Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌نظر می‌رسد رئیس فدراسیون کشتی در مجمع عمومی انتخاباتی کمیته ملی المپیک حضور نخواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مجمع عمومی انتخاباتی کمیته ملی المپیک برای تعیین رئیس، نواب‌رئیس و اعضای هیأت اجرایی پس از ۲ بار به تعویق افتادن و حواشی بسیار نظیر احتمال به تعویق افتادن مجدد انتخابات، قرار شده بالاخره فردا (یک‌‎شنبه - ۶ شهریورماه) از ساعت ۱۴ در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این انتخابات مهم از حاشیه خالی نبوده و اتفاقاتی نظیر حمایت ضمنی سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس فعلی کمیته ملی المپیک از محمود خسروی‌وفا، رئیس فعلی کمیته ملی پارالمپیک و نامزد انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک و همین‌طور احراز صلاحیت دیرهنگام مهدی علی‌نژاد برای رقابت کرسی ریاست از مهم‌ترین آن‌هاست.

پیش از این تصور می‌شد که علی‌رضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به سبب چالش‌ها و درگیری‌های اخیر خود با اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک برای تصدی یکی از ۱۰ کرسی انتخاباتی فعلی وارد کارزار شود اما در عین ناباوری او عبدالمهدی نصیرزاده، عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی و رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام را به فضای انتخاباتی وارد ساخت.

احساس می‌شد با حضور دبیر به عنوان رئیس و نماینده فدراسیون کشتی در مجمع عمومی انتخاباتی کمیته ملی المپیک، حواشی داغ و اخبار جذابی به بیرون درز کند اما پی‌گیری‌ها از این حکایت دارند که دبیر قید حضور در انتخابات را زده و باز هم نصیرزاده را به عنوان نماینده فدراسیون کشتی با حق رأی به کمیته معرفی کرده.

نکته دیگر ماجرا این‌جاست که بلافاصله فردای برگزاری مجمع عمومی انتخاباتی کمیته ملی المپیک و تعیین تیم مدیریتی جدید، علی‌رضا دبیر قرار است طی نشستی خبری با اصحاب رسانه به اظهارنظر درباره انتخابات کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بپردازد که احتمالاً حواشی بسیاری را در پی خواهد داشت.

منبع: دانا

کلیدواژه: مجمع عمومی انتخاباتی کمیته ملی المپیک فدراسیون کشتی رئیس فدراسیون ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟

حسن یزدانی با تصمیم فدراسیون کشتی، بدون انجام دیدار انتخابی به المپیک پاریس می‌رود.

طرفداری | دیوید تیلور با انجام مسابقات انتخابی از رسیدن به المپیک بازماند اما حسن یزدانی بدون انجام مسابقه قرار است نماینده ایران باشد.

دیوید تیلور در مسابقات انتخابی المپیک، برابر آرون بروکس پدیده کشتی آمریکا شکست خورد تا به پاریس نرسد. اتفاقی که کشتی جهان را در شوک فرو برد و البته بروکس هم با شایستگی سهمیه المپیک را کسب کرد.

کامران قاسم‌پور برای المپیک خودش را به وزن ۸۶ کیلوگرم رساند تا بین او و یزدانی یک نفر به پاریس برود اما فدراسیون کشتی اعلام کرد حسن یزدانی مستقیم به المپیک می‌رود و دیگر بعید است این تصمیم عوض شود.

ظاهرا فدراسیون کشتی با این تصمیم خواسته به حسن یزدانی و عناوین او احترام بگذارد اما سوال این است که چرا فدراسیون کشتی آمریکا چنین دیدی در مورد تیلور نداشت و چرخه انتخابی را به درست‌ترین شکل ممکن انجام داد؟

به هر روی باید دید حسن یزدانی این‌بار برابر بروکس چه نتیجه‌ای کسب می‌کند و می‌تواند قهرمان المپیک پاریس شود یا خیر.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد