Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان گفت: ۳۰ هزار واحد مسکونی در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم در شهر جدید ایوانکی در حال ساخت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، سید محمدرضا هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار که در سالن آمفی‌تئاتر خورشید تابان گرمسار برگزار شد با اشاره به اقدامات ارزنده دولت سیزدهم از ابتدای شروع به کار این دولت تا به امروز اظهار داشت: از جمله این اقدامات را می‌توان در حوزه‌های مختلفی همچون بیمه رایگان سلامت، تأمین واکسن کرونا، پرداخت بدهی دولت به بانک مرکزی، کنترل تورم، فروش نفت، مردمی کردن یارانه‌ها نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به طرح نهضت ملی مسکن دولت نیز اشاره کرد و گفت: 30 هزار واحد مسکونی در قالب اجرای این طرح در شهر جدید ایوانکی در حال ساخت است.

استاندار سمنان همچنین از پرداخت 6 هزار و 500 فقره وام قرض‌الحسنه 15 میلیون تومانی به متقاضیان این استان اشاره کرد و گفت: در آینده نیز پنج هزار فقره تسهیلات دیگر پرداخت خواهد شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: بالغ بر 5 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض از محل سفر ریاست جمهوری به استان به مردم پرداخت شد.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد از مطالبات کشاورزان گندم‌کار استان استان سمنان تا کنون پرداخت شده است گفت: با افزایش خرید تضمینی گندم توسط دولت 55 درصد خرید گندم افزایش یافته است.

استاندار سمنان با بیان اینکه اعتبار بیش از 92 پروژه عمرانی در هفته دولت امسال از محل سفر ریاست جمهوری تأمین شده است عنوان کرد: این طرح‌ها در طول هفته دولت در استان سمنان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

هاشمی امسال در طول هفته دولت فقط طرح‌های شهرداری و بخش خصوصی در استان سمنان کلنگ زنی می‌شوند چرا که رویکرد دولت سیزدهم عدم کلنگ زنی پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های گذشته است اظهار داشت: در استان سمنان هیچ واحد صنعتی و تولیدی طی فعالیت دولت آیت‌الله رئیسی نه تنها تعطیل نشده است بلکه تا کنون تعداد 45 واحد راکد به چرخه تولید بازگشته است که منجر به اشتغال‌زایی برای یک هزار و 300 نفر شده است.

وی خاطرنشان کرد: 92 درصد اعتبارات تخصیص یافته نقدی عمرانی سفر ریاست جمهوری به استان تاکنون جذب و در استان هزینه شده است.

سکوت معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد در خصوص تامین مالی نهضت مسکنمصوبات نمایندگان برای شرق استان گلستان؛ از اختصاص وام مسکن تا اعطای تسهیلات ارزان قیمت در حوزه گردشگریمعاون رئیس‌جمهور: ساخت یک میلیون مسکن در حال انجام است/ انجام 200 توافق بین‌المللیبانک مرکزی: زمان پرداخت وام 200 میلیونی مسکن روستایی هنوز مشخص نیست

استاندار سمنان از افتتاح 564 پروژه عمرانی، 34 پروژه اقتصادی در طول هفته دولت در استان سمنان خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها برای 444 ن فر شغل ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/363/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان می‌گوید: ۹ هزار واحد قابل افتتاح در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال وجود دارد.

یوسف زاده در حاشیه جلسه شورای مسکن استان گفت: در این شورا سهمیه بانک‌های عامل استان در طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید مشخص شد و در شهرستان‌های خمین، محلات، مامونیه و ساوه زمین‌هایی که در فرآیند کمیسیون ماده ۵ قرار گرفته بودند تعیین تکلیف شد.

او افزود: درباره طرح ۸ هزار و ۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در اراک هم مصوباتی برای تسهیل دریافت تسهیلات متقاضیان و استفاده از ظرفیت‌های شورای مسکن برای سرعت گرفتن این طرح به تصویب رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: در شهر جدید امیرکبیر هم کار قرعه کشی ۹۰۰ متقاضی به پایان رسیده و در روز‌های آینده در قالب جشن جوانی جمعیت قرارداد‌ها منعقد می‌شود.

یوسف زاده افزود: در این جلسه همچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی استان عملکردی از گشت‌های مشترک بازرسی مشاوران املاک و نظارت بر بازار مسکن ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است