Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری بخش ارشق اظهار کرد: برخورد با اخلالگران نظم و امنیت، اراذل و اوباش و سارقین مهمترین برنامه و اولویت اساسی دستگاه قضائی در اردبیل است.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد در حوزه مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های مهم دادگستری استان است، افزود: مسئولین دستگاه‌های اجرایی و قضائی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم بیش از پیش باهم تعامل و همکاری کنند و به موضوع پیشگیری از جرم اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان بدون هیچ مسامحه و گذشتی با کسانی که موجب برهم خوردن نظم و امنیت در جامعه شوند قاطعانه و مطابق قانون به شدت برخورد می‌کند.

حجت‌الاسلام کثیرلو همچنین سند تحول قضائی را از سندهای معیار و راهبردی برای دستگاه قضائیه عنوان کرد و افزود: در این سند اصول و سیاست‌های کلی قوه قضائیه به خوبی تشریح شده و دستگاه قضائی استان نیز بر همین مبنا و براساس اصول و مفاد آن در راستای اجرای عدالت و احقاق حق گام برمی‌دارد.

وی همچنین تاکید کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه تعطیلی واحدهای تولیدی و با هدف رونق تولید و اشتغال در استان توجه جدی و رسیدگی به مشکلات واحدها در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه با قدردانی از تلاش‌های کارکنان حوزه قضائی ارشق به جهت اقدامات و عملکرد مطلوب به ویژه در حوزه فرهنگ صلح و سازش و ایجاد مصالحه بین طرفین دعوی «قاضی سید عباس فیض‌اللهی» را به عنوان رئیس جدید حوزه قضائی بخش ارشق معرفی کرد.

کد خبر 5573991

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری استان اردبیل سند تحول قضایی دستگیری اراذل و اوباش اراذل و اوباش اخلالگران اقتصادی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا دولت سیزدهم اربعین 1401 افتتاح طرح عمرانی اجلاس پیرغلامان حسینی قزوین اردبیل دستگاه قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع:فارس

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا