای ۲۷۴ فضای اقامتی است. در اینجا می‌توان گفت تعداد اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس تهران بیشتر است. اگر در مورد تنوع اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس بخواهید بدانید باید بگوییم که این هتل تنوع خوبی در واحدهای اقامتی‌اش دارد.

نظیر آنها اتاق دو تخته دبل، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق دو تخته بالکن دار، رویال فمیلی، رویال فمیلی برای ۳ نفر، سوئیت جونیور برای سه نفر، سوئیت جونیور رو به شهر، سوئیت جونیور برای ۳ نفر، سوئیت سیگنچر برای دو نفر، سیگنچر بالکن دار، سوئیت سیگنچر برای ۳ نفر، سوئیت یک ‌خوابه رویال برای دو نفر، سوئیت رویال برای چهار نفر، سوئیت اسپیناس پرزیدنتال پالاس برای دو نفر و سوئیت اسکای برای دو نفر است.

هتل اسپیناس بلوار تهران نیز اتاق‌های بسیاری برای ارائه دارد که نظیر آنها اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته، اتاق رویال فمیلی کانکت برای چهار نفر، سوئیت جونیور برای دو نفر، سوییت لاکچری برای دو نفر و سوئیت پرزیدنت برای دو نفر است. در مورد تنوع اتاق‌های این هتل باید گفت هتل اسپیناس پالاس گزینه‌های بیشتری برای ارائه دارد.

در مورد بزرگ‌ترین سوئیت اقامتی هتل اسپیناس پالاس باید بگوییم که یک شاهکار فوق‌العاده است. شاید نام این سوئیت رویایی به گوش شما هم رسیده باشد! سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس یکی از رویایی‌ترین و شاهانه‌ترین اتاق‌هایی است که یک هتل می‌تواند داشته باشد. این سوئیت زیبا دارای تمام امکانات مدرن و به‌روز است. در اتاق اسکای می‌توانید به تماشای زیبایی‌های اطراف و شهر بزرگ تهران بنشینید.

همچنین از فضای جکوزی رو به شهر نهایت لذت را ببرید. از طرفی سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس دارای یک بالکن بسیار زیبا است. ناگفته نماند که سوئیت اسکای در بالاترین طبقه هتل اسپیناس پالاس قرار دارد؛ پس با رزرو این سوئیت می‌توانید تمام شهر را به نظاره بنشینید. متراژ سوئیت اسکای ۲۵۰ مترمربع است و دارای یک سالن نشیمن بزرگ، تخت دو نفره داخل اتاق خواب و چشم‌انداز رو به کوه است.

از امکانات داخلی این سوئیت لاکچری می‌توان به دراور، آباژور، وان، میز و صندلی، تلویزیون، شبکه فیلم داخلی، آب معدنی رایگان، سیستم اطفاء حریق، سرویس فرنگی، صندوق امانات، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، جکوزی، تراس، دستگاه چای ساز، مینی بار با هزینه، قالیچه، چیلر، حمام، یخچال، میز تحریر، تلفن، حوله حمام، میز آرایش، سیستم گرمایشی مرکزی، پاور سوئیچ و کارت هوشمند اتاق اشاره کرد.

بزرگ‌ترین واحد اقامتی هتل اسپیناس بلوار، سوئیت پرزیدنت برای دو نفر است. این سوئیت ۱۳۰ مترمربع داشته و دارای تختخواب‌های بزرگ، حمام، یخچال، تلفن، نمای کوه، پاورسوئیچ، جالباسی، سشوار، مبلمان، دراور، کارت هوشمند اتاق، صندوق امانت، تلویزیون، جکوزی، نمای شهر، کتری برقی، میز کار و سیستم تهویه مطبوع است. در کل باید بدانید سوئیت پرزیدنت هتل اسپیناس بلوار یک اتاق فوق‌العاده زیبا با تمام وسایل مدرن است. با یک مقایسه ساده می‌توان گفت بزرگ‌ترین واحد اقامتی هتل اسپیناس پالاس از هتل اسپیناس بلوار بزرگ‌تر است.

امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس با هتل اسپیناس بلوار تهران

در مورد امکانات هتل اسپیناس بلوار تهران باید بدانید این هتل زیبا و پنج ستاره دارای سالن تشریفات، سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، اتاق میهمانی و جلسات کاری، فروشگاه و غرفه، آسانسور، دستگاه خودپرداز، نمازخانه، اتاق عقد، فضای سبز، سالن بدنسازی، بیلیارد، ماساژ، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، اتاق برای سیگاری‌ها، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۰۰ خودرو و اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها است.

هتل اسپیناس پالاس تهران نیز امکانات خوبی دارد که نظیر آن‌ها سالن‌های بزرگ برای برگزاری کنفرانس، جلسات کاری، میهمانی، سالن آمفی‌تئاتر، نمازخانه، آرایشگاه زنانه و مردانه، صندوق امانات، آسانسور، دستگاه خودپرداز، تاکسی سرویس، حوض آب، فضای سبز، سالن بدنسازی، استخر، حمام ترکی، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، ماساژ، اتاق برای سیگاری‌ها، پارکینگ رایگان مسقف و غیرمسقف با ظرفیت بالا و اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها است.

تفاوت امکانات در هتل اسپیناس بلوار با هتل اسپیناس پالاس تهران در تعداد تالارها و سالن‌های پذیرایی آن است. برای مثال هتل اسپیناس بلوار دارای یک رستوران با نام رستوران بلوار ۱۲۶ واقع در طبقه دوم با ظرفیت ۱۵۰ نفر، رستوران سنتی در طبقه منفی یک برای سرو نهار و شام و یک کافی شاپ در قسمت لابی با ظرفیت ۱۰۰ نفر است. در صورتی ‌که هتل اسپیناس پالاس تهران سالن‌های پذیرایی و تالارهای بیشتری دارد.

هتل اسپیناس پالاس دارای رستورانی با نام لاتون در طبقه دوم با ظرفیت ۱۵۰ نفر است. علاوه بر این دارای یک رستوران دیگر با نام رستوران سنتی دیبا با ظرفیت ۵۰ نفر برای وعده‌های ناهار و شام است. البته هتل اسپیناس پالاس یک رستوران معروف با نام رستوران اسکای لانژ دارد. رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس یکی از زیباترین سالن‌های پذیرایی در تهران است که انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، دسر و سالاد را سرو می‌کند.

همچنین در این رستوران می‌توان انواع و اقسام صبحانه‌های لذیذ و خوشمزه را میل کرد. از قلم نیفتد هتل اسپیناس پالاس تهران دارای یک کافی شاپ بسیار زیبا با نام کافی شاپ سان ست است. این کافی شاپ انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را ارائه می‌دهد. فضای باز این رستوران را می‌توان یکی از ویژگی‌های خاصش دانست.

یکی از ویژگی‌های مهم هتل اسپیناس پالاس تهران دارا بودن ۱۰ تالار بزرگ و اتاق جلسات مجهز است. این تالارها بسیار مجلل و باشکوه هستند و قابلیت میزبانی از هزاران نفر را دارند! برای برگزاری کنسرت، مراسم عقد و عروسی، جلسات کاری، مهمانی‌های خانوادگی، دورهمی‌های دوستانه، جشن تولد و دیگر مراسم‌ها می‌توانید یکی از تالارهای زیبا و باشکوه هتل اسپیناس پالاس را انتخاب کنید. این تالارها همه مجهز به کادر حرفه‌ای پذیرایی با انواع غذاها و نوشیدنی‌های متنوع و تجهیزات صوتی و تصویری مدرن است.

گذشته از همه این‌ها پرسنل هتل اسپیناس بلوار تهران مسلط به زبان انگلیسی هستند. از طرفی این هتل دارای روم سرویس، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، اتاق چمدان، خدمات بیدار باش، خدمات باربری، پرینتر و دستگاه واکس کفش است. در مقایسه هتل اسپیناس پالاس علاوه بر خدمات گفته شده دارای صرافی، خدمات پزشکی، خدمات تور و پرسنل مسلط به سه زبان عربی، انگلیسی و روسی است.

مقایسه ویژگی‌های منحصر به فرد هتل اسپیناس های تهران

همان‌طور که می‌دانید هتل اسپیناس یک هتل با ۱۶ طبقه مثبت بوده و نسبت به هتل اسپیناس پالاس ارتفاع کمتری دارد. بنابراین امکان استفاده از تاکسی هوایی و باند هلیکوپتر در این هتل وجود ندارد! اما هتل باشکوه اسپیناس پالاس یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌های تهران بوده و دارای باند هلیکوپتر و تاکسی هوایی برای جابجایی مهمان‌های ویژه به فرودگاه است.

قیمت یک شب اقامت در هتل اسپیناس بلوار تهران چقدر است؟

هزینه یک شب اقامت در هتل اسپیناس بلوار تهران در مواقع مختلف سال متغیر بوده و به موارد متعددی همچون: تاریخ سفر به تهران، شرایط آب‌وهوایی، تعداد مسافران، مناسبت‌ها و غیره بستگی دارد. شما همراهان عزیز می‌توانید در هر یک از ایام سال به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کرده و این هتل را با تخفیفات ویژه رزرو کنید.

چگونه می‌توان هتل اسپیناس پالاس تهران را با بیشترین تخفیف رزرو کرد؟

رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران با کمترین قیمت از طریق وبسایت ایران هتل آنلاین در همه روزهای سال امکان‌پذیر است؛ همچنین مهمانان گرامی می‌توانند با عضویت در وبسایت ایران هتل آنلاین از تخفیفات ویژه اعضا نیز بهره‌مند شوند. همچنین برای استفاده از تخفیفات لحظه آخری می‌توانید عضو خبرنامه و پیج اینستاگرام ایران هتل آنلاین شوید تا از این تخفیفات داغ استفاده نمایید.

رزرو هتل های تهران را چگونه با توجه به موقعیت انجام دهیم؟

برای رزرو هتل های تهران یکی از فاکتور های مهم در انتخاب محل اقامت، موقعیت مکانی آن است. اینکه هدفتان‌ از سفر به تهران چه چیزی است، نقشی اساسی در انتخاب منطقه و موقعیت مکانی هتل دارد، زیرا یکی از معضلات سفر به تهران ترافیک آن است از این رو بهتر است با توجه به هدفتان از سفر، از میان همه هتل تهران هتلی را انتخاب کنید که با توجه به مقصد مورد نظرتان، موقعیت مکانی مناسبی دارد. گاهی دربرخی ایام به علت مناسبت های مختلف اعم از نمایشگاه ها، جشنواره ها و... میزان رزرو هتل های تهران افزایش می یابد و یافتن یک مرکز اقامتی که بتوان در آن اقامتی راحت با خیالی آسوده داشت به دغدغه ای بزرگ تبدیل می گردد. با رزرو آنلاین هتل های تهران در ایران هتل آنلاین می توانید هتل های مختلف را برای رزرو هتل تهران به راحتی جست و جو و قیمت هتل های تهران را با هم مقایسه کنید و مطابق با بودجه خود هتلی مناسب در نقطه مورد نظرتان انتخاب کنید. با رزرو آنلاین هتلهای تهران از ایران هتل آنلاین از تخفیفات زیادی برخوردار می شوید که می تواند در کاهش هزینه های شما بسیار موثر باشد.

سخن پایانی در مورد هتل اسپیناس ها

در مجموع می‌توان گفت هر دو هتل جزو معروف‌ترین هتل های تهران بوده و امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای برای پذیرایی از میهمانان دارند. برای رزرو هتل های تهران می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. با رزرو هتل های تهران از ایران هتل آنلاین (iranhotelonline.com) قادر خواهید بود قیمت هتل ها را با یکدیگر مقایسه نموده و به گالری تصاویر هر یک از هتل های تهران دسترسی داشته باشید.

منبع: فارس

کلیدواژه: هتل تهران اقامت موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس تهران هتل اسپیناس های تهران رزرو هتل های تهران هتل اسپیناس ها موقعیت مکانی اتاق دو تخته برای دو نفر فوق العاده تهران نیز دارای یک کافی شاپ اتاق ها یک هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رِندی پیمان معادی در «افعی تهران»/ اشکال این اتاق درمان کجاست؟

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مقدسیان منتقد و کارشناس سینما شب گذشته نهم اردیبهشت با حضور در برنامه «سینمازاویه» رادیو گفت‌وگو درباره سریال «افعی تهران» و نسبت آن با سینمای جنایی گفت: در سینمای جنایی حرکت در عمق خیلی بیشتر است. مهم‌تر از اینکه جنایت را چه کسی انجام داده این مهم است که جنایت چرا انجام شده و آن کسی که این جنایت را مرتکب شده دچار چه پیچیده گی های شخصیتی بوده است. در اینجا برای تحلیل سرسخت و عمق پیدا کردن ماجرا این ضرورت که فهم دقیقی از تحلیل موقعیت و روانکاوی داشته باشیم، اهمیت پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: پیمان معادی یک ضرورتی را در سینمای ایران حس کرده و آن هم تنوع داستان ها و موقعیت هاست چراکه در سینمای ایران داستان های جنایی که استخوان دار باشند و تنه به کمدی نزنند زیاد نداشته ایم.

مقدسیان درباره نحوه نمایش درونیات شخصیت در «افعی تهران» گفت: اما معادی یک رندی کرده و همان تلاشی که باید انجام می‌داده تا در موقعیت های مختلف، در جهان شخصیت ورود کند و او را به مخاطب معرفی کند به اتاق درمان آورده است. طبیعی است هر کسی که در اتاق درمان قرار می‌گیرد، درمانگر تلاش کند درونیات او را شناسایی کند. اما اگر قرار بود در اتاق درمان این اتفاق نیفتد باید موقعیت های پیچ در پیچی می‌ساخت که اطلاعات درباره شخصیت کم کم به مخاطب منتقل بشود.

این کارشناس، سینما را به عنوان یک تلنگر برای اهمیت بیشتر به سلامت روان مهم دانست و افزود: واقعیت این است که در همه جای دنیا کمپین هایی تشکیل می شود که آدم ها بیش از پیش به سلامت روان خود اهمیت بدهند. اگر سینما بتواند تلنگری بزند یا روان درمانی به امری تبدیل شود که آدم ها به آن اعتماد کنند و به آن روی بیاورند، اتفاق خیلی مثبتی روی داده است.

مقدسیان درباره انتخاب روان‌درمانگر و شیوه مواجه سریال با این مساله گفت: دغدغه پیمان معادی در این سریال جدای از اینکه به او کمک کرده درونیات شخصیت را با حضور در اتاق درمانگر به مخاطب منتقل کند، کمک کرده تا او یک نوع فرهنگ سازی هم انجام بدهد. اما همان طور که روان درمانی و سراغ گرفتن از درمان گر مساله ای است که باید روی آن فرهنگ سازی بشود، مسلح شدن به انتخاب روان درمان گر درست هم باید اتفاق بیفتد.

وی افزود: ما به اندازه روان درمانگران کاربلد، روان درمانگرانی داریم که کم عمق و کم دانش هستند و احساس مسؤولیت ‎نمی‌کنند و این آسیب زاست. برای همین است که نظام روان درمان گری در دنیا استانداردهای سفت و سختی دارد که باید مانند یک میثاق پزشکی رعایت بشود.

مقدسیان پاشنه آشیل سریال را در انتخاب روان‌گر درست دانست و گفت: سریال در این نقطه اشتباه می‌کند. مناسبات اتاق درمان به درستی منتقل نمی‌شود و ارتباط بین مراجع و روان درمانگر خارج از اتاق درمان مردود است.

وی با بیان اینکه رفتن به سراغ اتاق درمان برای جذاب تر شدن درام، استانداردهایی هم دارد افزود: ماجرا این طور نیست که یا ما نباید سراغ اتاق درمان برویم یا اگر رفتیم هر طور شد آن را جذاب کنیم. یک سری خط قرمزها در اتاق درمان وجود دارد.

مقدسیان ادامه داد: اطلاعات شخصی روان درمان گر با مراجع نباید در میان گذاشته شود و آشنایی به غیر از آشنایی اتاق درمان با روان درمان گر نباید اتفاق بیفتد. او فقط باید شنونده باشد همدلی کند اما در نقش روان درمان گر. ممکن است جایی که مراجع درک می شود، احساس وابستگی به درمانگر پیدا کند. اینجا درمانگر یا باید از تکنیک‌ها استفاده کند و برای مراجع واضح بشود که این رابطه عاطفی در نقش درمانگر است و لاغیر. اگر این اتفاق نیفتد باید مراجع به درمانگر دیگری معرفی کند.

این کارشناس سینما استانداردهای اتاق درمان را مهم دانست و افزود: این مهم است که استانداردها را رعایت کنیم چراکه ممکن است کسی بعد از کشمکش های زیادی با خودش بپذیرد که درمان بشود ولی با این اتفاق، نتیجه درخوری نگیرد و اعتماد شخص به روان درمانگر از بین برود و هیچ وقت در زندگی به روان درمانگر مراجعه نکند.

مقدسیان در پایان درباره نقاط مثبت و ضعف اثر گفت: «افعی تهران» در بخش توجه به روان درمان گری موفق است اما در تصویر کردن اتاق درمان و شیوه رفتار سحر دولت شاهی به عنوان درمان گر و ارتباط عاطفی که بین او و مراجعش (پیمان معادی) تصویر می‌کند، از اساس بر ضد روان درمان است. اینجا دانش و توانایی فیلمنامه نویس کم بوده، او عشق آن را داشته که به این موضوع بپردازد اما علم آن را نداشته است. برای جذاب کردن درام هم مولفه های دیگری بود که بدون زیر پا گذاشتن استانداردها و خط قرمزها می شد از آنها بهره برد.

کد خبر 6092348 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • «افعی تهران» خط قرمزهای اتاق درمان را رد می‌کند/ ارتباط بین روان‌درمانگر و مراجع، ضد روان درمانی است
  • رِندی پیمان معادی در «افعی تهران»/ اشکال این اتاق درمان کجاست؟
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • اوج ناهماهنگی در ایران؛ چرا ناگهان پنج کنسرت لغو شد؟
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در تهران چیست؟
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟