Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@09:30:06 GMT

لیست قیمت دزدگیر تصویری ماجیکار استارتر

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۳۳۷۲

لیست قیمت دزدگیر تصویری ماجیکار استارتر

برای محافظت بهتر اتومبیل خود بهتر است در هنگام انتخاب دزدگیر تصویری همواره به پیچیده بودن سیستم آن فکر کنید تا کار را برای سارقین سخت و یا غیر ممکن کند، دزدگیر تصویری ماجیکار با توجه به کارایی و سابقه درخشانی که دارد با قیمت مناسب به فروش می رسد.

 یکی از عوامل تاثیر گذار بر انتخاب دزدگیر با کیفیت مناسب پوشش دهی برد آن با مسافت طولانی است که مالک خودرو از فاصله های دور هم بتواند کنترل اتومبیل خود را در دست داشته باشد وجه تمایز این دزدگیر با دیگر دزدگیرها در امکانات و آپشنهایی می باشد که برای آن در نظر گرفته شده است نوع تصویری این وسیله امنیتی دارای ال سی دی می باشد که تصویر اتومبیل در آن مشخص است و هر کدام از دکمه های روی ریموت به یکی از سنسورهای اتومبیل وصل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اتومبیل پراید خود می توانید از دزدگیر ساده استفاده کنید، این امر بستگی به این دارد که شما برای تهیه سیستم امنیتی خودروی خود قصد دارید تا چه میزان هزینه کنید دزدگیرهای ساده که فقط یک ریموت دارد با چندین دکمه بر روی آن فقط برای باز و بسته کردن درب اتومبیل کاربرد دارد همچنین قیمت دزدگیر تصویری در مراکز مختلف به صورت متفاوتی در بازار داخلی و صادراتی ارائه می شود.

یعنی سیستم عملکرد آن یک طرفه است که فقط از طرف شما فرمان صادر می شود، شما با استفاده از دکمه روی ریموت کنترل می توانید 4 درب خودرو را باز و بسته کنید و یا درب صندوق عقب را باز و بسته کنید، همچنین مدلی از این دزدگیر در بازار موجود می باشد که دارای آنتن است که بتواند مسافت بیشتری را پوشش دهد.

خرید دزدگیر تصویری ماجیکار

از آنجایی که جنس تقلبی و نا مرغوب در بازار وجود دارد بهتر است برای خرید دزدگیر تصویری ماجیکار به نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر مراجعه کنید و با توجه به بودجه و نوع کاربرد دزدگیر تصویری در سایز و طرح دلخواه را خریداری نمایید

این دزدگیر با توجه به کارایی بالایی که دارد نسبتاً گران قیمت بوده و برای خرید آن باید هزینه زیادی پرداخت نمود اما در مقابل این هزینه می توانید از امنیت و ایمنی بالای آن برخوردار  شوید و شما با توجه به بودجه خود می توانید دزدگیر معمولی یا دزدگیر تصویری را از دزدگیر ماشین تهران خریداری کنید دزدگیر معمولی و ساده امنیت زیادی ندارد و در واقع بسیاری از سارقان با وجود این دزدگیر به راحتی می توانند ماشین یا تجهیزات داخلی آن را سرقت کنند.

این دزدگیر قابلیت قفل خودکار دارد و در زمانهایی که شما سرعت بیش از اندازه دارید یا در دست اندازها دربهای خودرو به طور اتوماتیک قفل می شود همچنین این دزدگیر تصویری ماجیکار مجهز به قفل کودک نیز می باشد و وقتی کودکی در اتومبیل باشد شما با استفاده از آن می توانید درب را قفل کنید و با این عمل ایمنی را برای کودک فراهم آورید.

نصب آن باید توسط افراد متخصص و مجرب انجام شود از این رو کار افراد عادی نمی باشد چون ممکن است در هنگام نصب مشکلی پیش آید که منجر به اتصالی قطعات و عملکرد نامطلوب آن شود و ممکن است غیر قابل استفاده شود.

دزدگیر تصویری استارتر ماجیکار

همانطور که در جریان هستید نصب دزدگیر با امکانات ویژه و عالی از مهمترین اقدامات جهت بالا بردن ایمنی خودرو و جلوگیری از سرقت خودرو و قطعات آن می باشد، دزدگیر تصویری استارتر ماجیکار به دلیل قابلیت های منحصربه فرد کیفی و کمی از مدرنترین و مجهزترین نوع دزدگیرها به شمار می رود.

روی این دزدگیرها آیکونهای متعددی وجود دارد که هر کدام به سنسورهای مشخصی از خودرو وصل شده و موقعیت قسمتهای مختلف خودرو را به صاحب آن نشان می دهد، بنابراین در صورت وجود هر گونه مشکل غیر عادی در قسمتهای مختلف وسیله نقلیه دزدگیر قدیمی دکمه هشدار مربوط به آن را فعال کرده و بر روی صفحه نمایشگر آن را به نمایش می گذارد.

به طور کلی دزدگیرهای مدل ماجیکار به دو گروه تصویری و ساده یا معمولی طبقه بندی می شوند که هر کدام با توجه به امکانات و قابلیت های متنوعی که دارند از لحاظ کارایی و قیمت با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

مسلما قابلیت ها و امکانات دزدگیرهای تصویری از دزدگیرهای ساده بیشتر بوده و به تبع آن نیز قیمت بالاتری هم دارند، اما ناگفته نماند این دزگیر تصویری استارتر در هر نوعی که باشند از کیفیت فوق العاده ای برخوردار بوده و خطای بسیار اندک در حد صفر دارند.

دزدگیرها چه در نوع ساده و معمولی باشند چه تصویری در هر نوع خودرویی قابل استفاده بوده و انتخاب هر کدام از مدلها به طور مستقیم به بودجه شخصی فرد بستگی دارد.

در کل کیفیت و دقت بالا در طراحی و تولید، رعایت استانداردهای جهانی در تولید مدل های مختلف این سیستم حفاظتی، مقاومت و طول عمر بالای این دستگاه، کاربرد بسیار راحت و آسان برای دارنده خودرو و قیمت مناسب آن سبب شده تا این برند با استقبال بسیار بالایی در بازارهای داخلی و جهانی روبه رو شده و موفق به دریافت جوایز متعددی نیز گردد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت رپرتاژ آگهی آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد.

نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!