Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:48:58 GMT

برنامه سیوانه برای بازگشت شیک به مسیر گلزنی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۳۴۲۸

برنامه سیوانه برای بازگشت شیک به مسیر گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن که فصل گذشته عملکردی درخشان را به نمایش گذاشته بود، نتوانسته این روند را در فصل جدید نیز ادامه دهد. 
بسیاری انتظار داشتند که پاتریک شیک به ناجی اصلی این تیم در فصل 23-2022 تبدیل شود اما این بازیکن به معضلی جدی برای آنها تبدیل شده است.
او موفق شد 24 گل در فصل 22-2021 به ثمر برساند و پیوستن روبرت لواندوفسکی به بارسلونا به این معنا بود که او شانس کسب عنوان آقای گلی را هم دارد اما پس از سه بازی هنوز پایش به گلزنی باز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
جراردو سیوانه، سرمربی لورکوزن، درباره مشکل این تیم در زمینه گلزنی گفت:« شما نمی‌توانید به دلیل درست و قطعی ایجاد چنین مشکلی پی ببرید. ما تنها می‌توانیم مصمم‌تر عمل کنیم و قدرت هجومی بیشتری را در زمین به کار بگیریم تا مطمئن شویم که تعادل درست احساسی بین تلاش بازیکنان و خونسردی آنها وجود دارد.»
این مربی سوئیسی درباره برنامه‌اش برای حل این مشکل اضافه کرد:« ما باید عملکرد خوبی در زمین داشته باشیم. گاهی باید نبردهای تن به تن بیشتری را با پیروزی پشت سر بگذاریم و قدرت هجومی را به تیم اضافه کنیم. زمانی که مهاجم فعالیت کمتری دارد باید کیفیت و تمرکز بیشتری را در زمین نشان دهد.»
او با اشاره به نقش کادر فنی و مدیریت این باشگاه در این شرایط ادامه داد:« نباید فراموش کنیم که مربیان و اعضای باشگاه هم در حل این مشکل نقش مهمی دارند. آنها باید رفتار درستی داشته باشند تا بازیکنان بتوانند با باور قلبی و اعتماد به نفس قدم به زمین بازی بگذارند.»

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرماندار ویژه مهاباد در پاسخ به پیگیری خبرگزاری صداوسیما گفت: مشکل صدور مجوز ساخت و ساز این زمین‌ها تا یک ماه آینده رفع می‌شود.

مالکان این زمین‌ها می‌گویند با وجود داشتن مدارک رسمی اجازه ساخت به آن ها داه نمی‌شود. این درددل شهروندان مهابادی ست که زمین هایشان روبه روی شهرک خانقاه در ورودی مهاباد ـ میاندوآب در بلاتکلیفی مانده است.

زمین‌هایی که قرار بود روزی سرپناه صاحبانشان شوند حالا بعد از گذشت سالها همچنان خالی و بدون ساخت و ساز باقی مانده است.

حتی با وجود داشتن مدارک رسمی هم از ساخت و ساز در این زمین‌ها جلوگیری می‌شود.

خبرگزاری صداوسیما وعده فرماندار مبنی بر رفع مشکل این زمین‌ها را در یک ماه آینده دوباره پیگیری می شود.

بیش از20 سال است که شهروندان مهابادی چشم انتظار صاحب خانه شدن و همت جدی مسئولان برای رفع مشکلاتشان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • حل مشکل 50 ساله ساکنان قشم/ در سفر رئیس قوه قضائیه
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است