Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی پروژه زمین چمن مصنوعی در روستای دستگرد بخش گزیک شهرستان درمیان با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

محمدرضا طالبی، امروز شنبه ۵ اردیبهشت در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی و پارک محله  روستای دستگرد شهرستان درمیان گفت: افتتاح  و به بهره برداری رسیدن این پروژه‌ها در داخل روستاها در راستای پرکردن اوقات فراغت، هم سرگرمی است و هم تأثیرات مثبتی بر سلامت جسم و روح نوجوانان دارد لذا لازم است در نگهداری این فضاها  دقت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: انتظارات از دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بالاست؛ ضمن آنکه این دولت در یک سال گذشته که روی سرکار آمده اقدامات بسیار بزرگی  در سطح ملی و منطقه‌ای انجام داده است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌های بسیار بزرگی در سطح استان خراسان جنوبی هستیم و  امروز در منطقه طبس مسینا و گزیک نیز پروژه‌های خوبی  که انتفاع آن به مردم می‌رسد مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.  

طالبی یادآور شد: البته حق مردم بیش از اینها بوده  و باید بتوانیم بیش از این به مردم خدمت کنیم لذا از خداند می‌خواهیم توفیق خدمتگذاری به مردم را به این  دولت کریمه عنایت کند تا بتوانند بر اقدامات شایسته خود بیفزایند چراکه باعث امیدآفرینی در بین مرم می‌شود.

اعتبار کلی پروژه زمین چمن مصنوعی ۷۰۰ میلیون تومان( ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد علوی و ورزش و جوانان و ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری روستا) است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بنیاد علوی خراسان جنوبی هفته دولت محرومیت زدایی پروژه عمراني پروژه ورزشی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شانزده هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده در دولت سیزدهم متعلق به دولت قبل بوده است.

وی در ادامه افزود: بیمارستان هزار تخت خوابی شهدای تجریش نیز جز همان طرح‌های آماده افتتاح و در مرحله نصب تجهیزات بود که در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام رسید.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت سیزدهم غوغا نشده است و در همه دولت‌ها به مردم خدمت شده است.

شهریاری گفت‌: برخورداری خراسان شمالی از تخت بیمارستانی از متوسط کشوری بسیار پایین است و مردم در روستاها نیز از بسیاری از خدمات محروم هستند.

وی بیان کرد: جایابی بیمارستان مادر و کودک در خراسان شمالی اشتباه است و با توجه به دسترسی پایین مردم باید در این تصمیم تجدیدنظر شود.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحران پزشکی در کشور با توجه به میزان مهاجرت غیرقابل تصور نیست.

کد خبر 6090459

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید