Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:28:10 GMT

قالیباف از نمایشگاه صنایع دفاعی وزارت دفاع بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۲۹۱۵

قالیباف از نمایشگاه صنایع دفاعی وزارت دفاع بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه) با حضور در سازمان صنایع دفاع بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در این سازمان، از نمایشگاه آخرین دستاوردهای وزارت دفاع که به مناسبت «روز صنعت دفاعی» برپا شده، بازدید به عمل آورد.

گفتنی است، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه جمعی از مدیران و فرماندهان وزارت دفاع در این بازدید رئیس مجلس را همراهی می‌کردند و دکتر قالیباف را در جریان آخرین دستاوردهای حوزه جمع آوری راداری و سامانه‌های مخابراتی و موشکی این وزارتخانه قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه قابلیت‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تولید و اقتصاد دانش بنیان به مناسبت هفته دولت برپا شده و در آن دستاوردهای مختلفی در بخش‌های حمل و نقل (زمینی، دریایی و هوایی) و انواع رادارها و پهپادها و سامانه‌های موشکی به نمایش درآمده است.

کد خبر 5574001 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف روز صنعت دفاعی صحن مجلس حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی هفته دولت محمد مخبر ارتش جمهوری اسلامی ایران رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران سیدابراهیم رئیسی علی بهادری جهرمی مجمع تشخیص مصلحت نظام تانزانیا وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه‌ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیت‌های متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه‌های مختلف اعلام نمود.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و و آرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه‌های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی، تحقیقات دفاعی، آموزشی و تبادل دانشجو تاکید نمود.

کد خبر 6089700 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات