Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:07:28 GMT

شروع کسب و کار آنلاین و شیوه‌های بازاریابی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۳۳۴۴

شروع کسب و کار آنلاین و شیوه‌های بازاریابی

امروزه فعالیت انواع کسب و کارها و نحوه بازاریابی نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است. این تغییرات تنها در پی پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های رایانه‌ای از قبیل کامپیوتر و اینترنت بوجود آمده است. فضای رقابتی که در حال حاضر انواع کسب و کارهای مختلف در آن قرار دارند، بسیار سخت‌تر و چالش برانگیزتر شده است. به صورتی که اگر استراتژی مناسبی نداشته باشید به هیچ عنوان نمی‌توانید به موفقیت لازم در فعالیت خود دست یابید و همیشه از رقبای‌تان عقب می‌افتید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از ماهان مارکتینگ، طراحی سایت، سئو و تبلیغ در گوگل، سه استراتژی بسیار رایج و پربازده در میان انواع کسب و کارهای مختلف به منظور انجام تبلیغات و فروش بیشتر در دنیای وب می‌باشد. با کمی جستجو و بررسی مجموعه‌هایی که به موفقیت زیادی دست پیدا کرده‌اند متوجه خواهید شد که همگی آنها به هر سه مورد مذکور بسیار اهمیت داده و توانسته‌اند بازه و سود مفید بسیار زیادی را از آنها بدست آورند.

شروع کسب و کار آنلاین و دغدغه‌ها

بسیاری از افراد از تأسیس و راه اندازی یک کسب و کار آنلاین می‌ترسند. البته از طرف دیگر نیز جامعه هدف این افراد به دلیل کلاهبرداری هایی که در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام شده، چندان تمایل به خرید اینترنتی ندارند. یکی از بهترین و مناسب ترین راه ها برای ورود به فضای کسب و کار آنلاین، طراحی سایت و انجام اقدامات بازاریابی نظیر سئو سایت می‌باشد.

کسب و کار آنلاین با داشتن یک سایت خیلی راحت‌تر و قابل اعتمادتر از فعالیت در فضای اینستاگرام است. داشتن یک سایت زیبا و جذاب همراه با امکانات کاربردی، هم فرایند خرید را برای کاربر آسان‌تر می‌کند و هم اینکه از دغدغه‌ها و چالش‌های موجود در این حوزه برای شما می‌کاهد.

همچنین براساس تحقیقات صورت گرفته، کاربران فضای مجازی به خرید اینترنتی از طریق سایت واکنش مثبت‌تری نسبت به خرید از سوشیال مدیا نشان می‌دهند. خصوصاً سایت‌هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیک از سازمان‌های مربوطه هستند و پرداخت از درگاه‌های اینترنتی امن کشور را جزء امکانات خود قرار داده‌اند.

الزامات یک سایت فروشگاهی

حال که به الزام داشتن یک سایت پی بردید، باید طراحی متناسب با کسب و کار خود را انتخاب کنید. طراحی سایت در انواع مختلف فروشگاهی، شرکتی، اداری، آموزشی، بازرگانی، خبری و ... قابل انجام است. اگر قصد شما معرفی و فروش محصولاتتان در اینترنت است، طراحی سایت فروشگاهی مناسب با هدف و نوع فعالیتی است که تصمیم دارید در فضای وب داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی باید دارای ویژگی‌ها و امکانات خاصی باشد تا کاربر در هنگام ورود به آن، واقعاً احساس کند که وارد یک فروشگاه شده است.

از جمله مهمترین ویژگی‌هایی که در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید رعایت شود شامل سرعت بالا لود شدن سایت، توضیخات کافی و مناسب برای محصولات، سادگی استفاده از سایت، مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت، پیشنهاد های تخفیفی و ... می‌باشد.

طراحی سایت با ماهان مارکتینگ

فرایند طراحی سایت اصلاً کار آسانی نیست و باید حتما توسط یک طراح متخصص و کاربلد انجام گیرد. خصوصاً اگر تصمیم داشته باشید سئو و بهینه‌سازی سایت‌تان را نیز انجام دهید، اهمیت این موضوع چند برابر می‌شود. چرا که سایت باید بگونه‌ای طراحی شود که بتواند باعث بهبود جایگاه شما در نتایج گوگل شود.

بسیاری از افرادی که قصد دارند بیشتر در حوزه کاری خود پیشرفت کنند، اقدام به سئو سایت خود نیز می‌زنند. می‌توان گفت سئو نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت است که پس از گذشت بازده مربوطه، مشاهده پیشرفت و گسترش عظیمی در کسب و کار اینترنتی خود می‌شوید.

مجموعه ماهان مارکتینگ با چندین سال فعالیت حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی، تبلیغ در گوگل و ... توانسته به یکی از مجموعه‌های مطرح و با نام تبدیل شود. این مجموعه قابلیت، هر نوع طراحی که برای سایتتان در نظر دارید را می‌تواند برای شما به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

همکاری با تیم حرفه‌ای ماهان مارکتینگ بدون شک یک تجربه خوشایند و جذابی را برای شما فراهم می‌کنید و خواهید توانست با کمترین هزینه ممکن، صاحب یک کسب و کار اینترنتی جذاب و به روزی شوید.

تبلیغات در گوگل به شکل هدفمند

از دیگر استراتژی‌های بسیار موثر در بحث تبلیغات و بازریابی، گوگل ادز یا همان تبلیغات در گوگل می‌باشد. بواسطه این فرایند می‌توایند در همان لحظه و زمانی که در نظر دارید می‌توانید سایت خود را در صفحه اولِ نتایجِ جستجویِ کلمات کلیدیِ موردنظرتان قرار دهید. درواقع تبلیغ در گوگل نوعی تبلیغات پولی و مزایده‌ای می‌باشد. برای برنده شدن در سیستم مزایده‌ای گوگل ادز و دیدن تبلیغ خود در گوگل برای کلمات کلیدی مربوط، باید امتیاز کیفی و مبلغ پیشنهاد خود را بهینه کنید.

برای آن که بتوانید در این نوع بازاریابی به موفقیت برسید باید استراتژی دقیق و بسیار مناسبی طرح نمایید. در غیر این صورت نه تنها به هدف خود نخواهید رسید، بلکه هزینه‌ای را در این مسیر از دست داده‌اید. تیم حرفه‌ای ماهان مارکتینگ در زمینه تبلیغات در گوگل، مشاوره رایگان به مشتریان عزیز خود می‌دهد تا آنها بتوانند با انتخاب صحیح خود، بیشتر سود ممکن را کسب نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کسب و کار آنلاین سئو طراحی سایت کسب و کار آنلاین طراحی سایت یک سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و میلان در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و میلان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و میلان

سری آ ایتالیا (یوونتوس - میلان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748354

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که تاکنون دیده اید‍! | ویدئو
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد