Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی عملیات حشد شعبی در استان الانبار با صدور بیانیه ای از بازداشت یک عضو برجسته گروه تروریستی داعش در شمال شهر الرمادی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وبگاه المعلومه، فرماندهی عملیات حشد شعبی در استان الانبار با صدور بیانیه ای از بازداشت یک عضو برجسته گروه تروریستی داعش در شمال شهر الرمادی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بنابراین گزارش، نیروهای امنیتی با ایجاد یک کمین در منطقه الجرایشی در شمال شهر الرمادی، توانستند این تروریست داعشی را بازداشت کنند. وی در هنگام بازداشت از عملیات نیروهای حشد شعبی غافلگیر شده و نتوانست واکنشی از خود نشان دهد.   یک منبع امنیتی عراقی در این باره گفت: فرد بازداشت شده یکی از مهمترین سرکردگان گروه تروریستی داعش محسوب می شود که علیه وی شکایت نامه های متعددی وجود دارد و احکام متعددی نیز در زمینه بازداشتش صادر شده است.   این منبع امنیتی افزود: براساس ماده قانون مبارزه با تروریسم در عراق، وی در زمان سیطره داعش بر مساحت گسترده ای از استان الانبار، جنایات متعدد تروریستی را اجرایی کرده است.   وی تصریح کرد که نیروهای حشد شعبی عراق با استفاده از اطلاعات موثق امنیتی توانستند این تروریست خطرناک داعشی را مورد پیگرد قرار داده و با رصد نمودن تحرکاتش وی را بازداشت کنند.   گفتنی است نیروهای امنیتی عراق و حشد شعبی در ماه های اخیر در عملیات های امنیتی مختلفی توانسته اند شمار زیادی از سرکردگان و عناصر گروه تروریستی داعش را بازداشت کنند.

منبع: دانا

کلیدواژه: شمال شهر الرمادی گروه تروریستی داعش حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

یک نوجوان در فرانسه به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ بازداشت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پلیس فرانسه یک نوجوان 16 ساله را به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک پاریس بازداشت کرد.

بر اساس گزارش روزنامه Le Parisien؛ سرویس‌های اطلاعاتی به دلیل پایبندی نوجوان 16 ساله به اسلام‌گرایی افراطی او را تحت نظر گرفتند. او همچنین در پیام‌رسان تلگرام پیامی نوشت و به دنبال خرید مواد مورد نیاز برای ساخت کمربند انفجاری بود. او در این پیام‌ها اشاره کرده بود که می‌خواست به نام یکی از گروه‌های تروریستی بمیرد.

ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک

2 روز قبل مظنون در خانه پدر و مادرش دستگیر و در آنجا تفتیش شد. این نوجوان سپس به ایستگاه پلیس منتقل شد و در آنجا اعتراف کرد که می‌خواسته در جریان بازی‌های المپیک 2024 همراه با کمربند انفجاری دست به حمله بزند و وقتی بازداشت شود، بر اثر گلوله‌های پلیس جان خود را از دست بدهد.

در طول بازرسی، بازرسان اسناد دست‌نویس، از جمله سوگند وفاداری به یکی از گروه‌های تروریستی را پیدا کردند. گوشی تلفن همراه متهم کشف و ضبط و برای بررسی ارسال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان