Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از مرز‌های شلمچه، چزابه، مهران و خسروی گفت : پایانه‌های مرزی برای خدمات رسانی به زوار اربعین آماده اند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی داریوش امانی در سفر یک روزه به استان کرمانشاه و در بازدید از پایانه مرزی خسروی گفت:پایانه مرزی خسروی از نظر امکاناتی همچون سیستم سرمایشی، گرمایشی و سایر امکانات زیربنایی در بین مرزهای کشور رتبه نخست دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امانی با اشاره به اینکه موضوع بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران در چند سال گذشته مطرح شده و امسال محقق شد گفت: امید داریم با توجه به زیرساخت خوب پایانه مرزی خسروی، بخش زیادی از زائران از این مرز به سمت عتبات عالیات هدایت شوند.
معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد: مشکل ما این است که تعداد گیت‌های عراق کمتر است و این سبب افزایش ترافیک مسافری می‌شود! اما در حال رایزنی برای افزایش تعداد گیت‌ها در عراق هستیم.
امانی بیان کرد: باید بستری فراهم شود که ناوگان حمل و نقل عمومی به زائران سرویس‌دهی مناسبی داشته باشند و زائرانی که از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند از نظر ایمنی جاده، مشکلی نداشته باشند و برای هر دو موضوع اقداماتی انجام شده است.
وی گفت: با توجه به اینکه اربعین حسینی مصادف با اواخر شهریور و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و شهادت امام رضا(ع) است، بسیاری از زائران به مشهدالرضا سفر می‌کنند و باید پیش‌بینی این موارد انجام شود که جوابگوی مسافران داخلی باشیم و زائران اربعین نیز به بهترین نحو جابجا شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نخستین نشست ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی گفت: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.
اسماعیل ویسی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیرو‌های خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.
نشست‌های ستاد رابعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با فواصل زمانی هر ۲ هفته یکبار، نیاز‌ها و پیشنهادات خود را برای خدمات رسانی به زائران مورد بررسی قرار می‌دهد و از سوی دبیرخانه اربعین حسینی جمع‌بندی و به معاونت توسعه مدیریت و منابع اعلام می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است گفت: نیاز‌های دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تامین خواهد شد.
در ادامه، اعضای حاضر در این نشست برنامه‌های خود را برای برگزاری مراسم اربعین حسینی سال‌جاری تشریح کردند و همچنین به بیان نیاز‌ها و چالش‌های احتمالی پیش رو پرداختند.

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه