Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@12:38:49 GMT

تیم نکونام مدعی نیست! / فولاد به گلر شش دانگ نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۲۹۷۳

تیم نکونام مدعی نیست! / فولاد به گلر شش دانگ نیاز دارد

ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد گلر خارجی تیم فولاد، عنوان کرد: دو گلی که فولاد دریافت کرد نشان داد ریستوفر کنت گلر شش دانگی نیست و این توان را ندارد که تا پایان فصل بتواند از دروزاه فولاد محافظت کند.

حسن سالمی در گفت و گو با ایسنا درباره عملکرد فولاد در بازی شب گذشته مقابل تیم تراکتور، اظهارکرد:‌ فولاد بازی را خیلی خوب شروع کرد و باتوجه به فشاری که به حریف آورد و پرسی که داشت، موفق شد از حریف دو پنالتی بگیرد اما آن چه قابل توجه است، انتظار می‌رفت فولاد که در خانه بازی می‌کرد در نیمه دوم نیز به روند خوب خود ادامه دهد و بازهم گل بزند، نه این که دو گل دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در نیمه دوم، تراکتور بازی را به دست گرفت و با پاس‌کاریی که انجام دادند و کار فوق‌العاده‌ای که داشتند موفق شدند دو گل به ثمر برسانند و بازی به تساوی کشیده شود.

این پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد گلر خارجی تیم فولاد، عنوان کرد: دو گلی که فولاد دریافت کرد نشان داد ریستوفر کنت گلر شش دانگی نیست. این بازی نشان داد که این گلر خارجی در دو بازی قبلی تحت فشار قرار نگرفته بود تا عیارش مشخص شود. به نظرم عیار او روز گذشته مشخص شد. گل دومی که از تراکتور خورد، از بین دستان او رد شد و وارد دروازه شد و این یعنی فولاد حتما به فکر گلر بهتر و شش دانگ باشد، وگرنه با این ریستوفر کنت این توان را ندارد که تا پایان فصل بتواند از دروزاه فولاد محافظت کند. او تمام زحمات تیم فولاد را هدر داد.

وی افزود: من فکر می‌کنم فولاد شانس آورد که داور، هفت دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و در هیمن دقایق با تعویض طلایی و آوردن اشکان دژاگه، به گل رسید و انتظار همین کار هم از دژاگه باتجربه می‌رفت. به نظرم در این بازی علیاری و پهلوان، ساسان انصاری را کمتر صاحب موقعیت کردند. خلاقیت فردی علیاری بسیار کم است و او باید بتواند وقتی صاحب توپ می‌شود، دفاع جلویی خود را از پیش‌رو بر دارد که او نمی‌توانست. البته پهلوان این کار را می‌توانست انجام دهد.

سالمی با بیان این‌که فولاد در سه بازی ابتدایی لیگ مدعی نشان نداده است، گفت: به هیچ وجه فولاد مدعی نبوده است. ما نباید موقعیت‌های پنالتی را برای فولاد گل حساب کنیم و اگر این تیم می‌خواهد امسال جزو مدعیان باشد به تمام خطوط خود سر و سامان دهد. فولاد در دو بازی قبلی خود گل نخورده بود و گل هم نزده بود و نشان داده بود که دفاع بدی ندارد اما بازی با تراکتور نشان داد وقتی در یک بازی دو گل می‌خورد و حتی می‌شد دو گل دیگر هم بخورد، خط دفاع فولاد آن طور که باید و شاید مستحکم نیست و باید خط دفاع آن بیشتر هماهنگ شود. ضمن این که در این بازی چیز خاصی از پاتوسی هم ندیدیم. امیدوارم فولاد در بازی آینده بهتر کار کند تا دلخوش شویم زیرا این تیم قرار است از فوتبال ایران در مسابقات آسیایی دفاع کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در مهم‌ترین بازی خود از ۶ فینال باقی مانده تا قهرمانی در لیگ بیست و سوم، به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدر جدول به پیروزی در این مسابقه احتیاج مبرم دارند، در حالی با تیم تراکتور مسابقه می‌دهند که حضور حمید مطهری روی نیمکت این تیم تراکتوری‌ها را به رقیبی تقریباً ناشناخته بدل می‌کند.

بر همین اساس، احتمالاً ترفند جواد نکونام برای در امان ماندن از غافلگیری، استفاده از قدرت حفظ توپ هافبک‌ها و ارائه یک بازی مالکانه و فوتبال رو به جلو خواهد بود. رویکردی که بدون شک مهمترین عنصر اعمال آن، آرش رضاوند است.

هافبک طراح و بازی ساز استقلال که در طول این فصل نقشی پررنگ در شکل دهی به حملات زهردار استقلال داشته و همواره با پاس‌های کلیدی خود از مورد توجه‌ترین ستاره‌های استقلال بوده است.

رضاوند که در قهرمانی دو فصل گذشته استقلال سهمی به اندازه نیم فصل داشته و در نیم فصل دوم در فولاد زیر نظر سرمربی کنونی آبی‌ها بازی کرده، امیدوار است در این فصل طلسم جام نیاوردن با استقلال را شکسته و برای اولین بار با این تیم قهرمان فوتبال ایران شود.

اتفاقی که بدون شک یکی از شاه کلیدهای وقوع آن، پیروزی در تبریز با درخشش احتمالی همین بازیکن خواهد بود. باید دید که آبی‌ها و رضاوند تا چه میزان در تحقق این مهم، موفق عمل خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • مواظب مصرف داروهای خواب آور باشید
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!