Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@18:35:20 GMT

رییس جمهور: به مشورت با جامعه پزشکی باور دارم

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۳۸۴۰

رییس جمهور تاکید کرد که من به مشورت با جامعه پزشکی باور داشته و آن را به مجلس و همکارانم در دولت توصیه می‌کنم.

به گزارش ایسنا ، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز در همایش ملی خدمت ماندگار با گرامیداشت یاد شهدای سلامت و مدافع حرم و تقدیر از کادر درمان و سلامت کشور، اظهار کرد: همه مردم در همه کشورهای دنیا خود را خدمت گزار می‌دانند، اما خدمت اقسامی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک خدمت با انگیزه کسب منفعت است که این نگاه، مادی گرایانه است و نفع شخصی در خدمت وجود دارد. خدمت دیگر از روی نوع دوستی و بشر دوستی است. در واقع در این نوع خدمت، نگاه انسان دوستانه و اومانیستی وجود دارد و از روی دلسوزی انجام می شود.

وی ادامه داد: نوع سوم خدمت برای خداست و به خدمت، ماندگاری و جاودانگی می دهد. خادم نگاهش به فوق دستان و زبان مخدوم است و به جایگاه اصلی می نگرد. شهید مطهری فرمود بدانیم راه خدا از میان خلق می گذارد و بدون رضایت خلق ، جلب رضایت خدا چگونه ممکن است؟ در این خدمت ، اگر انسان مورد تقدیر واقع نشد، احساس سنگینی یا کاستی نمی‌کند، چون دل را در گرو جایگاه برتر و قدرت و عنایت خاص خدا گذاشته است.

وی اضافه کرد: از کسی که ماه ها به خانه نرفته و برای درمان بیماران کرونایی از خانواده خود جدا مانده، چگونه می توان تقدیر کرد ؟ این خدمت که قابل جبران نیست. کدام پول و اضافه کار می تواند جبران این خدمت کند؟ مردم با همه وجود برای این خدمت ممنون و قدردان کادر بهداشت و درمان هستند. از صمیم قلب ما متشکر شما کادر درمان هستیم.

رییس جمهور همچنین افزود: دولت از نظرات جامعه بهداشت و درمان و پزشکی استفاده می کند. مشورت با ما در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها سرمایه بزرگی برای دولت و مجلس است. چه خوب است در همه طرح ها و لوایح درباره حوزه درمان، نظرات کادر درمان و بهداشت مورد توجه قرار گیرد. خوب است نظرات دقیق و کارشناسی جامعه پزشکی اعلام شود. من به مشورت با جامعه پزشکی باور داشته و آن را به مجلس و همکارانم در دولت توصیه می‌کنم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئيس جمهور جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حساب توییتری خود، از تصویب و برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بهرام عین اللهی در توییترنوشت:

«تصویب و برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان به ویژه جامعه پرستاران پرتلاش بر حسب سختی کار، یکی از اهدافی بود که علیرغم همه محدودیت های مالی، با پیگیری مجدانه و همدلی نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. پرداخت امسال را با ۱۰ همت آغاز خواهیم کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • یک سوم افراد جامعه ابتلا به مشکلات بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه