Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@03:55:36 GMT

نحوه بستن زانوبند زاپیامکس

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۳۵۵۶

نحوه بستن زانوبند زاپیامکس

 

 

زاپیامکس با بهره‌گیری از تکنولوژی مدرن UIC و منطبق با ساختار عضلات، تاندون‌ها و رباط‌های زانو ساخته شده است. زانوبند زاپیامکس برای تسکین و درمان درد زانو، از تکنولوژی‌های اولتراسوند و مادون قرمز با تکنیک کلاک پالس بهره می‌برد. زانوبند UIC زاپیامکس با برق شهری کار می‌کند و شما می‌توانید روزانه 45 دقیقه تا یک ساعت از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Zapiamax فری‌سایز است و برای همه افراد با هر سایزی مناسب خواهد بود.

زانوبند زاپیامکس را بیشتر بشناسیم

زانوبند زاپیامکس با بهره جستن از تکنولوژی بالا در زمره درمان‌های قطعی زانو درد محسوب می‌شود. این دستگاه ساخت شرکت زایس تُرونیک آلمان این امکان را به وجود آورده که بسیاری از مزایای درمانی که تا پیش از این فقط در کیلینیک‌های فیزیوتراپی می‌توانستید دریافت کنید، را به خانه بیاورید.

زانوبند UIC زاپیامکس با بهره گیری از امواج اولتراسوند و مادون قرمز و در کنار آن‌ها کلاک پالس در درمان دردهای ناشی از عارضه‌های زیر موثر است:

روماتیسم مفصلی زانو (آرتریت روماتوئید) درمان آرتروز زانو در خانه تخریب و فرسایش مفاصل و کشکک استخوان جوش خوردگی ناقص عفونت درد و اسپاسم عضلات نواحی زانو و اطراف آن تروما (آسیب ناشی از ضربه) درد مزمن زانو

 

نحوه بستن زانوبند زاپیامکس؛ آسان و مناسب برای همه

زانوبند زاپیامکس تشکیل شده از یک پد یک تیکه و مستطیل شکل که با مواد انعطاف‌پذیر و محکم ساخته شده‌ است. بخشی داخلی از این زانوبند با الیاف ویژه‌ای ساخته شده که از ایجاد عرق هنگام استفاده از آن جلوگیری می‌کند.

پد مستطیل شکل زاپیامکس که تکنولوژی UIC را در خود نهفته دارد دور زانو پیچیده و روی زانو یا کنار آن به هم متصل می‌گردد. نقطه اتصال زاپیامکس به صورت چسبی و به همین دلیل قابل استفاد برای سایز‌های مختلف است. این کمربند برقی به همراه کابل و آداپتور به راحتی با برق خانگی کار می‌کند و از تولیدات شرکت زایس ترونیک آلمان است.

چرا زانوبند ضد درد زاپیامکس برای استفاده توصیه می‌شود؟

استفاده از زانوبند زاپیامکس با همه کارکردهای فوق‌العاده‌اش بسیار آسان است. در واقع این زانوبند به 3 دلیل برای همه افراد خانواده مناسب است:

کار با زاپیامکس بسیار ساده است و فرزند نوجوان شما تا پدربزرگ و مادربزرگ سالمند خانواده به آسانی و بدون نیاز به آموزش خاصی می‌توانند آن را روی زانوی خود ببندند زانوبند UIC زاپیامکس فری‌سایز است و همه اشخاص با هر وزن و اندامی می‌توانند از آن استفاده کنند Zapiamax هیچ‌گونه عوارض و خطری برای شخص استفاده کننده ندارد. بنابراین اشخاص خانواده در هر سنی که باشند به راحتی‌ می‌توانند از آن استفاده کنند. زنان باردار اما باید پس از مشورت با پزشک این زانوبند را ببندند

زاپیامکس در کنار کاربری آسان و فواید خیر‌ه‌کننده‌اش در تسکین و درمان زانو درد، در عین حال مقرون به صرفه‌ترین درمان مکمل نیز هست. همین ویژگی‌ها، زانوبند زاپیامکس را به بهترین درمان خانگی زانو درد تبدیل کرده است. دلیل مقرون به صرفه بودن زانوبند UIC زاپیامکس این است که این زانوبند با برق شهری کار می‌کند و نیازی به تعویض باتری ندارد. در واقع بر خلاف سایر روش‌های درمان مانند فیزیوتراپی، کایروپراکتیک، ماساژ درمانی و دارو درمانی که برای هر جلسه یا هر بار خرید دارو باید هزینه پرداخت کنید، برای خرید Zapiamax فقط یک بار هزینه پرداخت می‌کنید.

در سوی دیگر سایر روش‌های درمان فقط مختص یک نفر هستند اما زاپیامکس را همه اعضای خانواده می‌توانند هر بار که به دلایل مختلف دچار زانو درد می‌شوند، استفاده کنند. کاربری ساده زانوبند زاپیامکس فقط مختص نوع بستن آن نیست و شما می‌توانید به راحتی در زمان استراحت در حالت نشسته یا خوابیده در حالی که گوشی خود را چک می‌کنید یا در حال تماشای تلویزیون هستید؛ درمان شوید و ماساژ بگیرید.

با تکنولوژی‌های UIC در زانوبند ضد درد زاپیامکس آشنا شوید

تکنولوژی UIC، پیشرفته‌ترین تکنولوژی ماساژ است که خود از تکنولوژی امواج اولتراسوند و مادون قرمز به همراه تکنیک کِلاک پالس تشکیل شده است. امروزه در کشورهای اروپایی؛ ماساژ درمانی UIC برای روان کردن سطوح مفصل، تسکین درد، از بین بردن چسبندگی، رفع انسداد مفاصل و بازیابی توان حرکتی اعضا به شکل گسترده‌ای به کار گرفته می‌شود. بهتر است بدانید که علت درد پا از زانو به پایین هنگام خواب به عوامل مختلفی بستگی دارد و با استفاده از زانوبند زاپیامکس می‌توانید به کاهش درد در نواحی زانو کمک کنید.

 

1.فواید امواج مادون قرمز (Infrared Therapy) در زانوبند زاپیامکس

اگر با امواج مادون قرمز و کارایی فراوان آن در پزشکی و درمان مشکلات گوناگون آشنا نیستید، احتمالا بعد از خواندن این بخش، متعجب خواهید شد. امواج مادون قرمز با ارتقا متابولیسم سلول‌ها باعث افزایش جریان خون می‌شوند.

افزایش جریان خون به رساندن خون اکسیژن‌دار و مواد مغذی به قسمت‌های مختلف بدن به ویژه در مناطقی که درد دارند، کمک شایانی خواهد کرد. افزایش جریان خون باعث تخلیه سریع‌تر مواد زائد بدن نیز  می‌گردد. امواج مادون قرمز به شکل خارق‌العاده‌ای در روند کاستن التهاب و درد ناحیه آسیب دیده، ایفای نقش می‌کنند.

 Infrared Therapy برای درمان التهاب شدید و بلند مدت و درمان عارضه‌های زیر کاربرد دارد:

سندرم تونل کارپال استئوآرتریت و آرتریت روماتوئید درد و سفتی زانو گردن درد مزمن درمان کمر درد مزمن درد عضلانی التهاب تاندون (آرنج تنیس بازان، التهاب تاندون آشیل و غیره) نوروپاتی دیابتی سیاتیک برش‌های جراحی

 

2.فواید امواج اولتراسوند (Ultrasound) در زانوبند زاپیامکس

اثرات اولتراسوند به دو صورت گرمایی و غیرگرمایی طبقه‌بندی می‌گردند. اثرات غیرگرمایی طی مراحل حساس و عمقی‌تر درمان کاربرد دارد و اقداماتی همچون تحرک بیشتر مایعات زیرپوستی، افزایش ترکیب پروتئین و بهبود جریان خون در ناحیه تحت درمان را شامل می‌شوند.

در نهایت این اثرات به تسکین درد و ورم و بهبودی بیشتر بافت کمک شایانی خواهند کرد. امواج صوتی حاصل از دستگاه اولتراسوند به صورت پالس و به تعداد بسیار زیادی در هر ثانیه روی ناحیه دچار درد اعمال می‌شوند.

این امواج قادرند مفاصل، رباط، تاندون‌ها، عضلات و سایر بافت‌ها را به حرکت و فعالیت وادارند و بدون استفاده از دارو و جراحی، احساس ناراحتی را رفع کنند.

اولتراسوند توان ایجاد حرارت زیاد را دارد. امواج صوتی ارتعاش به وجود می‌آورند و مالش در سطح مولکولی را افزایش می‌دهند.

این مکانیسم، حرارت را در بافتی که دچار درد است بالا می‌برد اما این حرارت عمقی است و شخص گرمایی احساس نخواهد کرد. بنابراین عملکرد اولتراسوند از پک‌های گرمایی سنتی بهتر است، زیر این پک‌ها قابلیت نفوذ به عضلات یا بافت‌های مفصل را ندارند.

هد دستگاه اولتراسوند از قابلیت تغییر فرکانس برخوردار است بنابراین می‌توان از آن‌ها در عمق‌های گوناگون بافت بدن استفاده کرد. امواج اولتراسوند سبب ارتعاشات جزئی در سلول‌های بافت نرم بدن خواهد شد. این نوع ارتعاشات می‌توانند فیبرهای مسئول تشکیل بافت زخم را تحت تاثیر قرار دهند. با گذشت زمان، درمان اولتراسوند در پیشگیری از ایجاد بافت زخم و رفع جای زخم‌ تاثیرگذار خواهد بود.

 

3.تاثیرات تکنولوژی کِلاک پالس در زانوبند زاپیامکس

امواجی که به شکل کِلاک پالس به بافت دچار درد تابانده می‌شوند، تاثیر شگرفی بر از بین بردن اسپاسم‌های عضلانی خواهند داشت. بعد از استفاده از زاپیامکس، از تاثیرات فوق‌العاده آن در درمان و تسکین درد در مدتی کوتاه، متعجب خواهید شد. خیلی از اشخاصی که از زانوبند زاپیامکس نتیجه گرفته‌اند، سایر روش‌های درمان زانو درد را آزموده و پاسخی نگرفته بودند. تکنیک کلاک پالس یا تابش امواج به شکل پالس ساعتی در الکتروتراپی کاربرد فراوانی دارد. از شیوه‌های درمانی الکتروتراپی در فیزیوتراپی و درمان‌های فیزیکی استفاده می‌شود.

 در این روش با قرار دادن پدهای الکتریکی روی پوست و تاثیر روی اعصاب عضلانی و مفصلی، نوعی تحریک الکتریکی را در بدن ایجاد می‌کنند. الکتروتراپی باعث تسریع و تسهیل بهبودی و ریکاوری عضله‌ها می‌گردد که در اثر فرکانس‌ها و پالس‌های الکتریکی بر بدن به وجود می‌آید.

زانوبند UIC زاپیامکس با توجه به کاربری آسان و قیمت مناسب آن در مقایسه با بسیاری از شیوه‌های بهبود و تسکین درد، بهترین درمان مکمل و درمان خانگی زانو درد است.

 

زمان مورد استفاده از زانوبند زاپیامکس

در واقع، زانوبند UIC زاپیامکس حس خوب ماساژ را نیز برای شما ایجاد خواهد کرد. Zapiamax در خانه، محل کار، هتل یا هر جا برق شهری در دسترس داشته باشید، قابل استفاده است اما به دلیل اینکه با سیم باید به برق متصل بماند، نمی‌توانید در حین استفاده از آن راه بروید و باید ثابت بمانید.

بهترین مدت زمان برای استفاده زاپیامکس در هر نوبت در روز یا شب، 45 دقیقه تا یک ساعت است. این زانوبند را به دلیل راحتی در حمل، می‌توانید همه جا همراه خود ببرید. در حقیقت، زاپیامکس دوست و یار و یاور شما در هر مکانی است که علاوه بر اینکه تسکین‌دهنده دردهایتان خواهد بود، حس لذت‌بخش ماساژ را نیز برای شما ایجاد خواهد کرد.

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: درمان زانو درد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت بستن کمربند ایمنی در خودرو مخصوصا صندلی عقب (فیلم)



منبع:پیج vanoush.camper

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات حادثه مرگبار واژگونی اتوبوس در جاده شیراز (فیلم) وقتی بستن کمربند جان راننده تاکسی را نجات می‌دهد! (فیلم) ببینید چرا گفته می‌شود سرنشین‌های عقب هم باید کمربند ایمنی ببندند (فیلم)

دیگر خبرها

  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • چرا اسرائیل دفتر شبکه الجزیره را تعطیل کرد؟
  • فیلم/لحظه بستن دفتر شبکه خبری الجزیره در تل‌آویو
  • توضیح دفتر نتانیاهو درباره بستن شبکه الجزیره
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • اهمیت بستن کمربند ایمنی در خودرو مخصوصا صندلی عقب (فیلم)