Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این معوقات مربوط به شش بدهکار عمده سیستم بانکی استان گلستان است که از ۴ بانک تسهیلات گرفتند اما پس ندادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حیدر آسیابی اظهار کرد: پیگیری بازگشت این تسهیلات یکی از اقدامات ویژه دادگستری استان است که سبب بازگشت بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات سیستم بانکی از پارسال تاکنون شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیابی ادامه داد: علاوه بر این در این مدت با ورود ویژه دستگاه قضایی استان 4 هزار میلیارد تومان از اموال یکی از موسسه های مالی و اعتباری که به صورت غیرقانونی تصرف شده بود به بیت المال بازگردانده شد .

رئیس کل دادگستری گلستان با اعلام این که بررسی لیست بدهکاران بانکی استان ادامه دارد گفت: اجازه نمی دهیم کسانی که به اسم سرمایه گذاری و تولید تسهیلات دریافت و در جای دیگر هزینه کرده اند در چرخه ی تولید و اشتغال استان خلل وارد کنند.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش هم‌اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین‌المللی یک بنیاد خیریه‌ای، گفت: امیدواریم بنیادهای خیریه‌ای در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

وی افزود: مسأله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت نماید.

کد خبر 6090559

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام