Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:32:27 GMT

شهردار پردیس: بوستان پردیسان تکمیل می شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۳۰۳۷

شهردار پردیس: بوستان پردیسان تکمیل می شود

رضاکارخانه شهردار پردیس روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این بوستان به مساحت  ۲۰ هزار متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در بخش عمرانی مراحل احداث خود را سپری می‌کند.

وی  توضیح داد: در این بوستان سه برج نوری متحرک مجهز به گیربکس با ارتفاع ۱۸ متر دارای ۱۶ عدد پروژکتور ۲۰۰ وات برخوردار از شار نوری ۲۶ هزار لومن به همراه ۱۳ پایه بتنی جانمایی و نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار پردیس  با اشاره به سایر مشخصات این  طرح عمرانی - خدماتی  اظهار داشت: ۴۲۰ متر کابل زمینی و ۸۴۰ متر کابل هوایی در طرح عمرانی و خدماتی اجرا شده است.

کارخانه از بهبود روشنایی بوستان امام رضا (ع) با هدف ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان خبر داد و اظهار داشت: ساماندهی روشنایی بوستان امام رضا(ع) با بهسازی ۶۸ پایه چراغ روشنایی توسط واحد تاسیسات اجرایی شده است.

وی ادامه داد: طرح بهسازی و نوسازی روشنایی بوستان امام رضا(ع) در فاز چهار شهر پردیس با تجهیز ۶۸ پایه چراغ به سرچراغ های ضد سرقت، با قدرت روشنایی بیشتر و مصرف انرژی کمتر اجرایی شد.

شهردار پردیس با اشاره به ضرورت هدایت آب های سطحی، بیان کرد: طرح جدول‌گذاری در خیابان الماس فاز ۴  اجرا شد ، هدایت آبهای سطحی در سطح شهر بر اساس اولویت بندی از پیش تعیین شده در حال انجام است و به زودی در سایر نقاط شهر اجرایی خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس طرح های عمرانی لامپ کم مصرف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس طرح های عمرانی لامپ کم مصرف شهرستان پردیس طرح های عمرانی لامپ کم مصرف شهردار پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم اظهار کرد: در چند سال اخیر مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود علاوه بر اینکه کاشت درختان مثمر مانند زیتون و پسته در عرصه‌های جنگلی را آغاز کرده، گونه‌های سودمند مانند گل محمدی را نیز در عرصه‌های مناسب مدنظر قرار داده است.

به گفته وی، از روز گذشته برداشت گل محمدی از چهار هکتار از عرصه ۱۱ هکتاری بوستان گل محمدی واقع در کمربندی امام علی (ع) آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که در هر هکتار دو تن گل محمدی برداشت شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ابراز کرد: سیاست ما استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه و استفاده از گونه‌های مثمر است که امیدواریم این روند در سال‌های آتی ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: دو عرصه بزرگ کاشت گل محمدی در شهر قم در بوستان غدیر و بزرگراه امام علی (ع) واقع‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم