Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ، رتبه شایسته تقدیر این مهرواره را پوریا اسکندرپور از مشگین‌شهر و رتبه سوم را مشترکا فاطمه رفیعی از اردبیل و بهنام توحیدی از مشگین‌شهر به خود اختصاص دادند..

همچنین رتبه دوم مهرواره را طوبی حسین‌زاده از اردبیل و رتبه اول را عزیز جعفرزاده از اردبیل کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش شعر مهرواره نیز رتبه شایسته تقدیر را لطفعلی فکرت از بیله‌سوار ، رتبه سوم را امیرحسین زارعیان از اردبیل ، رتبه دوم را وحیده تقی‌پور ازانزلی و رتبه اول را ناصر دوستی از زنجان به خود اختصاص دادند.

هیات داوران بخش داستان کوتاه سیدمحمود مهدوی، شکر سیف‌الهی و حافظ صادق‌پور و هیات داوران بخش شعر نیز اسد نیکفال، مهدی میرزا رسول‌زاده و عسگر شهبازی بودند.

تکریم و بزرگداشت رشادت‌های مرزداران بویژه مزداران شهید شهریور سال ۱۳۲۰ شهرستان مرزی بیله‌سوار از اهداف برگزاری این مهرواره اعلام شده است.

مرحله دوم مهرواره منطقه‌ای مرزداران نیز با حضور هنرمندان استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، زنجان و اردبیل در رشته‌ها و بخش‌های نمایش ، آواها و نواهای محلی، خوشنویسی و عکاسی آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادبیات داستانی هنرمندان شعر اردبیل بیله سوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادبیات داستانی هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادبیات داستانی هنرمندان شعر اردبیل بیله سوار بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف مقادیر چشمگیر کالای قاچاق در نوار مرزی استان گفت: مرزداران استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، در عملیاتی دقیق و منسجم موفق شدند تعداد چهار هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو  و چندین قلم کالای قاچاق دیگر  به ارزش 17 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

سردارمحمد احمدی افزود: مرزداران استان در این عملیات سه نفر متهم را دستگیر و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند و متهمان را پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور