Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مثبت شدن تراز تجاری قم ، نبود زیرساخت اولیه جذب گردشگر ، اختصاص ۸۲۴ تُن کالای اساسی برای موکب‌های اربعین، بزودی افتتاح چهارمین ایستگاه سنجش آلودگی هوای قم ، تحقق آرزوی مردم قم با جمع‌آوری ریل‌ های متروکه ، ۵۱ درصد مصدومان تصادفات مربوط به موتورسیکلت‌سواران، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتن  ۶۴ هزار نفر در قم به‌صورت رایگان، افزایش ظرفیت‌های تولید محصولات غذایی، اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای توسعه چهل اختران وتوسعه گلخانه‌ها بستر افزایش اشتغال در بخش کشاورزی از دیگر اخبار هفته گذشته قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال ۵۳۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای رونق اشتغال در قم پرداخت شد

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی قم با ارائه آماری از تسهیلات تبصره ۱۸ در این استان در اولین سال دولت سیزدهم گفت: امسال ۵۷۵ مورد تسهیلات بانکی برای رونق اشتغال از محل تسهیلات تبصره ۱۸ در استان پرداخت شده که ارزش ریالی آن حدسود ۵۳۰ میلیارد تومان است.

 مهدی فراهانی در گفت و گویی افزود: تکلیف ۱۵۲ فعال اقتصادی در انتظار تسهیلات نیز تا پایان شهریورماه جاری روشن می شود.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی تسهیلات در دست اقدام برای ۱۵۲طرح، بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان است و تا پایان شهریور سال جاری بیش از ۹۵ درصد این متقاضیان با تکمیل مدارک و مستندات بانکی، تسهیلات تبصره ۱۸ را دریافت خواهند کرد. 

فراهانی با مقایسه اولین سال دولت سیزدهم با آخرین سال دولت دوازدهم در ارائه تسهیلات به فعالان اقتصادی در قالب بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه گفت: در آخرین سال دولت دوازدهم مجموع طرح های مورد حمایت در استان ۱۷۷طرح به ارزش ریالی ۳۷۷ میلیارد تومان طرح بود.

ایجاد چهار هزار و ۶۰۰ اشتغال جدید 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: با بهره‌برداری از ۱۸۱ پروژه جدید به مناسبت هفته دولت چهارهزار و ۶۱۱ شغل جدید در قم ایجاد شد.

ابراهیم معتمدی روز جمعه در ششمین جلسه شورای اداری قم که با حضور معاون اجرایی رییس جمهوری برگزار شد، بابیان اینکه در جریان سفر ریاست جمهوری به قم ۱۴۲ مصوبه به اعتبار ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان مصوب شد، اضافه کرد: از این تعداد ۳۲ پروژه نهایی و ۱۶ مصوبه نیز در دست انجام است؛ علاوه بر این ۱۵ هزار میلیارد تومان مصوبه در خصوص تأمین زمین نیز به قم اختصاص‌یافته است.

وی  با اشاره به تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهوری، گفت: تا شهریورماه ۱۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات این محل به‌صورت کامل تخصیص می‌یابد.

وی تصریح کرد: از یکهزار و ۴۴۹ دستور و مصوبه حاصل از سفر مسئولان استانی به مناطق مختلف استان بیش از ۸۰۰ مورد انجام و بیش از ۵۰۰ دستور نیز در دست انجام است.

۷۰۰هزار دستگاه ماشین لباسشویی امسال در قم تولید می‌شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امسال در واحدهای تولید کننده لوازم خانگی استان، ۷۰۰ هزار دستگاه ماشین لباسشویی تولید و به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

اکبر ابدالی هفته گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: استان قم طی سال‌های اخیر در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و به خصوص ماشین لباسشویی با رشد چشمگیری مواجه شده‌است و اکنون تولیدکنندگان این محصولات توانسته‌اند سهم خوبی از بازار داخلی را به خود اختصاص دهند.

وی با اشاره به ویژگی‌های لوازم خانگی تولید شده در قم افزود: این محصولات راهبردی در قم توسط شرکت‌های بزرگ و صاحب نام در داخل کشور و معتبر در بازارهای جهانی تولید می‌شوند و به همین دلیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و یمی‌توانند با نمونه‌های خارجی رقابت کنند.

وی ادامه داد: همچنین تولید لوازم خانگی با کیفیت و در سطح استانداردهای جهانی، موجب فراهم شدن فرصت‌های شغلی متعدد در این بخش صنعتی در استان قم شده‌است و این موضوع می‌تواند در پیشرفت‌های اقتصادی استان نقش موثری ایفا کند.

آغاز آماده‌سازی اراضی ۵۶۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن 

 استاندار قم با اشاره به آغاز آماده‌سازی اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان، گفت:۳۵ هزار نفر از مردم قم در این محدوده از شهرک پردیسان ساکن خواهند شد.

سید محمدتقی شاهچراغی در حاشیه بازدید از مراحل آماده‌سازی اراضی ۵۶۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پردیسان، بیان کرد: به‌رغم تاکید مسئولان ملی بر بلندمرتبه‌سازی در طرح نهضت ملی مسکن، با مقاومت مدیران استانی حداکثر تراکم واحدهای در دست احداث قم ۵ طبقه در نظر گرفته‌شده است.

وی  بابیان اینکه تلاش شده مشکلات سابق انبوه‌سازی در طرح جدید مسکن تکرار نشود، یادآور شد: برخی معضلات گذشته در خصوص شوارع و پارکینگ در طرح نهضت ملی مسکن به‌خوبی مدیریت‌شده است.

شاهچراغی ادامه داد: واحدهای مسکونی و شوارع اراضی ۵۶۰ هکتاری در ۱۵ منطقه تقسیم‌بندی شده و به نحوی مدل شهرسازی و معماری آن طراحی‌شده که مشکلی ازنظر سرانه‌های آموزشی، تجاری، فرهنگی، مسجد و سایر نیازهای شهروندان احساس نشود.

شهرک پردیسان در منطقه هشتم شهرداری قم و در جنوب غربی این شهر قم واقع‌ شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

مثبت شدن تراز تجاری قم 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، گفت: با پیشی گرفتن صادرات قم ازنظر حجم و ارزش از واردات، تراز تجاری استان مثبت شد.

محسن امیدیان  در جلسه شورای اداری قم در سالن جلسات کرامت استانداری که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، اضافه کرد: میزان صادرات قم از ۵۷ میلیون دلار در سال گذشته به ۱۱۵ میلیون دلار در شش‌ماهه اول سال جاری رسیده است.

وی افزود: میزان واردات نیز از ۸۱ میلیون دلار سال گذشته به زیر ۷۶ میلیون دلار رسیده که حاکی از مثبت شدن تراز تجاری قم دارد.

امیدیان ادامه داد: در یک سال گذشته ۲۸۷ طرح بزرگ و متوسط صنعتی و تولیدی به ارزش ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶ هزار نفر در قم به بهره‌برداری رسیده است، در این مدت ۳۸ طرح راکد نیز با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد تومانی احیاشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به پرداخت ۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی طی یک سال گذشته، اظهار داشت: نرخ بیکاری در قم از ۱۰.۱ درصد به ۹.۴ درصد کاهش‌یافته و تک‌رقمی شده است.

نبود زیرساخت اولیه جذب گردشگر

 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فقر و فقدان زیرساخت‌های زیارتی و گردشگری قم، گفت: شهر قم به‌رغم پذیرایی میلیونی از زائر ایرانی و خارجی از بسیاری از امکانات اولیه محروم است و حل این مشکل نیز جز با حمایت‌های ملی امکان‌پذیر نیست.

احمد امیرآبادی فراهانی هفته گذشته در جلسه شورای اداری قم  که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به فرسایشی شدن برخی پروژه‌های عمرانی قم، اظهار داشت: فرودگاه، مونوریل و مترو و طرح های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)  ازجمله این پروژه‌ها هستند.

وی  بابیان اینکه دولت قبلی و سازمان هواپیمایی هیچ اعتقادی به فرودگاه قم نداشتند، گفت: مسئولان برای تعیین تکلیف و نهایی شدن این پروژه‌ها اهتمام جدی دارد و تلاش می‌شود این پروژه تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد.

توسعه گلخانه‌ها بستر افزایش اشتغال در بخش کشاورزی قم 

 معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: توسعه گلخانه‌ها عامل مهمی برای افزایش فرصت‌های شغلی و درآمدزایی بیشتر در بخش کشاورزی استان است.

محمد علی سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: به طور میانگین هر هکتار گلخانه برای بیش‌از ۱۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند، همچنین در صورتی که محصول کشت شده در گلخانه متناسب با تقاضای بازار انتخاب شده‌ باشد، درآمد خوبی نیز برای بهره‌برداران به دنبال دارد.

وی افزود: کشت‌های گلخانه‌ای به دلیل نیاز کمتری که به آب دارند و از طرف دیگر امکان مدیریت شرایط محیطی همچون کنترل درجه دمای هوا، برای استان قم که هم از نظر تامین منابع آبی برای فعالیت‌های کشاورزی به دلیل خشکسالی‌های اخیر با کمبود مواجه شده و هم در منطقه گرم و خشک جغرافیایی قرار گرفته‌است، اهمیت بسزایی دارد.

وی با اشاره به این که اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی همواره از دغدغه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان است، ادامه داد: ایجاد فرصت اشتغال برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط با حوزه کشاورزی از دیگر مزایای توسعه گلخانه‌های در استان قم است که می‌تواند در رشد شاخص‌های این حوزه مهم اقتصادی نقش مهمی ایفا کند.

آزادی ۱۴۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم توسط خیران 

 مدیر ستاد دیه قم گفت: در حال حاضر، ۱۴۷ نفر به دلیل جرایم جرایم غیرعمد در این استان زندانی هستند و برای آزادی، نیازمند کمک خیران می‌باشند.

رضا مرادی‌پور  هفته گذشته  در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۱۳۴ نفر از این افراد،‌ محکوم مالی، ۱۲ نفر محکوم مهریه و یک نفر بابت دیه غیرعمد در زندان است.

وی اضافه کرد: میزان بدهی این افراد حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تخمین زده می‌شود و در تلاش هستیم به روش‌های مختلف، بدهی این افراد را تامین و زمینه آزادی آن‌ها فراهم شود.

وی گفت: از ابتدای سال جاری نیز تعداد ۵۹ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی ۴۵ میلیارد ریال توسط این ستاد آزاد شدند که ۹ میلیارد ریال از بدهی این زندانیان با برگزاری جلسات صلح و سازی از شکات تخفیف گرفته شد.

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای توسعه چهل اختران 

استاندار قم گفت: از محل سفر رییس جمهوری به استان قم ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه چهل اختران در نظر گرفته‌شده که تاکنون ۱۰ میلیارد تومان از آن تخصیص‌یافته است.

سید محمدتقی شاهچراغی  در بازدید از پروژه توسعه بقعه مبارکه چهل اختران، بیان کرد: طرح توسعه چهل اختران از ۱۰ سال گذشته به‌رغم اینکه جزو یکی از طرح‌های عمرانی قم بوده، راکد مانده و مشکلات زیادی برای شهروندان و مجاوران آن به وجود آورده است.

وی بابیان اینکه در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به قم تصمیمات خوبی برای تکمیل طرح توسعه چهل اختران دیده شد، اضافه کرد: فاز اول این طرح در یک دوره زمانی ۸ ماهه آماده و در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

استاندار قم با تاکید بر ضرورت تملک چند پلاک باقی‌مانده این طرح، افزود: اگر این طرح در سالهای قبل انجام می‌شد با هزینه بسیار کمتری به سرانجام می‌رسید؛ علاوه بر این طرح در چند محله دیگر نیز طرح‌های توسعه‌ای و بهسازی انجام خواهد گرفت.

افزایش ظرفیت‌های تولید محصولات غذایی در قم 

 رییس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: این استان به دلیل داشتن دامداران و مرغداران توانمند در زمینه پرورش دام و طیور که با استفاده از روش‌های صنعتی به دنبال توسعه فعالیت خود هستند، ظرفیت‌های زیادی برای افزایش سطح محصولات غذایی دارد و اجرایی کردن این راهبرد در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قم است.

محمد رضا حاجی رضا هفته گذشته درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: در همین رابطه با اجرای سیاست‌های حمایتی و تسهیل امور برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت در عرصه تولید محصولات غذایی، تعداد واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی در استان قم در آینده نزدیک افرایش قابل توجهی خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به مزایای اجرای این راهبرد در استان قم، افزود: افزایش سطح تولید محصولات غذایی در قم علاوه بر این که به پایداری هرچه بیشتر امنیت غذایی استان و افزایش رضایتمندی مردم در این زمینه می‌انجامد، درآمدزایی مناسبی نیز برای بهره‌برداران فعال در بخش کشاورزی استان به دنبال دارد.

حاجی رضا همچنین با اشاره به اهمیت ارتقا سطح سلامت محصولات کشاورزی در استان، تاکید کرد: در کنار افزایش سطح کمی محصولات غذایی در استان، کیفیت این محصولات نیز در کانون توجه کارشناسان قرار خواهد داشت و ما با تشکیل کمیته غذای سالم در سازمان جهاد کشاورزی قم، این مساله را به جد دنبال خواهیم کرد.

تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتن  ۶۴ هزار نفر در قم به‌صورت رایگان

 مدیرکل بیمه سلامت قم گفت: ۶۴ هزار نفر از شهروندان این استان که در طرح دهک بندی وزارت تعاون جزو دهک یک تا سه هستند، به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

محمدرضا فخاریان قمی  در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان این‌که بیمه رایگان دهک‌های یک تا سه در این دولت انجام شد، افزود: دهک چهار ۱۰ درصد، دهک ۵ و ۶، ۲۵ درصد، دهک ۷ و ۸، ۵۰ درصد و دهک ۹ و ۱۰، ۱۰۰ درصد حق بیمه را باید پرداخت کنند تا تحت پوشش صندوق سلامت همگانی قرار گیرند.

وی با بیان این‌که حق بیمه سالانه امسال حدود یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است، اضافه کرد: دهک ۱ تا ۶ با پرداخت ۵۰ درصد حق بیمه می‌توانند تحت پوشش صندوق بیمه ایرانیان قرار گیرند.

۵۱ درصد مصدومان تصادفات در قم مربوط به موتورسیکلت‌سواران است

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: بر اساس آمار حوادث ترافیکی که از ابتدای امسال تاکنون رخ داده، ‌۵۱ درصد مصدومان تصادفات جرحی در این استان مربوط به موتورسیکلت‌سواران می‌باشد.

جلیل گودرزی‌فرد هفته گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این مدت هشت هزار و ۸۲۵ حادثه ترافیکی در سطح استان رخ داد که منجر به مصدومیت ۱۱ هزار و ۶۹۴ نفر شد.

وی اضافه کرد: تصادفات مرتبط با موتورسیکلت‌سواران چهار هزار و ۸۶۷ مورد بوده که ۵۵ درصد کل تصادفات را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت شش هزار و ۲۱ نفر در تصادفات مرتبط با موتورسیکلت مصدوم شده‌اند.

گودرزی‌فرد خاطرنشان کرد: این آمار مربوط به تصادفات جرحی می‌باشد و آمار تصادفات غیرجرحی در سطح استان که از ابتدای سال تاکنون رخ داده، بیشتر از این تعداد است.

 تحقق آرزوی دیرینه مردم قم با جمع‌آوری ریل‌ های متروکه 

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به برخی طرح‌های شاخص استانی،گفت: جمع آوری ۱۵ کیلومتر از ریل‌های راه‌آهن از داخل شهر آرزوی دیرینه مردم بود که محقق شد.

ب سید مهدی قریشی در گفت‌وگویی اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین اقدامات و دستاوردهای یک‌ساله دولت است، ازاین‌رو برای هفته دولت برنامه‌ها و دیدارهای رودرروی مردم و مسئولین در نظر گرفته‌شده است.

اختصاص ۸۲۴ تُن کالای اساسی برای موکب‌های اربعین 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم گفت: ۸۲۴ تُن کالای اساسی شامل برنج خارجی، آرد و شکر به موکب‌های مردمی که در ایام اربعین از طرف مردم قم برپا می‌شود، اختصاص یافت.

سعید محمدی هفته گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ بیان داشت: این اقلام شامل ۳۳۷ تُن آرد، ۲۳۱ تُن برنج هندی، ۲۳۱ تُن برنج تایلندی و ۲۵ تُن شکر است که بین موکب‌های مردمی استان در ایام اربعین توزیع خواهد شد تا برای پذیرایی از عزاداران حسینی استفاده شود.

وی افزود: اداره کل غله و خدمات بازرگانی قم از همه ظرفیت‌های ممکن استفاده خواهد کرد تا در صورت نیاز موکب‌های اربعین استان به سهمیه بیشتر، آن را جذب و در اختیار بانیان خیر قرار دهد و هیچ کمبودی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: کالاهای اساسی تخصیص یافته به موکب‌های اربعین استان توسط نهادهای متولی میان موکب‌هایی که در مسیرهای پیاده روی این حماسه بزرگ در کشور عراق دایر می‌شود و همچنین موکب‌هایی که برای پذیرایی از عزاداران در داخل استان و سایر نقاط مرزی کشور از طرف مردم قم برپا خواهد شد،‌ توزیع می‌شود.

افتتاح چهارمین ایستگاه سنجش آلودگی هوای قم

 مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان قم گفت: چهارمین ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر قم در هفته دولت با اعتبار پنج میلیارد تومان در منطقه پردیسان به بهره‌برداری می‌رسد.

سید رضا موسوی مشکینی در تشریح عملکرد دولت مردمی سیزدهم در حوزه محیط‌ زیست قم، افزود: بر اساس نظرات کارشناسی، کلان‌شهر قم حداقل به ۱۰ ایستگاه سنجش آلودگی هوا نیاز دارد، اما تاکنون به دلیل کمبود اعتبارات و هزینه‌های بالای راه‌اندازی و راهبری ایستگاه‌ها، سه ایستگاه در شهر قم فعال شده‌است.

وی یکی از موضوعات مهم و پرچالش محیط‌زیست استان را آلودگی‌های زیست‌محیطی بخش سلفچگان دانست و افزود: اقدامات اساسی برای کاهش آلاینده‌ها و بهبود وضعیت زیست‌محیطی این منطقه در یک سال گذشته انجام شده است که شامل عدم صدور مجوز استقرار صنایع با رده بالاتر از چهار، تعطیلی سایت ۱۸ هکتاری پسماند ویژه و صنعتی و افزایش چشمگیر گشت و پایش، صدور اخطاریه و ممانعت از ادامه فعالیت واحدهای صنعتی آلاینده است.

برچسب‌ها بسته خبری قم استانداری قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته خبری قم استانداری قم بسته خبری قم استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است

میثم برجعلی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به نقش مهم کارگران در اقتدار و پیشرفت‌های کشور ضمن گرامیداشت هفته کارگر اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم،» کارگران نقش بسیار مهمی در تحقق این شعار خواهند داشت.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودسر افزود: دفاع از حق و حقوق کارگران به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این اداره بوده و در این راستا تلاش فراوانی انجام شده است.

برجعلی زاده بابیان اینکه شهرستان رودسر بیش از ۱۰ هزار کارگر بیمه شده دارد، گقت: امیدوارم که با تاکیداتی که مقام معظم رهبری امسال و سال های گذشته خصوصاً در هفته کارگر داشتند شاهد افزایش امنیت شغلی کارگران و ایجاد آرامش روانی و اقتصادی و در نتیجه شکوفایی تولید و چرخش هر چه بهتر چرخ اقتصاد کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه کل تعهد اشتغال شهرستان رودسر ۱۸۳۲ نفر بوده که تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۷۱ نفر معادل ۱۰۸ درصد محقق شده است، ادامه داد: سال گذشته ۱۱۲ میلیارد تومان تسهیلات در رودسر پرداخت شد که بیش از ۵۰ درصد کل تسهیلات توسط کمیته امداد انجام شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی رودسر از جمله برنامه های اداره تعاون شهرستان را همکاری بامجموعه فرمانداری و اعضای کمیسیون کارگری شهرستان غبارروبی مزار شهدا، بازدید از شرکت ها، میزخدمت در نماز جمعه، دیدار با کارگران و پاسخ به سوالاتشان در خصوص قوانین کار و تامین اجتماعی، برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های کارگری و نیز تجلیل از ۸۰ کارگر و کارآفرین نمونه ذکر کرد.

کد خبر 6093675

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج