Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد از اقدامات مهم و بزرگ منطقه آزاد کیش برای میزبانی از مسافران جام جهانی قطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد در خصوص شرایط کیش برای میزبانی از مسافرین جام جهانی گفت: کشور قطر فضای محدودی برای مقوله گردشگری دارد. این کشور توانایی پذیرایی از آن حجم از مسافر و گردشگری که در جام جهانی به قطر می‌روند را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزیت کیش و قشم این است که از لحاظ اقلیم و شرایط آب و هوا شرایط مشابهی با قطر دارند که نکته‌ای مهم برای تیم‌ها است. همچنین از لحاظ اقتصادی هزینه در آن پایین‌تر است و بحث ارزی و نرخ ریال هم باعث بوجود آمدن جاذبه شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: از زمان ورود به دبیرخانه بلافاصله زیرساخت‌های کیش را به لحاظ ورزشی و اقامتگاهی آماده کردیم. تمام کارها توسط بخش خصوص هتل‌های ۵ ستاره کامل شدند و ۲۰ هزار تخت آماده در کیش داریم و از سوی مدیریت منطقه آزاد ۴ زمین فوتبال مهیا شد که یک مورد هیبریدی است. نوع این چمن ترکیبی بین چمن مصنوعی و طبیعی است که کیفیت مناسبی برای بازیکنان دارد. اولین نوع این چمن در ایران، در این در کیش فراهم شده.

محمد افزود: امکان ورود گردشگران از طریق دریا هم تدارک داده شده و با اصلاح باند‌ها ترمینال‌ها هم آماده شده‌اند. امکانات زیرساختی در کیش فراهم شده و حالا بحث وزارت گردشگری درباره فعال شدن آژانس‌ها و وزارت ورزش درباره بلیت مانده است. از هر بازی ۳۰ تا ۳۵ درصد از بلیت‌ها متعلق به ایران است و مردم می‌توانند از ۴۰۰ پرواز به سمت قطر استفاده کنند. اتفاقات خوبی در این زمینه افتاده است.

محمد در پایان گفت: هیا کارتی (کارت مخصوص متقاضیان حضور در جام جهانی) توسط قطری‌ها تولید شده که در آن مکان‌های اقامتی قطر مشخص شده است. در حال هماهنگی هستیم تا مراکز اقامتی ما هم در این کارت قرار گیرد و پذیران مسافران جام جهانی باشیم.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام جهانی 2022 سعید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهرداد صیادی، رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند افزود: از بین هزار و صد اثر دریافتی به این جشنواره، ۶۰۰ اثر به علت غیرمرتبط بودن، ضعیف بودن در اجرا و ارائه اثر به جشنواره‌های مشابه از قبل داوری خارج شدند.

صیادی افزود: داوران از بین ۵۰۰ اثر باقیماند، ۳ اثر در هر بخش را حائز رتبه برتر اعلام کردند.

وی همچنین گفت: علاقمندان می‌توانند از دهم تا شانزدهم اردیبهشت به موزه آبان مراجعه و از جشنواره دیدن کنند.

رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند همچنین گفت: مراسم اختتامیه ۱۷ اردیبهشت در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است داوری آثار این دوره از جشنواره با موضوعات طراحی از بنا‌های شاخص و یادمان‌ها منطقه آزاد اروند، طراحی و ایده گیری از نشانه‌ها و نقش و نگار‌ها هویت بومی و اصیل منطقه آزاد اروند، طراحی و ساخت صنایع دستی و هنر‌های سنتی (مرتبط با ملزومات لباس) و نیز احیا و ایده گیری از لباس اقوام بومی و اصیل ساکن منطقه آزاد اروند (به ویژه اقوام عرب) از اول تا هفتم اردیبهشت در کشور برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • موعود شمخانی کیست؟
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند