Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:49:14 GMT

تردید مهاجم بارسا؛ شاید اوبا به چلسی نرود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۳۰۶۵

تردید مهاجم بارسا؛ شاید اوبا به چلسی نرود

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رفت که قرارداد اوبامیانگ با چلسی پیش از شروع این هفته امضا شود اما هنوز خبری از توافق نهایی نیست. 
توماس توخل علاقه زیادی که روزهای خوبی را در بروسیا دورتموند با این بازیکن سپری کرده بود، علاقه زیادی به جذب او دارد و اصرارهای این مربی آلمانی باعث شد که مدیران چلسی به صورت جدی برای جذب او اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در حالی که بارسا در ابتدا حاضر به فروش اوبا با مبلغی کمتر از 30 میلیون یورو نبود و از سوی دیگر، چلسی هم حاضر نبود چنین مبلغی  را برای مهاجمی که در ماه فوریه و به صورت آزاد به نوکمپ رفته بود پرداخت کند، دو طرف با مذاکرات بسیار در نهایت بر سر مبلغ مشخصی به توافق رسیدند. 


بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی مدعی شده بودند که این مهاجم اهل گابن روز پنج‌شنبه آخرین تمرینش را تحت نظر ژاوی انجام داده است و به زودی برای امضای قرارداد راهی لندن خواهد شد. 
اما چنین اتفاقی تا امروز رخ نداده و حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که اوبامیانگ و چلسی بر سر موارد شخصی با یکدیگر اختلاف دارند و همین موضوع مانع اصلی امضای قرارداد این بازیکن با این باشگاه لندنی است.
گفته می‌شود او خواهان امضای قراردادی دو ساله با چلسی است اما این باشگاه پیشنهاد قراردادی یک ساله را به این بازیکن ارائه کرده است و همین موضوع تردیدهایی را برای اوبامیانگ به وجود آورده است. 
این باشگاه لیگ برتری قوانین خاصی در زمینه بازیکنان بالای 30 سال دارد و حاضر به امضای قرارداد طولانی‌مدت با آنها نیست و باید دید که حاضر است برای جذب اوبا از این قانون عقب‌نشینی کند یا خیر.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا امضای قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان

در حاشیه دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان، قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای بین سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و شرکت صنایع شهر فرین منعقد شد و به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حاشیه دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشا_ قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای بین سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و شرکت صنایع شهر فرین منعقد شد.

ساماندهی وضعیت ترافیکی، حذف پارک‌های طولانی مدت، توزیع عادلانه فضای پارک و سایر موارد از اهداف انعقاد این قرارداد است.

قرار است در فاز نخست تعداد ۴ هزار فضای پارک به صورت مکانیزه با موتور سیکلت در سطح شهر اصفهان ساماندهی شود.

این پروژه طی قرارداد با شرکت صنایع شهر فرین (وابسته به بانک شهر) انجام خواهد شد.

کد خبر 749725

دیگر خبرها

  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا